Karvan verran parempi pizzeria
Aivan huikea paikka Espoossa. Saa loistavaa pizzaa ja salakoodilla saa tilattua ainakin 20cm pituista salamimakkaraa, ihanan suolaista. Tänäänkin aivan mahtava palvelu, kyllä näin yh-äidin kelpaa 😉
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tyydy sinä ressukka soijarasvahikiseen karvaranteeseen. Täällä nautitaan supisuomalaista, leikkaamatonta 21 cm toimitusjohtaja tasoista meisseliä.
Olen kuullut sanottavan, että jossain firmassa on mulkku johtaja, mutta en ole tajunnut, että se on ihan kirjaimellisesti niin.
Kyllä siinä johtajan kahvi menee väärään kurkkuun kun ohi kävelevät keinahtelevat G-kupit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydy sinä ressukka soijarasvahikiseen karvaranteeseen. Täällä nautitaan supisuomalaista, leikkaamatonta 21 cm toimitusjohtaja tasoista meisseliä.
Olen kuullut sanottavan, että jossain firmassa on mulkku johtaja, mutta en ole tajunnut, että se on ihan kirjaimellisesti niin.
Ja joskus se johtaja on jopa tosi iso mulkku, olen kuullut sanottavan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä johtajan kahvi menee väärään kurkkuun kun ohi kävelevät keinahtelevat G-kupit.
Mitä menee ja kenen kurkkuun tämän jälkeen on paljon kiihottavampaa