Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehittyä jalkapallossa?

Vierailija
27.08.2020 |

Haluaisin tulla paremmaksi pelaajaksi..Miten ja mitä kannattaa treenata yksin? Futareita paikalla??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pitää treenata että kehittyy t Markku Kanerva

Vierailija
22/29 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kysymään futisforumille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon markku kanerva ja kiinnostuneet saa tulla huuhkajiin. t koutsi

Vierailija
24/29 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon markku kanerva ja kiinnostuneet saa tulla huuhkajiin. t koutsi

Miksi Pullukkaa ei otettu mukaan? :(

Vierailija
25/29 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on pelata maajoukkueessa?

Vierailija
26/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miyä jos jättäisit tyttäresi rauhaan antaisit hänen itse valita lajinsa ja lopettaisit painostamisen ja pakottamisen. se ei ole teini-ikäiselle hyväksi ja siitä saattaa seurata mielenterveys ongelmia ja sen sellaista. pahimmassa tapauksessa hän saattaa tappaa itsensä tai muuten satuttaa itseään. puhun kokemuksesta.

Vierailija
27/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miyä jos jättäisit tyttäresi rauhaan antaisit hänen itse valita lajinsa ja lopettaisit painostamisen ja pakottamisen. se ei ole teini-ikäiselle hyväksi ja siitä saattaa seurata mielenterveys ongelmia ja sen sellaista. pahimmassa tapauksessa hän saattaa tappaa itsensä tai muuten satuttaa itseään. puhun kokemuksesta.

Vierailija
28/29 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan se pelaaminen. Rohkeasti yrittää täysillä niin siinä kehittyy. Enemmän pelaamista enemmän kehityst. Myös ilman pelejä voisi kokeilla ihan perus pallonhallintaa. Niitä special kikkoja turha treenata ennenkuin olet perustasoltasi joukkueen parhaimmistoa.

Vierailija
29/29 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka täällä nyt futiksesta puhutaan niin sukupuoli syrjintä ei ole kivaa olen itse tyttö 12v ja olen harrastanut 4 vuotta jalkapalloa vuoden vanhemmissa ja olen joukkueeni paras vaikka jalkapallo on oletettavasti enemmän poikien laji niin kyllä tytötki osaa sitä pelata!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi