Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä visa electron kortti iäkkäällä ihmisellä

Vierailija
27.08.2020 |

Onko muita jolla ei ole muuta korttia?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo muuta korttia, on kyllä ollut mutta lopetin sen.

Mitä tarkoitit tolla iäkkäällä otsikossa?

Vierailija
2/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Mulla on electron ja credit erikseen, koska electronilla on aina tarpeeksi rahaa ja credit-korttia käytän hyvin, hyvin harvoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatko käyttää luottokorttiaan vai

Vierailija
4/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muita eikä ole koskaan ollutkaan, olen 28 v. Myöskään miehelläni ei ole.

Ei ole tarvetta.

Vierailija
5/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain electron. Olen 36-vuotias, jos iässä tässä oli jotain merkitystä.  

Vierailija
6/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku on niin rajoittunut, että luulee Visa Electronin olevan vain vanhusten kortti?

Vierailija
7/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tasaisin väliajoin alkava Visa electron -keskustelu oikein on? Välillä taivastellaan, miten joku aikuinen sellaista käyttää. Nyt näköjään vähän erilainen tulokulma aiheeseen.

Vierailija
8/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään velkaa enkä sellaista halua.

En kaipaa luottokorttiakaan. Minulla on vakkarityö, pieni perhe ja vähän säästöjä. Pidän yksinkertaisesta elämästä, en ole naimisissa velkaan tai mieheen. Vaikka olemme miehen kanssa olleet yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
9/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan iäkäs kun olen vasta 27, mutta ei mullakaan ole. Vasta pari vuotta sitten täältä (!) opin, että on noloa käyttää visa electronia, en kyllä vieläkään tiedä että miksi.... Kai joku siihenkin sitten kiinnittää huomiota kun käyn kaupassa. :D

Vierailija
10/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä muiden kortteja kyttäilet stna!

Vierailija
11/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tasaisin väliajoin alkava Visa electron -keskustelu oikein on? Välillä taivastellaan, miten joku aikuinen sellaista käyttää. Nyt näköjään vähän erilainen tulokulma aiheeseen.

Joillain on "hieman" rajoittunut maailmankuva ja arvelevat pankkikortin kertovan ihmisestä jotain. 

Vierailija
12/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tilillä rahaa, voi käyttää visa electronia aivan hyvin.

Vierailija
13/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan iäkäs kun olen vasta 27, mutta ei mullakaan ole. Vasta pari vuotta sitten täältä (!) opin, että on noloa käyttää visa electronia, en kyllä vieläkään tiedä että miksi.... Kai joku siihenkin sitten kiinnittää huomiota kun käyn kaupassa. :D

Minäkin käytin sitä ihan hyvällä mielellä, kunnes pankissa ehdotettiin, että ottaisinko luottokortin lisäksi, kun electron on kuulemma lasten kortti. Otin sen sitten kun kovasti tyrkyttivät ja ajattelin, että voihan sitä kokeilla. Mutta enpä tullut käyttäneeksi koko vuoden aikana, joten lopetin sen ja siirryin takas lasten korttiin.

En ole huomannut, että kukaan tuijottaisi, eikä minua haittasi se, koska mikä häpeä se on, että tilillä on rahaa yllinkyllin?

Vierailija
14/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa electron ei ole persaukisen valinta kortiksi. Köyhille on kaikenlaisia luotto ja  maksuaikakortteja.

Vierailija
15/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaahan se tietysti.

Vierailija
16/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain Visa Electron. Se hommattiin mulle, kun olin teini-ikäinen, enkä oo saanut aikaiseksi hankkia muunlaista korttia. Olen tältä palstalta oppinut, että Visa Electron on ihan out.

Vierailija
17/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain Visa Electron. Se hommattiin mulle, kun olin teini-ikäinen, enkä oo saanut aikaiseksi hankkia muunlaista korttia. Olen tältä palstalta oppinut, että Visa Electron on ihan out.

Miten sellaisella voi olla merkitystä? En ymmärrä.

Vierailija
18/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut vaan electron ja hyvin pärjännyt tähän astikin, ikää 35. En halua luottokorttia.

Vierailija
19/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aina vain Visa Electron – saako työtön edes luottokorttia?

Vierailija
20/43 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytin sitä ihan hyvällä mielellä, kunnes pankissa ehdotettiin, että ottaisinko luottokortin lisäksi, kun electron on kuulemma lasten kortti. Otin sen sitten kun kovasti tyrkyttivät ja ajattelin, että voihan sitä kokeilla. Mutta enpä tullut käyttäneeksi koko vuoden aikana, joten lopetin sen ja siirryin takas lasten korttiin.

En ole huomannut, että kukaan tuijottaisi, eikä minua haittasi se, koska mikä häpeä se on, että tilillä on rahaa yllinkyllin?

Olen 43 ja käytän vielä electronia. Meinasin tilata luottokortin, mutta siinä olisi pitänyt tehdä valintoja, joita en osannut päättää kun olin täyttämässä hakemusta. Tarkoitus on ollut myös vaihtaa pankkia. Joten käytän electronia kun ei ole suurta tarvetta muulle. Luottokortittomuus aiheutti hankaluuksia muutama vuosi sitten kun olisin vuokrannut asunnon airbnb:ltä, mutta sen kokemuksen jälkeen en aio asioida kyseisen toimimattoman firman kanssa muutenkaan.