Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tällaista mekkoa on tarkoitus käyttää?

Vierailija
19.09.2013 |

Missä käyttäisit tällaista (lähinnä tämän pituista) mekkoa? Kaupan tekstissä todella lukee _mekkoa_ eikä mallilla housujakaan ole, joten paita ei voi olla kyseessä?

http://www.evechic.com/product/112/ax-paris-monochrome-swing-dress 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on syntynyt 1954 ja kun katsoo hänen ylioppilaspäivänsä kuvia, voi todeta, että tuolloin - 70-luvun alussa - tuollaiset vesirajamekot olivat muotia. Eli ainakin niitä on voinut käyttää 70-luvulla juhlissa. Ja viimeksi olen noin lyhyitä helmoja tarkastellut tänä keväänä, ylioppilasjuhlissa myös (juhlakalun sisar oli kyseessä) sekä hieman aiemmin venäläisillä neitosilla hotellin aamiaisella.

Joten näköjään sopivat moneen tilanteeseen ;)

Vierailija
2/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui minkä näköinen malli! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:06"]

Mun äiti on syntynyt 1954 ja kun katsoo hänen ylioppilaspäivänsä kuvia, voi todeta, että tuolloin - 70-luvun alussa - tuollaiset vesirajamekot olivat muotia. Eli ainakin niitä on voinut käyttää 70-luvulla juhlissa.

[/quote]

Ja ne mekot taidettiin yhdistää vielä pitkävartisten tolppakorkosaappaiden kanssa :-)

Vierailija
4/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäisin kyllä ihan tunikana tuota enkä mekkona. Eli housujen kanssa. Tuo on niin lyhyt että en käyttäisi edes leggingsien kanssa kuten pitkiä tunikoita vaan ihan vaikka farkkujen tai puuvillahousujen.

Vierailija
5/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks... no en missään, ilman pitkiksiä alla.

Vierailija
6/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:06"]

Mun äiti on syntynyt 1954 ja kun katsoo hänen ylioppilaspäivänsä kuvia, voi todeta, että tuolloin - 70-luvun alussa - tuollaiset vesirajamekot olivat muotia. Eli ainakin niitä on voinut käyttää 70-luvulla juhlissa.

[/quote]

Ja ne mekot taidettiin yhdistää vielä pitkävartisten tolppakorkosaappaiden kanssa :-)

[/quote]

Noissa kuvissa ei semmoisia näy, oli ihan pikkukengät, mutta voi olla, että kapungissa sellainen tyyli oli tavallisempi! Mun äiti on kotoisin todella pieneltä paikkakunnalta.

Vierailija
7/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyttäisin tunikana housujen kanssa, muuten vilkkuu takapuoli...

Vierailija
8/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on pusero eikä mekko. Mutta mallin pituus on kuvatekstin mukaan 179 cm, joten minun (162 cm) päälläni sama vaate olisi varmaan lähemmäs polvipituinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi