Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

STRESSAANTUNUT KOHTA 1V TYTÖN ÄITI

Vierailija
19.09.2013 |

olen kohta vuoden ollut tytön kanssa kotona. Mies tekee keikkatyötä ja on paljon kotona , kuitenkin koko tän ajan VAIN yhden kokonaisen päivän ollut kaksistaan lapsen kanssa, mä olen niin väsynyt . elämä yhtä ruuanlaittoa ja siivoamista. Vituttaa kaikki. Rakastan lastani tietenkin yli kaiken enkä hänelle raivoa mutta päätin nyt täällä avautua. 

Lisäksi täytin juuri pyöreitä vuosia. lahjat on tosi kivoja mut ne vitun PAKKO-OSTO-LAHJAKORTIT JONNEKIN VITUN SOKOKSELLE. eikö voisi antaa käteistä ?? Mitä vittua mä ostan jostain sokoksesta, onhan niitä vittu muitaki kauppoja ja ehkä olis ollut lahjaidea jostaki ihan muualta ku jostai vitun sokokselta ! nyt sitte väkisin ostamaa kippoa tai kappoa ! 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan perseestä että sua oli vaan alapeukutettu! Siis voi kamala jos sitä joskus ketutuspäissään edes ajatteleekaan v-sanaa...

Itelläni on aivan samat fiilikset kun sulla ap, ja en myöskään näytä sitä ulospäin, sisällä kuohuu. Mutta se on tietty mukava huomata että Suomi on täynnä tuollaisia täydellisyyksiä ja oman sädekehän kiillottajia, kun nää jotkut jotka on sulle vastanneet. Mä toivotan jaksamista.

Vierailija
22/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ huuda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön wt-mamma vinkuu

Vierailija
24/24 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja ((( voimahalaus ))) ! Ymmärrän sun fiiliksiä täysin.