Nyt se sitten tapahtui, kävin paita nurinpäin kaupassa
Helkutti vasta kassajonossa huomasin että saumat on ulospäin kaula-aukossa. Onneksi oli jonkilainen jakku päällä muttei se peittänyt riittävästi. Varmasti kaikki hoksasi että paita mennyt nurinpäin.
Onko muille sattunut samaa mokaa.
Kommentit (29)
Voi, on toki. Ihan tänä kesänä huomasin yhtäkkiä töissä, että paita oli ollut nurin ja takaperin, tosin sekin avoimen collegetakin alla mutta silti ;) Ja olen töissä asiakaspalvelussa ;)
Ei ole juuri tuota käynyt, mutta puhuin kerran kaupan kassalle suomea. Asun siis ulkomailla. Jopa jotain pitempääkin juttua väänsin, monta lausetta kerkesin pitää yksinpuheluani kassan katsoessa jähmeästi.
Olen käyny lähikaupassa mustat collegehousut nurin päin. Hieman hävetti ku vasta kotona huomasin. Ja samal reissul oli tuuli viskassu pari kuivaa lehteä päälaelle.. Toivon, että vasta paluumatkalla.
pahin oli kyllä kerran työmatkalla ruuhkabussissa huomata, että toppatakkiin oli kissa kussu. Sen jälkeen oon henkarista pudonneet vaatekappaleet nuuhkinu tarkkaan.
Mä lähdin yläasteella kouluun eripari kengillä. En edes huomannut mokaani vielä aamulla kouluun mennessä, ihmettelin vaan, että onpa omituisen tuntuiset kengät, kun toinen tuntuu jalassa ihan erilaiselta.
Voi kamalaa, kyllä nyt meni maine. Mitä ne hienot naapuritkin ajattelevat. Nyt kiireesti muuttamaan ainakin 200 kilometrin päähän, vaikka uhka on, että joku sattuu olemaan jonkun tuttu ja tuntee sinut ja kertoo mokasi myös uudella paikkakunnalla.
Vaihtoehto 2: pukeudu säkkiin ja ripottele tuhkaa päällesi ja mene niin pukeutuneena huomenna kauppaan.
Mulla oli menneisyydessä helvetin hyvä yökerhoilta Joensuun Kimmelissä pöksyt nurinpäin päällä. No okei ne oli tietty legginsit mut saumat oli paksut. kotona huomasin kun yritin liukua niistä irti. ::) Hyvin kävi flaksi silti. ja tästä on aikaa, legginsien 1. kultakausi kyseessä.
Tuskin kukaan edes huomasi. Ei ihmiset katsele toisten vaatteita, mäkin olen joskus ollut koko päivän pusero nurinpäin töissä ja vasta kun tulin kotiin, huomasin että se oli nurinpäin.
Kukaan työkavereistakaan ei huomannut, kun kerroin seuraavana päivänä kaikki vaan hekottelivat, että eipä mekään huomattu .
Kävin rekrytointimessuilla ja huomasin vasta kotona, että paita oli väärinpäin, saumat ulkopuolella. Oli sentään jakku päällä ja huivi esti vähän näkymiä. Mutta silti...
On mullekin käynyt noin joku aika sitten.
Mutta kamalampaa oli kun kävelin kaupungilla
Chiguitalappu takissa.
Vanhempi rouva tuli sanomaan.
Meinaatteko laittaa ma 24 04 paidan nurin päin?
Nykyisinhän hienoissakin vaatteissa on tehokeinona ne saumat ulospäin, vasta jos ne koko- ja pesulaput roikkuu niskassa voi päätellä paidan olevan oikeasti nurinpäin.
Joskus olen meinannut lähteä koticollagehousuissa kauppaan, ovat maalitahroissakin, mutta viimeistään hississä yleensä havahdun.
Double Face- paita, tahdoin ostaa toisen samanlaisen näitä ei enää löytynyt. Teen itse joskus, idea on hieno.
Joo, mä olen tehnyt tuon saman työhaastattelussa. Heh, ei silloin paljoa huvittanut, kun huomasi.
Herkkätuntoiset, joita saumat kiusaavat, pitävät paitoja usein väärin päin päällään.
Minä olen ollut collarit väärinpäin töissä, etumus olikin takana. Huomasin siitä kun taskut tuntuivat oudoilta
Mun kaverilla oli jäänyt hameenhelma sukkahousujen ja alushousujen väliin vessareissun jälkeen, ehti pankkiin ja kauppaan ennen kuin jou ystävällisesti huomautti.
Oisit ap tehny loton samalla reissulla. Nuttu nurin, onni oikein!
Mulle ei muistaakseni ole näin aikuisena käynyt (ihmettelen suuresti), mutta hei, kerrankos nyt noin! :D