Aion huomenna iskeä miehen kapakasta ja
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:07"]
onnea matkaan! muistan itsekin sinkkuaikani kun suunnittelin bileiltaa ja miehen pokaamista. yleensä silloin MITÄÄN sopivaa ei osunut kohdalle..eli Murphyn laki.
[/quote]
Tämä on valitettavan totta. Ja myös se, että miehet haistavat epätoivoisuuden kilometrien päähän.
[/quote]
sama vika! nyt kun on ihana mies ja joskus harvoin baarissa käyn niin mukavansopivia vaihtoehtoja olisi pilvin pimein!! onneksi minulla on kotona se mukavastisopivin jo valmiiksi :)
Murphyn laki vai epätoivon haju? en tiedä..varmaan molemmat
yleensä kun suunnittelee mukavaa iltaa niin kaikki menee ihan persiilleen..jos ei suunnittele ja tekee ex-temporee niin vaikka mitä hassunhauskaa tapahtuu
toivottavasti saat kondylooman, horo
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:50"]
homo.
[/quote]
Ihan nainen olen
[/quote]
Kortsut on keksitty
Onnea! Toivottavasti tärppää, etkä vahingossa tule iskemään kuppaista lassukkaa.
miksi odottaa huomiseen, kun homman voi hoitaa tänäänkin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:51"]
[/quote]
Kortsut on keksitty
[/quote]
se voi tarttua siitä huolimatta:) erittäin salakavala tauti
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:57"]
miksi odottaa huomiseen, kun homman voi hoitaa tänäänkin?
[/quote]
Olen huomenna lähdössä juhlimaan
No niin. Iltaa tässä kovasti odotan :) Ihanaa päästä radalle katsastamaan miestarjontaa! Olispa jo ilta
Minun ei tarvitse edes iskeä ketään. Kesällä työkuvioissa tapaamani mies on sopinut jo hyvissä ajoin kanssani että tänään nähdään ja naidaan.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 08:52"]
Minun ei tarvitse edes iskeä ketään. Kesällä työkuvioissa tapaamani mies on sopinut jo hyvissä ajoin kanssani että tänään nähdään ja naidaan.
[/quote]
Minusta on kivaa lähteä radalle katselemaan tarjontaa ja katsoa, mitä sieltä sitten löytyy. Kuka tarttuu matkaan.
Olen eronnut vähän aikaa sitten pitkästä avioliitosta
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 08:56"]
Älä mun miestä kuitenkaan iske!
[/quote]
Älä pelkää. En koske varattuihin miehiin, en ole mikään kusipää
Onnea ja menestystä. Pidä hauskaa :D
Kuulostaa mukavalta tavalta viettää viikonloppua! Pidä hauskaa ja muista, että vapaalla naisella on 3 miestä yleensä kierroksessa eli ei kannata kiinnittyä yhteen ennen kuin todella rakastuu:-)
Onnea matkaan! Toivottavasti tarjonta on runsasta ja tasokasta.
Kiitokset mukavista vastauksista. Kiva, kun olette hengessä mukana!
Tulen huomenna raportoimaan, miten kävi ;))
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:07"]
onnea matkaan! muistan itsekin sinkkuaikani kun suunnittelin bileiltaa ja miehen pokaamista. yleensä silloin MITÄÄN sopivaa ei osunut kohdalle..eli Murphyn laki.
[/quote]
Tämä on valitettavan totta. Ja myös se, että miehet haistavat epätoivoisuuden kilometrien päähän.