Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ilmeisesti vähän tyhmä

Vierailija
19.09.2013 |

Yritän tehdä työhakemuksia, ja moneen paikkaan tahdotaan hakemus firman valmiilla pohjalla. Ja nyt en todellakaan käsitä kohtaa "Koulutustiedot:peruskoulutus-valmistumisvuosi"

Jatkona tähän on "Jatkokoulutus ja tutkinnot" Siis tarkoittaako tuo peruskoulutus kohta ihan peruskoulua? Siis yläastetta? Vai mitä?

Ehkä näillä aivoilla ei enää kannatakaan työelämään lähteä...huoh.

Kommentit (4)

1/4 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ei ole se, joka kysyy, vaan se, joka ei kysy ja jää siten tietämättömäksi.

Miellän työhakemuksessa peruskoulutuksen ammatilliseksi peruskoulutukseksi
http://www.oph.fi/koulutus_ja_tutkinnot/ammattikoulutus/ammatilliset_perustutkinnot
ja jatkokoulutus on sitten jatkokoulutusta.

Vierailija
2/4 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruskoulutuson minust lukio tai amis, ja jatkokoulutus sitten kaikki sen päälle, myös esim.amis, jos peruskoulutus on lukio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Tosin tilanne ei helpottunut. Mitä ilmoitan peruskoulutukseksi jo aiempi tutkinto ei liity mitenkään nykyiseen alaan ja haettavaan työhön, ja alaan liittyvä perustutkinto on suorittamatta äitiysloman vuoksi, mutta kuitenkin olen suorittanut alalle vaadittavan ammattitutkinnon? Voiko peruskoulutus-kohdan jättää tyhjäksi, laitanko siihen keskeneräisen perustutkinnon, vai nykyisen ammattitutkinnon? Tosin silloin jäisi "Jatkokoulutus ja tutkinnot" tyhjäksi.

Vierailija
4/4 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmaan joku "lisätietoja" lokero, mihin voit selittää tilanteen tarkemmin. Minä kyllä laittaisin sen eri alankin tutkinnon, koska jos hakijoita on paljon, lomakkeen lukija voi laittaa sinun hakemuksesi ei-pinoon jo tyhjän koulutuskohdan takia. Selität sitten tuon tilanteen niissä lisätiedoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän