Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se sitten tapahtui, kävin paita nurinpäin kaupassa

Vierailija
19.09.2013 |

Helkutti vasta kassajonossa huomasin että saumat on ulospäin kaula-aukossa. Onneksi oli jonkilainen jakku päällä muttei se peittänyt riittävästi. Varmasti kaikki hoksasi että paita mennyt nurinpäin.

Onko muille sattunut samaa mokaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullekin käynyt noin joku aika sitten.

Mutta kamalampaa oli kun kävelin kaupungilla

Chiguitalappu takissa.

Vanhempi rouva tuli sanomaan.

Ei tuo nyt niin paha. Mulla oli selkään tarttunut iso ruiskukkatarra jossa luki "Valitse kokoomus!"

Vierailija
22/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joskus ollutkin ihan sellainen muotikin, että saumat ommeltiin tahalteen paidan ulkopuolelle, että näyttikin, että paita olis ollut nurinpäin vaikka oli oikeinpäin päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helkutti vasta kassajonossa huomasin että saumat on ulospäin kaula-aukossa. Onneksi oli jonkilainen jakku päällä muttei se peittänyt riittävästi. Varmasti kaikki hoksasi että paita mennyt nurinpäin.

Onko muille sattunut samaa mokaa.

On. Lentokoneessa.

Vierailija
24/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän aika sitten selainen moka, että mulla oli jäänyt vetskari auki sellaisesta paidasta, jossa se vetoketju on sivussa. Mulla oli kuuma, niin olin ottanut päällystakin pois ja vedellyt sitten kylki paljaana rintsikat vilkkuen ympäri kauppakeskusta. Vasta kotona huomasin tämän. :o

Vierailija
25/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat juoksutrikoot oli nurinpäin noin viikko sitten. Huomasin illalla vasta. Pienet saumat - tuskin moni huomasi?

Vierailija
26/29 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri oli kaupassa kokeillut housuja, joiden vetoketju tulee taakse. Oli kokeilllut tietysti niin päin, että se tulisi eteen ja myyjällekin ihmetellyt, että on kummat laskokset näissä housuissa. Myyjä oli vain katsonut tyhmänä päälle, kun sisko oli pyöriskellyt ja peilailllut.  Kotona sisko oli tajunnut, että se vetoketju olisi tullut taakse.... Sivuvetoketju oli tuttu, mutta ei ennen ollut taaksemenevää tavannut.

Vierailija
27/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään!

Vierailija
28/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään oli paita päällä.

Vierailija
29/29 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitapuseron alla valkoinen t-paita nurin viime syksynä esimies ja päivätoiminan asiakas ottivat asiakseen tästä asiattomasti huomauttaa muutoinkin toisten laadukkaammista vaatteista usein huomautellaan ja nimenomaan ohjaajat  surullinen