Alkaako syksy olla niin pitkällä että pyöräilevä aikuinen vaikuttaa köyhältä
Kommentit (53)
Mä tykkään pyöräilystä ja pääsen sillä näppärämmin töihin kuin julkisilla. Matkaan menee n. 25min.
Meillä on taloudessa yksi auto jolla mies menee töihin koska työt alkavat jo kuudelta aamulla, työmatka reilu 20km ja joutuisi menemään ainakin kahdella bussilla (ei edes julkisilla ehtisi kuudeksi töihin). Lisäksi kun minä menen pyörällä, vien ensin lapsen hoitoon 7-8 aikaan ja mies hakee hänet töiden jälkeen ja näin lyhennämme lapsen päivittäistä hoitoaikaa.
Meinaan pyöräillä yöpakkasiin asti, liukkailla en uskalla polkea. Lapsi tarkenee peräkärryssä hyvin kun pukee sään mukaan ja kärry kestää tuulta ja sadetta (pk:hon polkee n. 10min).
Olemme pienituloisia eikä mulla ole rahaa ostaa itselleni viimeisen päälle olevia pyörailykamppeita.Näillä mennään mitä on ja työpaikalla vaihdan vaatteet jos kastuu. Ei mua pikku sade haittaa. Olen myös pudottanut painoa 5-6kg syksyn aikana, ihan vain pyöräilyn ansiosta....
Ei, kun syksyllä ja talvella pyöräilevä aikuinen näyttää ja vaikuttaa sporttiselta ja terveeltä :)
t ympäri vuoden töihin pyöräilevä, jolla tulee 20km päivässä työmatkoja.(ps, auto seisoo kotona sillä menen töihin jos olen sairas tai toipilas)
Pöh! Pyöräilevä aikuinen vaikuttaa reippaalta ja kunnostaan huolta pitävältä, kunhan on kunnolliset ulkoiluvaatteet päällä.
Ei kun pidin avauksestasi! Juuro sopivasti provottu, jotta herkimmät ryntäävät puolustelemaan ja perustelelemaan syyspyöräilyään! t. 2*15km / päivä
Mitä vikaa on köyhyydessä, jos on rehellinen ihminen?
Niinhän ne asiat on miltä kantilta katsoo :) Pyöräilevä aikuinen näyttää sportiselta reippaalta ja ihailtavalta.
Terv. Audilla ajava sohvaperuna
Apua! Vain henkisesti köyhä voi ajatella niin. Me muut ajattelemme, että ihanaa, kun edes joku säästää luontoa ja huoltaa omaa kehoaan tervehenkisesti.
t. pitkän työmatkan takia (30km) autoileva muutoin liikunnallinen wannabe-ekoihminen
Varinkin naispyöräilijöistä ajattelen aina kunka hyvät ja hiestä pikkunihkeät kropat noiden lämpimien pyöräilyvaatteiden alla on...
En mäkään vaikuta köyhältä vaikka ajan Harrikalla töihin, auto seisoo pihassa.
Heh, tämä oli hauska provo. Ei vaan nyt jaksa raivostua.
terv. vuoden ympäri työmatkat pyöräilevä nainen
Miksi tällä hetkellä pyöräilevä olisi jollain tavalla automaattisesti köyhä?
Minusta se on fiksua täällä pääkaupunkiseudulla ainakin Kehä 1 sisällä koska pyörällä pääsee hyvin autojonojen ohi aamuisin. Itse autoilen koska työni vaatii liikkumista paikasta toiseen päivän aikana, sen verran paljon etten jaksaisi sellaisia matkoja pyörällä ja myyntimateriaalin kuljetus pyörällä olisi myös hankalaa mutta arvostan niitä jotka jaksavat ja viitsivät pyöräillä.
Riipuu varmaan pyörästä ja pukeutumisesta. Jos on kunnon pyörä jossa kunnon renkaat ja muutenkin kunnolliset vaatteet niin näyttää sportiselta. Jos taas toisaalta on "huono" pyörä ja kesä renkaat/ei keliin sopivat renkaat ja "resuset" vaatteet niin tulee kyllä väkisinkin mieleen että taitaa mennä huonosti rahallisesti.
Harrikalla mennään täälläkin ja vielä lokakuussakin (asun ulkomailla). Pyolkupyöräily on omasta mielestäni perseestä mutta ei köyhyyden merkki.
Nyt näyttää, että Suomessakin pääsisi Harrikalla lokakuussa, kelit on aivan mahtavat. Aamulla oli jo yli 10 astetta lämmintä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 12:06"]
Heh, tämä oli hauska provo. Ei vaan nyt jaksa raivostua.
terv. vuoden ympäri työmatkat pyöräilevä nainen
[/quote]
Niin, kuka nyt mistäkin raivostuu, vaikka siitä, että joku voisi luulla köyhäksi. Minua raivostuttaa monet asiat, mutta tämä ei saa raivoani nousemaan.
Tosi riikkaat on usein pihejä ihmisiä. Ne jos ketkä säästävät pyöräilemällä...Roope Ankkakaan ei bensaa makselisi.
Kyllä, vaikuttaa köyhältä! Äläkä missään nimessä tervehdi jos joku tuttusi tuleepyörällä vastaan syksyllä, joku voi nähdä, että tunnet köyhän.
Ei kai nyt kukaan lähde syksyn kaatosateeseen pyöräilemään vapaaehtoisesti ja kastelemaan itseään läpimäräksi. Kerran oli pakko pyöräillä rankkasateessa ja vesi tuli todella kivasti sporttisen muka vettähylkivän tuulipuvun läpi ja kastuin ihan läpimäräksi vaikka oli vain varttitunnin matka.
Ei mutta talvella eri asia