Nyt se sitten tapahtui, kävin paita nurinpäin kaupassa
Helkutti vasta kassajonossa huomasin että saumat on ulospäin kaula-aukossa. Onneksi oli jonkilainen jakku päällä muttei se peittänyt riittävästi. Varmasti kaikki hoksasi että paita mennyt nurinpäin.
Onko muille sattunut samaa mokaa.
Kommentit (29)
Eikö joskus ollutkin ihan sellainen muotikin, että saumat ommeltiin tahalteen paidan ulkopuolelle, että näyttikin, että paita olis ollut nurinpäin vaikka oli oikeinpäin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Helkutti vasta kassajonossa huomasin että saumat on ulospäin kaula-aukossa. Onneksi oli jonkilainen jakku päällä muttei se peittänyt riittävästi. Varmasti kaikki hoksasi että paita mennyt nurinpäin.
Onko muille sattunut samaa mokaa.
On. Lentokoneessa.
Mulle kävi vähän aika sitten selainen moka, että mulla oli jäänyt vetskari auki sellaisesta paidasta, jossa se vetoketju on sivussa. Mulla oli kuuma, niin olin ottanut päällystakin pois ja vedellyt sitten kylki paljaana rintsikat vilkkuen ympäri kauppakeskusta. Vasta kotona huomasin tämän. :o
Mustat juoksutrikoot oli nurinpäin noin viikko sitten. Huomasin illalla vasta. Pienet saumat - tuskin moni huomasi?
Systeri oli kaupassa kokeillut housuja, joiden vetoketju tulee taakse. Oli kokeilllut tietysti niin päin, että se tulisi eteen ja myyjällekin ihmetellyt, että on kummat laskokset näissä housuissa. Myyjä oli vain katsonut tyhmänä päälle, kun sisko oli pyöriskellyt ja peilailllut. Kotona sisko oli tajunnut, että se vetoketju olisi tullut taakse.... Sivuvetoketju oli tuttu, mutta ei ennen ollut taaksemenevää tavannut.
Paitapuseron alla valkoinen t-paita nurin viime syksynä esimies ja päivätoiminan asiakas ottivat asiakseen tästä asiattomasti huomauttaa muutoinkin toisten laadukkaammista vaatteista usein huomautellaan ja nimenomaan ohjaajat surullinen
Ei tuo nyt niin paha. Mulla oli selkään tarttunut iso ruiskukkatarra jossa luki "Valitse kokoomus!"