Suoranaista vittuilua lapsen isältä?
Mulla on matka tiedossa ja pyysin lapsen isää että voisiko ottaa pojan luokseen yhtä päivää aikaisemmin kuin on sovittu. Matka on siis lokakuunlopulla. Vastasi että ei osaa sanoa niin pitkälle,ei ole hänen ongelmansa :). Itse joustan aina ja kokoajan. En ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että hänellä ei ole menoa siille päivälle, mutta ei voi sopia sitä minun kanssani? silkkaa ilkeyttä sanon minä. Normaali ihminen tekisi (kuten itsekkin teen ja tekisin) että sanoisin,ok sopii,mulla ei ole siinä mitään,ei ongelmaa. Ja jos jotain tulisi,sovittaisin menoni niin että lapsi on minulla. Voi kiesus.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 21:46"]
Ai muillakin näyttää olevan kokemusta vittumaisista ja lapsellisista existä ;) Joo mä tein päätöksen että otan tilanteen haltuuni ja en enää kysele mitään ylimääräisiä,en kysele vloppujen vaihtoa,enkä myöskään jousta enää, koska en itse saa joustoa. Aikaisemmin joustin jopa niin että exä saattoi kahta pv aikaisemmin ilmoittaa(huom,todellakin ilmoittaa,ei kysyä käykö) että hän tuokin pojan kotiin jo lauantaina(minun vapaa viikonloppunani) ja ottaa seuraavana viikonlopuna myös(minun "lapsi viikonloppuna") ja muuta vastaavaa venkslausta. nyt ei enää käy,mennään sitten tiukalla linjalla,en jaksa olla ainut joustava ja yrittävä osapuoli. Nyt sitten exä syttää että minä olen ihan kamala ihminen,teen lasta kohden väärin kun kostan lapsen kautta kokemani vääryydet ja olen mielenterveysongelmainen ja mitähän kaikkea. Exä myös ajoittain ehdottelee seksiä. YÖK! AP
[/quote]
Mun exä on IHAN samanlainen..
Lisäks urputtaa kaikille yhteisille tutuillemme ja sukulaisilleen kun en kysy lapsenhoitoapuja enää, kun riittävän monta kertaa tuli "ei" edes sen enempää miettimättä. Mies ei joustanut mitenkään mistään ja nautti kun pääsi kieltäytymään hoitoavusta. Hän on työtön, mutta ei ehdi tavata lasta kuin max joka toinen viikonloppu, ja nekin silleen että sunnuntai-aamuna lapsi kuskataan kiirellä minun luokseni.
Jätä tuollainen kusipää omaan arvoonsa. Pärjäät ilman sen luuserin apuakin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 22:44"]
Voi perkele ihmiset, TEHKÄÄ ne tapaamissopimukset ja pitäkää niistä kiinni. Ei tarviis tälläistä säätämistä olla. Teillä on OMAT ELÄMÄNNE ja juu-uh, niillä exillä myös. Selkeät raamit tapaamisille, on kaikkien, ennenkaikkea lasten etu. MIten tää voi olla näin vaikeeta? Useampi avaus tänä iltana koskee lasten tapaamisia/tapaamattomisia. Kun ne exät on niitä ääliöitä. NIIN OOTTE TEKIN JOTKA ETTE ITSE HUOLEHDI ASIOITA KUNTOON!
[/quote]
ihan hyvä miiten, mutta ei se tapaamissopimus sido etävanhempää mihinkään. Se sitoo ainoastaan lähivanhempaa Antamaan lapsen sovittuun tapaamiseen etän kanssa. toki sopimus helpottaa siinä, että ei tarvitse joustaa, voi vedota soppariin, mutta mitenkään se ei auta siinä etän aktiivisuudessa, jos etä sattuu olemaan tällainen piittaamaton idiootti.