Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä täydellistä saada sekä tyttö- ja poikalapsi?

Vierailija
27.08.2020 |

Onko se teistä paras mahdollinen kombo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parasta komboa, kaikki käy

Vierailija
2/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mainitse muusuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys tärkeintä. Meillä on tyttö ja poika enkä valita. Erittäin ok.

Vierailija
4/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin tyttöä, mutta tuli kaks poikaa. Ei se kuiteskaa mitään ihan kivoja pojatkin on.

Vierailija
5/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kaksi molempia.

Vierailija
6/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä. Saatuani ensin tytön toivoin toista samanlaista, ajattelin että olisivat seuraa toisilleen. Itselläni myös nuorempi veli emmekä koskaan ole olleet läheisiä. Poika sitten sieltä tuli ja ihana onkin, mihinkään en näitä nykyään jo teinejä vaihtaisi! (Ovat hyvin läheisiä, aina olleet.)

Vierailija
7/7 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia haaveilin mielessäni pojasta ja tytöstä tai sitten kaksosista (ei väliä sukupuolella). Saimme lapsia, mutta emme isoveljeä ja pikkusiskoa. Lapsia saatuani ei ole kyllä harmittanut pätkääkään, että uneni ei toteutunut. Taidettiin saada itseasiassa meille sopivin kombo vaikkei luulemaani täydellistä.

Ensimmäinen oli niin mahtava, että haluttiin toinenkin ja kolmas. Jäin ihan koukkuun :D mielessä kävi neljäskin ja aloin jopa toivoa neljättä, mies syttyi ehdotukselle. ... Sitten vaan tuli stoppi itselle, mietin että hitto en jaksa enää jumittaa vaippavuosissa, ihanaa kun lapset kasvaa.

Jollain tavalla on ollut kuitenkin huvittavaa miten vahvasti aivot manipuloivat sinut rakastumaan lapseesi. Minulla oli siis jo selvä mielikuva neljännestä lapsesta, ensin se kävi mielessä, sitten aloin vähitellen haaveilla siitä (vähän kuin ihastuminen alkaa vahingossa tarkoittamatta) ja sitten tahdoin lasta jo aivan täysillä ennen kuin alettiin yrittämäänkään (näin siis joka kerta).

Neljättä ei kuitenkaan oikeasti enää uskallettu tehdä, ei ollut hyvä hetki äitiyslomalle enkä toisaalta halua kovin isoja ikäeroja sisaruksille, mietin myös että isommat tarvitsisivat minua niin paljon koulun aloituksessa että olisi vaikea olla läsnä vauvalle JA isommille lapsille. Käyn kuitenkin töissäkin ja teen muutakin. Joku varmaan onnistuu jos isommat on vaikkapa teinejä tai on sitten itse kotona jokaisen lapsen kanssa... Mutta meillä ei olisikaan toiminut.

Niin jäi sitten tekemättä ja tuntui pitkään jopa hirveältä monin tavoin, vaihtelevat tunteet. Taidan alkaa olla jo yli tästä, jatkossa koitan tietoisesti pitää vauvahaaveet kurissa koska ne lähtee sitten lapasesta ja on vaikea luopua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi