Kävin treffeillä, mies otti pelkän jäätelön!
Olin aivan huuli pyöreänä kun mies tilasi treffeillä itselleen jäätelön. Siis aikuinen mies!
Ajattelin että ottaisi viiniä tai oluen, niinkuin yleensä otetaan jotta juttu luistaisi. Niin ei kun tämä urpo ottaa jäätelöä! Liekö muutenkin lapsen tasolla.
Ei kyllä mennyt jatkoon.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen juntti.
Olen samaa mieltä. Ap on tosiaan melkoinen juntti, kun arvelee, että aikuisen pitäisi vain juoda alkoholia.
Ai, minusta ihan söpöä tuollainen.
Miehen onni, että päästit hänet pois jatkosta. Pääsee kenties jonkun fiksun naisen matkaan.
1/5 Oli tässä edes vähän yritystä.
Mun mielestä on junttimaista tulla tänne huutelemaan että millainen treffikumppanin oli.
Nää on taas näitä. Tunnistaa tuosta huuli pyöreänä-kohdasta heti.
Miehellä tarralenkkarit, miehellä ei ollut autoa, mies käytti ketsuppia ravintolassa, mies sitä, mies tätä..
No johan on negatiivisiä vastauksia. Kyllä minä olen tottunut että aikuiset ottaa hieman alkoholia sosiaalisissa tilanteissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No johan on negatiivisiä vastauksia. Kyllä minä olen tottunut että aikuiset ottaa hieman alkoholia sosiaalisissa tilanteissa.
Ap
Pysyttele sitten suosiolla siellä alhoholistien keskuudessa. Kaikkien kannalta parempi niin.
Pyysikö myös tällaista lasten ruokakaukaloa kun söi jätskiä? https://pikkutipu.fi/tuotekuvat/1200x1200/Make-My-Day-Ruokakaukalo-Pöl…
Jäätelöhullu on näköjään lähetetty avohoitoon.
Nainen joka olettaa että minun pitää tempoa alkoholia kaikissa sosiaalisissa tilanteissa on massiivinen turn-off.
Notta pidä tunkkis, provoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pysyttele sitten suosiolla siellä alhoholistien keskuudessa. Kaikkien kannalta parempi niin.
Suomi lienee ainoa maa maailmassa jossa väitetään alkoholistiksi jos ottaa yhdet ravintolassa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suomi lienee ainoa maa maailmassa jossa väitetään alkoholistiksi jos ottaa yhdet ravintolassa treffeillä.
Korjaan: vauvapalsta on ainut paikka maailmassa jossa (-"-).
En käytä alkoholia eli en voi mennä treffeille kun siellä on pakko juoda olutta tai viiniä.
No ite oon pari kertaa treffeillä käynnyt niin olen viennyt naisen ulos kahville ja kerran käytin yhtä naista jätskikiskalla. Niin ja yhden naisen vein mäkkärin autokaistalle kun ajeltiin elokuvateatterista pois. En tykkää treffeistä missä ollaan totisesti jossain ravintolassa syömässä koska siinä ei näe toista ihmistä aitona, tykkään rennoista treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et nyt oikein ymmärtänyt, mistä tässä oli kyse. Minusta on alkoholistin merkki, jos ei ymmärrä sitä, että aikuinen voi olla ihan hyvin juomatta alkoholia, vaikka kuinka olisi sosiaalinen tilanne tai ravintolatreffit. Suomi lienee ainoa maa maailmassa, jossa tehdään ongelma siitä, jos joku ei juo alkoholia.
Hei ap!
Pahoittelen että kohtasit ei-alkoholiongelmaisen mahdollisen tulevaisuuden kumppanin. Toivottavasti kohdallesi osuu alkoholintäyteinen jätskivihainen tosirakkaus jo heti ensi viikolla.
Terveisin,
Maitotuotteet Hittoon ja Viski Pöytään Ry
Jäätelö on ehkä hieman outo. Voihan sitä juoda vaikka kahvia tai teetä. Jos ne ei kiinnosta niin alkoholittomiakin juomia on vaikka millä mitalla.
Melkoinen juntti.