Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen siro ja hoikka nainen ja "häpeilen" itseäni sen vuoksi

Vierailija
27.08.2020 |

Eli siis, olen jo nelikymppinen nainen ja olen hoikka ja siro. Pienet rinnat ja muutenkin pienikokoinen. En liho enkä isone millään. Ja mua nolottaa tämä. En esim kehtaa käyttää mitään tiukkoja /ihonmyötäisiä vaatteita töissä / ihmisten ilmoilla, vaan mieluummin käytän vähän liian isoja vaatteita peittääkseni pienikokoisuuttani, kun jotenkin häpeilen kokoani. Kadehdin naisia joilla on muotoja. Muita samassa veneessä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurjaa.

Itse hoikkana käytän reilusti ihonmyötäisiä vaatteita jos siltä tuntuu, ja kesällä nautin kun voin kulkea napapaidassa ja shortseissa ilman että läskit lepattaa lantiolla ja reidet hiertää.

.

Läskit lepattaa. . . reidet hiertää

kuolen nauruun!!

Puhut ilmeisesti elefanttilihavista?

Kyllä mulla reidet hankaa yhteen vaikka olen normaalipainon alapäässä.

Housut jalassa ok, kesäkuumilla inhottavaa.

Reidet ei ole hangannut yhteen ainoastaan silloin kun painoin 45kg, muualta olinkin jo luuta ja nahkaa. Geenit ja rakenne.

Vierailija
62/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä todeta, mutta tuon ikäisellä juna meni jo monta vuotta sitten, vaikka kuinka olisit hoikka ja siro. Näin siis ainakin PK-seudulla, jossa yli 35-vuotiaiden naisten mahdollisuudet löytää kumppania ovat käytännössä olemattomat. Maalla saattaisi onnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä todeta, mutta tuon ikäisellä juna meni jo monta vuotta sitten, vaikka kuinka olisit hoikka ja siro. Näin siis ainakin PK-seudulla, jossa yli 35-vuotiaiden naisten mahdollisuudet löytää kumppania ovat käytännössä olemattomat. Maalla saattaisi onnistaa.

Ensinnäkin AP:n ”juna ei ole mennyt” ja toisekseen tässä ketjussa puhutaan epävarmuuksista, ei siitä, mikä naisen markkina-arvo on minkäkin ikäisenä.

Oliko kiva tulla haukkumaan siroa naista? Koska sinulle se edustaa jotain, mitä et voi saada, joten pitää painaa alas?

Vierailija
64/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka siro nainen on aina viehättävä, mutta erityisesti silloin kun hän itsekin sen ymmärtää.

Pukeudu naisellisesti, älä ylikorosta vaan rennon naisellisesti, rentoudu ja ole oma itsesi. Muuta et tarvitse.

Vierailija
65/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet harvinainen suomalainen nainen ja todnäk vielä kauniit pitkät sääret lyhyessä kropassa, mahtavaa. Suurin osa suomalaisista muistuttaa sitä Locked Up-sarjan kolmanneksi kaudeski vankilaan tullutta läskitynnyriä, jolla ohuet hiukset ja monta leukaa. Piti oikein katsoa, että onko se joku suomalainen naisnäyttelijä.

Vierailija
66/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä siroudesta johdu. Jos lihot, häpeän varmaan edelleenkin. Sinulla on vain päässäsi joku vääristynyt kuva itsestäsi.

Vierailija
67/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vielä tuossa iässä vaivaat päätäsi muiden oletetuilla mielipiteillä?

Vierailija
68/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo laihuus on todellinen ongelma joskus, toisin kuin voisi luulla.

Itse olin nuorena tosi laiha, ihan tikku, en tahallani, mutta olin vain sellainen.

Ihmeteltiinkin, että vaikka söin normaalisti ja jopa runsaastikin joskus, koskaan se ei painoon vaikuttanut.

Sain silloin osakseni paljon ivailua ja vähettelyä, minua jopa pilkattiin.

Eikä niitä rintojakaan tosiaan juuri ollut, vatsa oli pelkkä lauta, ja laudaksi minua miehetkin sanoi.

Sanoivat, että jos olisit hiukan pulskempi niin olisti kiva gimma (= tuon ajan sanonta tytöistä).

Jostain kumman syystä kuitenkin aviomies löytyi ja lapsikin sittemin syntyi.

Nyt en enää ole erityisen laiha, ylipainoa on tullut vuosien myötä, ihan jo laihduttamaan pitäisi alkaa.

Joskus muistelen noita aikoja, silloin erityisesti kun nykyisin laihuutta niin korostetaan,

Itselleni tuo laihuusaika oli ikävintä aikaa elämässäni.

Että näinkin päin voi olla.

"Jostain kumman syystä kuitenkin aviomies löytyi ja lapsikin sittemin syntyi."

On todella hullua miten median rummutus "kurvikkaista" naisista ja heidän seksikkyydestään vaikuttaa ihmisiin.. Tosiasiassa ne hoikat ja sirot naiset ovat täysin selkeän enemmistön mielestä niitä kaikkein kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia, ja "kurvikkuus" sekä ylipaino ovat niitä pahimpia turn offeja.

Toivottavasti ymmärrätte myös, että AINOA syy miksi medioissa hehkutetaan sitä kurvikkuutta on se, että suurin osa heidän lukijoistaan ja asiakkaistaan on nykyään ylipainoisia.

Vierailija
69/69 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic: Mun on hyvin vaikea uskoa ihmisiä, jotka sanovat, etteivät liho millään. Sanoisin, että 99-prosenttisen varmasti lihoisivat, jos oikeasti yrittäisivät. Jos vaikka joka päivä vetää kaksi Fazerin sinistä suklaalevyä, pussillisen pähkinöitä ja korvaa juomiset sokerilimulla, niin jo on ihme, jos ei liho.

Aika monesti tällaiset "mä en vaan liho" -tyyppiset ihmiset selittävät jotain tyyliin "niin, mutta en mä halua syödä sitä/niin paljon, kun tulee huono olo". No, se taas on ihan eri asia kuin ettei millään liho, vaikka yrittäisi. :D

Argh. Tuo nyt ei vaan pidä paikkaansa. Saan syödä ihan mitä haluan ja niin paljon kuin haluan, painon juurikaan vaihtelematta. Nuorena yritin lihottaa itseäni syömällä normaaliruoan lisäksi lisäravinteita. Näin tein siksi, koska minua kiusattiin alipainon vuoksi. Olen edelleen yli 40 vuotiaana, neljän lapsen äitinä alipainoinen. Myös kaikki lapseni ovat hyvin hoikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi