40-vuotiaat; onko sinulla jo harmaita hiuksia?
Kommentit (12)
Löysin ensimmäiset harmaat 36-vuotiaana, kun raskauden aikana vältin hiusten värjäystä. Voi olla, että niitä oli aiemminkin, eivät vain tulleet esille, koska värjäsin tyvikasvun n. 6 viikon välein. Mieheltä kyllä ensimmäiset löytyivät jo, kun oli 32, hiukset harmaantuneet ohimoilta, mutteivät ohentuneet.
On jonkin verran, mutta värjään ne. Mieheni ekat harmaat tuli 32v. Nyt nelikymppisenä on ohimot ihan harmaat.
On ollut jo kymmenisen vuotta. Ekat harmaat tuli jo n. 25v. Nyt on jo etuhiukset ihan harmaat, pakko värjätä neljän viikon välein.
En ole vielä nelikymppinen, mutta ekat tuli jo 26-vuotiaana eli eiköhän niitä nelikymppisenäkin ole.
Ei ole. Tai ainakaan erotu, kun on maantieharmaa muutenkin. Miehellä on, 45 v.
t: 44v.
Mä oon jo kohta 50 v ja ei oo harmaita hiuksia. Isäni ei ollut ikinä harmaita hiuksia ja eli 75 vuotiaaksi. Eli "sukuvika".
Mulla on paljon itä-aasialaisia kavereita, ja suurimmalla osalla on ollut yksittäisiä harmaita jo parikymppisenä. Mustasta tukasta harmaa tietysti erottuu selvemmin kuin vaaleasta. Itsellä ei harmaita ole, ikää 32v.
Minulla alkoi myös pää harmaantua 25 vuotiaana ja edestä olisin kokonaan harmaa ellen värjäisi. Sukuvika meilläkin..
Olen jo vähän yli 40, mutta en ole vielä bongannut yhtään.
Juu, ekat harmaat tulivat 29-vuotiaana. Onneksi Loreal pelastaa... sen sijaan ryppyjä ei ole vielä ollenkaan.
On