Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kauniita värejä tulossa muotiin sisustuksessa

Vierailija
27.08.2020 |

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/8f6f1995-901f-4751-b2c0-03a2f062dc65

Noi ikean varsinkin. Ihan mun värejä, vihdoinkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko brunetti tai punatukka? Olen huomannut että ihmiset sisustavat oman sävynsä mukaan. Kauniita värejä.

Vierailija
2/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko brunetti tai punatukka? Olen huomannut että ihmiset sisustavat oman sävynsä mukaan. Kauniita värejä.

En, ihan perinteinen tylsä maantienruskea hius mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelin aivan samaa. Pitkään onkin mennyt, että kaupoista ei tahdo löytyä ollenkaan esim. kivoja verhoja, mattoja, koristetyynynpäällisiä, kun väreinä on lähinnä harmaata eri sävyissä tai muuten vain kylmiä sävyjä. Minä haluan lämpöä ja tunnelmaa enkä myöskään kaipaa vaaleutta ja valoisuutta, mikä monella tuntuu sisustuksessa olevan se ykköskriteeri. Se ei ole kodikasta ja tunnelmallista.

Samoin viherkasvit on minusta aina olleet sellaisia, että mikään sisustus ei vaan voi olla hieno ilman niitä.

Vierailija
4/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viherkasvit ovat kaikki niin tylsän vihreitä?

Vierailija
5/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin monensävyisiä eri vihreitä, myös esim. punertavia.

Vierailija
6/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut, että väritykseltään viileät tykkää viileistä sävyistä ja esim. hopeasta, lämminsävyiset ihmiset lämpimistä sävyistä ja kullasta tai pronssista.

Vierailija
7/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastelin aivan samaa. Pitkään onkin mennyt, että kaupoista ei tahdo löytyä ollenkaan esim. kivoja verhoja, mattoja, koristetyynynpäällisiä, kun väreinä on lähinnä harmaata eri sävyissä tai muuten vain kylmiä sävyjä. Minä haluan lämpöä ja tunnelmaa enkä myöskään kaipaa vaaleutta ja valoisuutta, mikä monella tuntuu sisustuksessa olevan se ykköskriteeri. Se ei ole kodikasta ja tunnelmallista.

Samoin viherkasvit on minusta aina olleet sellaisia, että mikään sisustus ei vaan voi olla hieno ilman niitä.

Joo, samat ajatukset. Rakastan kaikkia vahvoja ja mausteisia sävyjä. Meillä on paljon tummanpunaista, tummanruskeaa, kullan/messingin sävyjä, tummaa vihreää, mustaakin jonkin verran. Itämaistyylisiä mattoja, täyspitkiä silkki/samettiverhoja, huonekalut tummaa puuta, tummia isokuvioisia tapetteja... sellainen vähän viktoriaaninen sisustus. Tykkään sellaisesta pesämäisestä ja hämyisästä tunnelmasta, minulle sellainen on kodikasta. Ap

Vierailija
8/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkää ja liian tummaa.

Vierailija
9/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut, että väritykseltään viileät tykkää viileistä sävyistä ja esim. hopeasta, lämminsävyiset ihmiset lämpimistä sävyistä ja kullasta tai pronssista.

Entä mulla? Koti hopea, musta, valko, harmaa.

Kuitenkin luonnostaan lämpimän sävyiset hiukset, värianalyysissä olisin luultavasti kevät.

Vierailija
10/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikös olekin kivaa, että nyt saa käyttää näitä värejä.

Vierailija
11/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistelen että varmaan tarkoituksesi on jotenkin vinoilla muodin seuraamisesta, mutta siis olen niitä käyttänytkin, nyt niitä vain löytää helpommin valmiina tuotteina kaupasta (verhoja, tyynynpäällisiä ym). Ap

Vierailija
12/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän miinuspuoli on tosiaan se, että nyt vaikuttaa siltä, että olisi muodinorja, kun oman tyylinen sisustus on muotia. 😁

Olen silti iloinen, että nyt kaupasta löytyy mieluisia sisustustuotteita. Ja en myöskään usko, että tämä sävymaailma on ainakaan suurimmasta osasta suomalaisia niin mieluinen, että lähtevät toteuttamaan tuollaista sisustusta ihan 100% vaan siitä otetaan vain hieman vaikutteita, joten miltään blogikodilta meidän asunto ei kuitenkaan tule näyttämään, vaikka muutkin vähän enemmän tuohon suuntaan lähtisi sisustamaan.

Vierailija
13/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän miinuspuoli on tosiaan se, että nyt vaikuttaa siltä, että olisi muodinorja, kun oman tyylinen sisustus on muotia. 😁

Olen silti iloinen, että nyt kaupasta löytyy mieluisia sisustustuotteita. Ja en myöskään usko, että tämä sävymaailma on ainakaan suurimmasta osasta suomalaisia niin mieluinen, että lähtevät toteuttamaan tuollaista sisustusta ihan 100% vaan siitä otetaan vain hieman vaikutteita, joten miltään blogikodilta meidän asunto ei kuitenkaan tule näyttämään, vaikka muutkin vähän enemmän tuohon suuntaan lähtisi sisustamaan.

Joskus 2014 yritin etsiä valmiita samettiverhoja tummissa väreissä, mistään ei löytynyt. Nyt niitä on kaupat väärällään :D

Vierailija
14/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista! 

(Tosin niitä Marimekon mudanvärisiä astioita en voi ymmärtää. Rumin väri ikinä.)

Jos tuo ruskea lasivalaisin on Ikean, on aika tarkka kopio yhdestä designvalaisimesta, jonka nimeä en nyt muista...

Vierailija
15/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu. Mulla on pitkän violetti-vihreän kauden jälkeen menossa okra-kausi, tapettikin lähtee vaihtoon olkkarista. Enkä löydä mistään valmiita okrankeltaisia yksivärisiä sivuverhoja ilman purjerengasrinkuloita, edes netistä. Harmaina kyllä löytyy yäk. Valoisasta kyllä pidän ja viherkasvit on kivoja, mulla on tällä hetkellä 1,5 metriä korkea  vanhanajan kiinanruusu tulipunaisessa kukassa (40 nuppua ja jo auenneet kukat nyrkinkokoisia).

Miksi kaikki on sitä yhtä ja samaa? Musta-harmaa-valkoinen, ja sitä ennen oli se maalaisromanttinen, jota oli joka paikassa tähtityynyineen. Voi kiesus.  Kiva jos tulee värejä.

Vierailija
16/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa sisustaa..

Vierailija
17/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akankaali on kaunis auringonvalossa.

Kasvaa varmasti!

Mitäs tykkäät tuosta:

https://www.iltalehti.fi/tee-se-itse/a/cdff2178-9c50-4707-abe0-e4284188…

Vierailija
18/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juu. Mulla on pitkän violetti-vihreän kauden jälkeen menossa okra-kausi, tapettikin lähtee vaihtoon olkkarista. Enkä löydä mistään valmiita okrankeltaisia yksivärisiä sivuverhoja ilman purjerengasrinkuloita, edes netistä. Harmaina kyllä löytyy yäk. Valoisasta kyllä pidän ja viherkasvit on kivoja, mulla on tällä hetkellä 1,5 metriä korkea  vanhanajan kiinanruusu tulipunaisessa kukassa (40 nuppua ja jo auenneet kukat nyrkinkokoisia).

Miksi kaikki on sitä yhtä ja samaa? Musta-harmaa-valkoinen, ja sitä ennen oli se maalaisromanttinen, jota oli joka paikassa tähtityynyineen. Voi kiesus.  Kiva jos tulee värejä.

Elloksella? https://www.ellos.fi/koti-sisustus/verhot-verhotarvikkeet?colors=gold%7…

Vierailija
19/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elloksella? https://www.ellos.fi/koti-sisustus/verhot-verhotarvikkeet?colors=gold%7…

Kannattaa katsoa myös Jotex. Itse löysin sieltä joskus lämpimän sävyisiä verhoja ja vielä hyvästä alesta siihen aikaan, kun kaikki oli vaan harmaata. 😁

Vierailija
20/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lisäksi ilahduttaa kun sisustustuotteiden materiaalitkin on monipuolisempia kaupoissa nyt. Puuta, samettia, kiveä, metallia, kiiltävää, mattaa, pörröistä, hapsuja, juuttia... Sekin luo kodikkuutta, kun on erilaisia materiaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän