Jos kuulisit että kuolet 2 viikon päästä mitä tekisit
Kommentit (43)
Viestiin 41 vielä se, että kyllä minäkin haluaisin antaa rahoistani jollekin niitä tarvitseville. Tämä ajatus olisi tärkeä minulle. Samalla pitäisi ehtiä miettimään minne minut haudataan, kun minulla ei ole mitään kotipaikkaa ja juuria oikeastaan minnekään. Siinä olisi miettimistä, kun erääseen paikkaan josta joskus pääsin viimein pois muuttamaan en halua todellakaan edes haudattavaksi. Kuitenkaan tännekään missä asun en silti kuulu. Menee vähän vakavaksi, mutta varmasti joskus olen todellakin näiden ongelmien kanssa tekemisissä muutenkin. Jo vanhempienkin hautapaikka hakusessa ja hekään eivät halua sinne missä nyt asuvat. Tuhkaaminen olisi helpompi asia, mutta nyt en enää niin kovin tykkää ajatuksesta. Joskus miettii sitä, että olisipa iso läheinen suku ja juuret jonnekin.
Tekisin jotain pahaa eksälle, nyksälleen ja niiden piskille, varmaan polttaisin niiden kämpän tai jotain. Ja muutamille muille joita vihaan. Sitten söisin ihan helvetisti kaikkea ihanaa roskaa mistä nyt joutuu enimmäkseen kieltäytymään kun muuten on kaikki vyötäröllä heti.
Hommaisin kyydin usaan ja menisin sanomaan trumpille miten hyvä jätkä se on ja toivottaisin hänelle ja hänen apujoukoilleen jaksamista ja voimia pahojen ihmisten kiinni saamiseen.