Kaveri ei kommentoi whatsapissa MITÄÄN, jos asia ei liity häneen itseensä.
Alkaa jo väsyttää tällainen. Minä kommentoin AINA jos hän laittaa kuvia lapsistaan tai kirjoittaa asioistaan/parisuhdekriisistään tai ihan mistä vaan. Jos minä laitan kuvan lapsestani, niin hän kyllä on kuvan nähnyt mutta ei kirjoita mitään, vaan saattaa n.tunnin päästä laitella jotain omia asioitaan tms.
Ihan VĪTUN sama mitä hänelle laitan niin vastassa on vain hiljaisuus tai sitten vaan pistää jotain ihan muuta joka liittyy häneen, eikä millään tavalla tuohon minun kirjoittamaan asiaan. Siis miten voi olla noin itsekeskeinen??
Kommentit (10)
Miksi sä lähettelet lapsen kuvia?
Mullekin niitä tulee tutuilta tasaisin väliajoin.
Aha, purjopetteri syö mämmiä.
Jaha. Nam?
Mitä noihin sit pitäis kommentoida?
Juuri näistäkin syistä olen piilottanut näkyvyyteni sovelluksessa.
Ise en vaan kirjoittaisi hänelle YHTÄÄN MITÄÄN omia asioitani.
Saattaisin vaan kommentoida hänen kuviaan tai juttujaan lyhkäisesti, mutta oma-aloitteisesti en ottaisi yhteyttä. Ehkä hoksaisi jossain vaiheessa käyttäytyneensä typerästi.
Ettehän te, jotka teette näitä vinkuvänkykaveritsomessaeivälitä -aloituksia, ole tosissanne? Ettehän?
Ukko37 kirjoitti:
Miksi sä lähettelet lapsen kuvia?
Mullekin niitä tulee tutuilta tasaisin väliajoin.
Aha, purjopetteri syö mämmiä.
Jaha. Nam?Mitä noihin sit pitäis kommentoida?
Juuri näistäkin syistä olen piilottanut näkyvyyteni sovelluksessa.
No koska meillä on ollut tapana. En kovin usein edes lähetä. Ja hän laittaa päivittäin omista lapsistaan. -ap
Minullakin on samanlainen "ystävä."
Unohda koko tyyppi.
Onko aloittaja lapsi vai miten ihmeessä tuollainen voi häntä ärsyttää? Siis se, mitä joku ihminen kirjoittaa tai ei kirjoita johonkin sähköiseen järjestelmään.
Itselläni on ystävä joka ei koskaan laita mitään vaikka kysyy mitä kuuluu mutta monta kertaa päivässä laittaa näitä välitettyjä juttuja ja kuvia jotka ei edes ole hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja lapsi vai miten ihmeessä tuollainen voi häntä ärsyttää? Siis se, mitä joku ihminen kirjoittaa tai ei kirjoita johonkin sähköiseen järjestelmään.
Miksei ärsyttäisi? Olemme olleet kavereita kuitenkin vuosikymmenen, eikä tilanne ole aina ollut tämä. Asumme muutenki n.400 km:n päästä toisistamme ja näemme pari kertaa vuodessa. Muutoin ylemme yhteydessä whatsapilla ja soitellaan joskus.-ap
Mulla samanlainen, tosin miespuolinen. Viestittely menee aina seuraavasti: 1. Kaveri laittaa viestin. Hän aloittaa "mitä kuuluu?" ja jatkaa viestiä kertomalla, mitän hän on puuhaillut. Minä kerron mitä kuuluu ja jatkan kommentoimalla hänen tekemisiään plus kyselen lisää. Hän ei kommentoi minun tekemisiini sanallakaan, vaan juttu keskittyy ainoastaan häneen viestittelyn loppuun asti.
2. minä aloitan. Kysyn mitä hänelle kuuluu ja saatan laittaa lisäksi jotain omista touhuistani. Hän ei kommentoi mitään minun tekemisiini, mutta alkaa kertoa omistaan. Tämä tyyli jatkuu viestittelyn loppuun asti.
Nykyään päätänkin keskustelut hyvin lyhyeen, kun ei yhtä sanaa viitsi tuhlata ollakseen kiinnostunut vastavuoroisesti. Sieltä ei tule edes, että "ok". Sieltä ei tule yhtään mitään!
No jätä sinäkin kommentoimasta, no big deal!