Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on kun naiset ei kehtaa uudessa suhteessa olla miehen

Vierailija
20.09.2013 |

edessä alastomana?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut ihan helvetisti (13 kg). Siksi.

Vierailija
2/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kovat vaatimukset naisten ulkonäön suhteen, tai näin ainakin antavat ymmärtää. Kyllä se helposti aiheuttaa epävarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehtaan, mutta tiedän ettei moni kaverini kehtaa.

Vierailija
4/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missähän tällaisia naisia mahtaa olla? Pohjois-Koreassa?

Nuoremmat ainakin kulkee kadullakin melkein alasti.

"Ujo" nainen olisi äärettömän kiihottava.

Vierailija
5/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei riitä se, että miehet kiihottuvat visuaalisesti tavallisesta naisesta. Naiset vielä säännöstelevät ja laskelmoivat mahdollisimman paljon, että saisivat suurimman hyödyn ja lannistuvat jos mies ei ole ihan hulluna. Naiset haluavat absoluuttista valtaa, tai ovat epävarmoja. Nainen ei ikinä kiihotu alastomasta miehestä, ja mies hyväksyy sen.

Vierailija
6/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sinä narupippeli, nro 9,  nykyään muuta kuin spämmäilet tälle palstalle? Oletko ajatellut kokeilla jotain ihmiskontaktia? Esimerkiksi NAISTA!

Vierailija
7/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen siinä pisteessä jonkun miehen kanssa, että harrastan hänen kanssaan seksiä saatika SEURUSTELEN, niin kyllä todellakin kehtaan olla alasti näytin miltä vaan. En ymmärrä miten joku on valmis seksiin tai seurusteluun ihmisen kanssa, johon ei edes ton vertaa voi turvata ja luottaa?

Vierailija
8/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 16:01"]

Teetkö sinä narupippeli, nro 9,  nykyään muuta kuin spämmäilet tälle palstalle? Oletko ajatellut kokeilla jotain ihmiskontaktia? Esimerkiksi NAISTA!

[/quote] Mitä tuo narupippeli tarkoittaa? Sitäkö että penis on ohut? Sinä siis haukut pienipeniksiseksi ja sitten käsket menemään ihmisten ilmoille? Jos haukut noin, niin sittenhän on mielestäsi oikein nauraa tai pilkata ihmisiä peniksen muodon perusteella ja välität sellaista kuvaa, että tietynlaisen peniksen omaavat miehet eivät ole arvostuksen arvoisia. Miksi narupippelin pitäisi siis mennä naisen luo; jotta saisi ivalliset naurut niskaansa?

Tuo on hyvä esimerkki siitä, mitä minä sanoin. Ja miehet hyväksyvät sen.

Vierailija
9/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat teilläkin. Jos mies on sinut hyväksynyt ja valinnut, niin samassa kaupassa hän on myös hyväksymyt sen, että et ehkä ole täydellinen. Sinä ole nainen ja miehen mielestä haluttava. Sitä paitse ei se miehenkään kroppa ole täydellinen. Eivätkö juuri ne pienet puutteet tee ihmisestä inhimillisen ja kiinnostavan? Täydellisyys on tylsää ja saattaa jopa pelottaa toista osapuolta.

Vierailija
10/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtasin heti suhteen alkuvaiheessa ihan päivänvalossa. Vaikka olenkin läskikasa. Miksi seurustella miehen kanssa jonka kanssa ei tunne oloansa mukavaksi?

Vierailija
11/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut n.50 naista ja reilut kymmenen on olleet sellasia, että rintsikoita tai paitaa ei oo suostuneet riisumaan ja toiset kymmenkunta harrastaneet seksiä vain pimeessä peiton alla. Muutama vähän rohkeampi ja loput jotain tuolta väliltä. Koskaan en ole ketään arvostellut, mutta valehtelisin jos sanoisin etteikö huomio ole välillä kiinnitynyt selluliittipyllyyn tai makkaroihin. Kyllä kaunis vartalo saa seisomaan jämäkämmin, sanotaan mitä sanotaan.

Vierailija
12/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:21"]

Minulla ollut n.50 naista ja reilut kymmenen on olleet sellasia, että rintsikoita tai paitaa ei oo suostuneet riisumaan ja toiset kymmenkunta harrastaneet seksiä vain pimeessä peiton alla. Muutama vähän rohkeampi ja loput jotain tuolta väliltä. Koskaan en ole ketään arvostellut, mutta valehtelisin jos sanoisin etteikö huomio

ole välillä kiinnitynyt selluliittipyllyyn tai makkaroihin. Kyllä kaunis vartalo saa seisomaan jämäkämmin, sanotaan mitä sanotaan.

[/quote]

näinhän Se kai todellisuudessa on,harva vaan tunnustaa. Siksi myös minäkään en tykkää valoisassa riisua.

Vierailija
13/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuoreessa suhteessa pitäisi olla alasti? Eikä kannattaisi tutustua toiseen vaatteet päällä ensin

Vierailija
14/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi, koska en olen kaukana täydellisestä. Ja koska olen lukenut jos jonkinmoista keskustelupalstaa, ja sen lisäksi kuullut kaikenlaista miesten suusta, tiedän, ettei vähempi riitä.

Vierailija
15/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää, en minä ainakaan siinä tilanteessa läskejä mittaile kun pillua on tarjolla!

M32

Vierailija
16/16 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloo kylymä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi