Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doggystylestä -olenko outo?

Vierailija
20.09.2013 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 13 vuotta, mutta kertaakaan emme ole harrastaneet seksiä tässä asennossa. Eli minä kontallaan, mies takana. Mä koen kyseisen asennon jotenkin epämiellyttävänä ja kai olen sen verran estoinen, että mua suorastaan hävettäisi olla kyseisessä asennossa. Muut asennot ovat ok (siis perusasennot), suuseksiä on jne. Mies ei ole koskaan sanonut, että hän haluaisi kokeilla tätä asentoa, mutta mietin, että vaistoaako vain etten minä halua?

Onko tuo asento oikeasti kiva teidän mielestänne? Tuntuuko jotenkin paremmalta? Olenko outo kun minusta miehelle pyllistäminen tuntuu ajatuksena jotenkin liian rivolta? Jotenkin mietin, että mitkähän ne näkymät siellä on jne. vaikka olen normaalipainoinen/hoikka, urheilullinen ja pyllykin hyvässä kuosissa ja mieheni on ns. peppumiehiä eli tykkää kyllä hyväillä ja puristella takapuoltani.

Auttakaa mut pääsemään eroon tästä kammosta!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä pelkäät, että se näkee sun pyllynreiän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. toi on ihan perussettii meillä.

Vierailija
4/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asento. Tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
5/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pyllyreiän näkemistä pelkää, on se sen muissa asennoissa kyllä nähnyt. Ja tiedän todella, että tämä on useimmille pariskunnille perussettiä, siksi haluankin rohkaisua kokeilemaan sitä. Tiedän, että olen outo, koska muuten olen seksin saralla kokeilunhaluinen enkä mitenkään ujo. 

Vierailija
6/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko asentoa siten että naisella on jalat levällään ja mies siinä välissä vai siten että naisella on jalat yhdessä ja miehen jalat "ulkopuolella", kumpi parempi?

ap

Vierailija
7/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile ekakerta pimeässä/hämärissä niin mies ei näe että pyllistelet hänelle :)

Vierailija
8/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 15:15"]

Harrastatteko asentoa siten että naisella on jalat levällään ja mies siinä välissä vai siten että naisella on jalat yhdessä ja miehen jalat "ulkopuolella", kumpi parempi?

ap

[/quote]

Molempi parempi.

Vierailija
9/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä kenenkään pakko ole tykätä. Itselle se "rivous" on osa asennon viehätystä, tuntuu et tässähän nyt harrastetaan suorastaan eläimellistä seksiä :D

Vierailija
10/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelisin rohkaistumaan ja kokeilemaan, penis osuu kuitenkin vähän eri paikkoihin ja eri kulmassa tossa asennossa, ja ainakin mulla tuntuu usein todella hyvältä. Mä oon jalat levällään ja mies siinä vähän välissä. Oon kanssa eturuumis "maassa" , tai siis alhaalla, ja pylly oikein pystyssä. Ja polvet sillei vähän vatsan alla tai sivuilla, ei suorassa kontassa, että on helppo myos itse liikutella itseään miestä vasten. On kivaa sekä niin, että mies nai, että niin, että mies on kohtalaisen paikallaan ja itse liikkuu.

Ja mun kroppa ainakin näyttää paljon paremmalta sieltä takaa katsellessa, kun jos makaan selälläni sängyllä. Mutta mulla onkin rumat tissit (okei, oma mielipide) ja hyvä perä, joten mulla on itsevarmempi olo tossa asennossa. Pystyn myös itse olemaan se "naiva" osapuoli helpommin tuossa asennossa kuin monissa muissa.

Vierailija
11/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi lempiasennoistani! Mies pääsee todella syvälle ja onhan se ihanan eläimellistä. :) Miehet yleensä myös tykkäävät näkymistä...;)

Voit kokeilla ensin niin, että makaat jalat levällään vatsallasi ja mies työntyy sisään. Jos asento on vaikea, nosta toinen jalkasi koukkuun- tekee muuten pirun hyvää! Voit myös nousta kontallesi ja olla joko käsiesi varassa tai laskea yläkroppasi niin, että pyllistät miehellesi kunnolla. ;)

Vierailija
12/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään ei olla kolmen vuoden aikana harrastettu doggystyleä. Aina lähetyssaarnaaja ja joskus harvoin nainen päällä. Valot sentään jätetään päälle ja ei mennä peiton alle.

Vierailija
13/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja rohkaisusta :) Uskon, että asento on varsinkin miehelle kiva, esteettiseltä kannalta varsinkin. Mullakin peppu on huomattavasti paremman näköinen kuin tissit. Pitää varmaan ottaa pari lasia viiniä alle :D

ap

Vierailija
14/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on kyllä muuten monipuolista seksiä ja meillä on hauskaa sängyssä. Mutta tuntuu, että ollaan outoja kun ei olla tällaista ihan perusasentoa kokeiltu ikinä. Tiedostan, että mulla on omat estoni, mutta haluan päästä niistä yli. Varsinkaan kun niissä estoissa ei ole mitään järkeä, mulla on rakastava ja ihana mies joka varmasti ilahtuisi tällaisesta repertuaarin lisäyksestä.

ap

Vierailija
15/15 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento, toinen ratsailla:)

Olenko outo kun olen ollut mieheni kanssa 17v emmekä ole olleet lähetyssaarnaaja-asennossa kuin kerran - n 1-2 minuuttia? Estoista ei ole kyse vaan en vain tykkää, en tunne mitään tuossa asennossa - haluan itse ohjailla tilannetta ja omaakin nautintoani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän