Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h-vettiä? En pääse omiin tiedostoihini kiinni

Vierailija
19.09.2013 |

Tietokoneeni word-tiedostot ovat lukossa ja MS Office "myy" mulle jotain uutta versioo ja vaatii joitain ties mitä luottokorttitietoja. Mitä helvetin pakkomyyntiä tämä on? En ole tilannut mitään, enkä tilaa. Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koneessasi on ollut ns. kokeiluversio, täytyy tuo paketti ostaa kokeiluajan päätyttyä. Eikä ole mikään hirmusen halpa.

Vierailija
2/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa wordpadilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry Linuxiin..

Vierailija
4/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:07"]

Tietokoneeni word-tiedostot ovat lukossa ja MS Office "myy" mulle jotain uutta versioo ja vaatii joitain ties mitä luottokorttitietoja. Mitä helvetin pakkomyyntiä tämä on? En ole tilannut mitään, enkä tilaa. Muilla samaa ongelmaa?

[/quote]

lataa libreoffice ja avaa sillä. ellei toi sitten ole joku kiristysvirus minkä olet saanut koneellesi.

Vierailija
5/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama juttu exel-tiedostojen kanssa pari päivää sitten. kone ollut käytössä pari vuotta ja samoin  ms officepaketti, nyt muka ei koko pakettia ole koneella, enkä saa edes kyseisiä tiedostoja millään muulla ohjelmalla auki.

Vierailija
6/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:19"]

Siirry Linuxiin..

[/quote]

Miksin linuxiin? NSA on luultavasti saanut takaoven hallitaakseen kaikkia linux-koneita.

Vierailija
7/7 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin tuota virukseksi, jos luottokorttitietoja kyselee. ei kannata muuten sitten antaa noita sinne. jos annoitte, niin yhteyttä kortin antajaan, että blokkaa maksun. 

pois tollasen saa ehkä virustorjuntaohjelmalla. jos ei lähde, niin sitten googlettakaa niitä sen antamia ilmoituksia (eng kielisiä) ja katsokaa tuloksista, jos löytyisi ohjeita sen poistoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi