Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija
13.11.2013 |

Mitä mieltä miehestä, joka rakastaa omaa, synnyttänyttä +40-vuotiasta naistaan, mutta avoimesti myöntää naiselleen, ettei tämä ole läheskään niin viehättävä kuin nuoret tytöt? Ja jos nainen tästä pahoittaa mielensä, mies puolustelee itseään sanomalla, että hän on vain rehellinen mies.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo.

Vierailija
2/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin varmaan aika moni mies ajattelee?

Silti luulen että oikeastikin rakastaa. Meillä varmaan sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä? No sitä mieltä ettei miehellä ole lainkaan pelisilmää. Kannattaisi pitää epäolennaiset mielipiteensä ihan itsellään, voi josku huomata että vaimonkin mielestä ne nuoret miehet ovat viehättävämpiä.

Vierailija
4/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuu itseään jalkaan. Lakkaa saamasta kun laukoo tyhmiä.

Vierailija
5/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ei ole = epäkohteliaisuus. Voi olla valikoivasti rehellinen, eikä tömäyttää epähienotunteisesti kaikkea ulos suustaan.

Vierailija
6/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse suustaan ulos päästää.

Toki komea timmi 20-30v. mies on minunkin mielestäni ilo silmälle vaikka rakastankin miestäni ja en ole häntä nuorempaa vaihtamassa mutta pidän mielipiteeni itselläni enkä ala vertailemaan miehen kuullen...mitä iloa siitä nyt olisi paitsi jos haluan vittuilla?!

Vierailija
7/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:50"]

Rehellisyys ei ole = epäkohteliaisuus. Voi olla valikoivasti rehellinen, eikä tömäyttää epähienotunteisesti kaikkea ulos suustaan.

[/quote]

Naulan kantaan. Olen sitä mieltä, että rehellisyydellä ei voi perustella toisen tunteiden loukkaamista. Ne ovat ihan eri asioita. Itse en millään jaksaisi elää kyseisenkaltaisen miehen kanssa, koska itsetuntoni on jo valmiiksi maahan poljettu.

Vierailija
8/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon voisi heittää vastineen, että itsekin muistelee kaiholla nuoria miehiä, joiden kanssa seksiä otettiin aina useampi erä peräkkäin...

Miehesi ei tosiaan taida ymmärtää yhteiselon pelisäntöjä. Käyttäydy toista kohtaan niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
9/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa tämä tuli ilmi, siis kysyikö vaimo asiaa ja miksi? Tai siis tuijotteleeko mies koko ajan nuoria tyttöjä tms?

Vierailija
10/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen yksi kaveriparka joka sanoi minun ystävälleni - siis jonka kanssa seurusteli - että rakastaa jopa hänen ylikilojaan. ystäväni oli valittanut olevansa lihava. noniiiiin ystäväni alkoi parkua minulle että poikakaveri sanoi häntä ylipainoiseksi.

että joskus sitä sanoo jotain mitä toinen tulkitsee jotenkin.

Vierailija
11/11 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:08"]

Missä tilanteessa tämä tuli ilmi, siis kysyikö vaimo asiaa ja miksi? Tai siis tuijotteleeko mies koko ajan nuoria tyttöjä tms?

[/quote]

Mies tuijottelee ja kehuu ahkerasti nuoria naisia. Joskus kun vaimo on ihmetellyt tätä käytöstä, mies on alkanut puhua nuorten naisten ylivertaisuudesta. Näin on tapahtunut useastikin.