Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa kasvatusapua, vajoan maan alle häpeästä!!!!

Vierailija
17.07.2006 |

Lapseni kiusaa yhtä naapurin lasta. He ovat kavereita keskenään. Tämä pojan äiti kävi taas valittamassa, että hänen poikaansa haukuttiin..olemme rangaisseet poikaamme kotiarestilla, karkkipäivän menettämisellä, puhuneet ym. Poikani laitetaan aina pyytämään myös anteeksi, tekee sen vastahakoisesti yrittäen syyttää kaveriaan. Mutta kyllä minä aikuista naapuriani uskon kuitenkin kerran ovelle asti tulee valittamaan.

:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rankaise poikaa aina kun jää kiinni kiusaamisesta.

Vierailija
2/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö joku kun lapsesi kiusaa toista?

Sinuna kysyisin pojaltasi miksi hän kiusaa?

Minä olen ainakin monesti seurannut tuossa pihalla kun vaikka kaksi lasta leikkivät, toinen alkaa ärsyttää toista härkkii, tökkii,lällättää. Vähän ajan päästä tämä " kiusattu" motaisee kiusaajaa jolloin alkaa kauhea huuto ja lapsi juoksee kertomaan äidilleen! Olen myös kuullut kun sitten tämä äiti valittaa kuinka TAAS tämä kauhukakara kiusaa heidän kullan nuppuaan! Ja vain toinen joutuu pyytämään anteeksi!

Eli siis tämä jota on ensin ärsytetty niin kauan että hermostuu. (mikä ei tietenkään oikeuta lyömiseen).

Enkä nyt väitä että teidän tapauksessa olisi kyse samanlaisesta tapauksesta, mutta aina ei ole vika vain toisessa osapuolessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että puutut kiusaamiseen. Eiköhän jässikkään tehoa

pitkäjänteinen palkitsemis- ja rangaistusjärjestelmä. Kehut ja kiität,

kun on aihetta, palkitset yllärinä jollain kivalla. Rankaiset, kun

kiusamista tapahtuu keskusteluista huolimatta. Rangaistus olisi hyvä

olla tiedossa etukäteen, jopa pojan itsensä valitsema?

Vierailija
4/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä odotettiin naapuria valittamaan. Poikani sanoi, että naapurin poika ärsyttää aina. Sanoin, että niin se vaan menee, että lyöjä on se pahin. Sanoi, että seuraavan kerran lähtisi pois tilanteesta. Ei kuulemma voinut enää pidätellä kiukkuaan ja tällä kertaa onneksi ei lyönyt, mutta oli haukkunut ja nimitellyt p***ka- ja k**ipääksi kamuaan.

Vierailija
5/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kanssaan kannattaisi mielestäni vielä ulkoilla yhdessä, ja varmistaa että hän käyttäytyy.

Vierailija
6/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisitilanteissa ja mielestäni sinun olisi hyvä mahdollisimman paljon ulkoilla hänen kanssaan jottei tilanne karkaisi käsistä.

Vierailija
7/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereidensa kanssa ulkona. Väillä menee pitkään, ettei tule sanomista. Mutta se on aina meidän poika se syyllinen, koskaan kukaan ei ole anteeksi pyytänyt meiltäpäin. Tosin en ole mennyt valittamaankaan, kun vastaanotto on tyrmäävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi