Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisi miehen suuttumaan?

Vierailija
20.09.2013 |

Haluan laittaa seurustelusuhteen poikki, en vain rakasta miestä enää. Ongelmana on se, että mies on hullun rakastunut vieläkin, eikä uskonut ollenkaan, kun sanoin haluavani lopettaa, haluaa vain aina keskustella asiasta ja uskoo, että tässä voi vielä tehdä jotain. Olen miettinyt, että pitäisikö minun saada hänet suuttumaan minulle kunnolla, mutta miten? Pitäisikö esim. valehdella, että minulla on jo uusi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on hyvä saada miestä suuttumaan. Haluatko todella että välit on hyvät vai huonot eron sattuessa sekä sen jälkeen ?

Koita puhua hänet parisuhde terapiaan.

Vierailija
2/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse miestä suututtaa. Jos kerta kaikkiaan mitään keskusteltavaa ei enää ole, niin sitten vaan lähdet siitä. Et enää suostu keskusteluihin etkä muuhun ollenkaan, pakkaat kamasi ja häivyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sitä.. Eiköhän se rakkaus siitä vähän lopahda?

Vierailija
4/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetti vaan mene pettään jos asutte yhdessä.Se on viimeinen virhe.Keskustele mieti hae miehestä hyvät puolet ja mieti suhdetta,moni katuu eroaan ja pettyy uuteen suhteeseen.

Vierailija
5/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 16:44"]

En usko että on hyvä saada miestä suuttumaan. Haluatko todella että välit on hyvät vai huonot eron sattuessa sekä sen jälkeen ?

Koita puhua hänet parisuhde terapiaan.

[/quote]Miksi ihmeessä parisuhdeterapiaan jos ei rakasta toista ja haluaa erota?

Vierailija
6/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse sitä saada suuttumaan. Sanot vaan, että tässä se nyt oli, ja ei, ei, EI, ei keskustella enää mitään, minä lähden nyt, good bye. Ja sen jälkeen ei vastata puhelimeen, ei päästetä tyyppiä sisään jne. Niin helppoa se on jopa sinnikkäiden roikkujienkin kanssa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polttaisi siltoja takanani, joten en suututtaisi, en pettäisi, en valehtelisi, vaan puhuisin vaikka kaksi tuntia miehen kanssa niin että tämä ymmärtäisi suhteen loppuneen, mutta eroaisitte väleissä. Olet siis ystävällinen, mutta päättäväinen sanoissasi.

Vierailija
8/8 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni saa suuttumaan vain ja ainoastaan yhdellä tavalla: sanon hänelle, että ensi vaaleissa aion äänestää Kokoomusta.