Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä asioita kaipaatte exässä

Vierailija
19.09.2013 |

Tällainen tuli mieleen aamulla, että mitä kaipaatte jossain exässänne? Ainahan sitä ihmiset muistelee. Mä voin aloittaa.

Yksi ex-nainen halusi aina perjantaina suoraan töistä baariin eli aloitimme n. klo 16. Loistava idea, yleensä olimme jo nukkumassa ennen yhtätoista ja oli koko viikonloppu vielä edessä. Se oli sitä aikaa, kun sai vielä baarissa polttaa. Mikä mukavampaa, kuin suoraan töistä mennä olutlasin ääreen höpöttämään ihmisten kanssa.

Toinen exä taas oli siis aivan mielettömän hyvä ottamaan suihin, mutta se on taas aivan eri juttu...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 08:59"]

Muisteleminen ja kaipaaminen ovat täysin eri asioita ja ihan naurettava oletus, että kaikki kaipaisivat jotain exästään tai exän kanssa vietetystä ajasta, jotkut (kuten minä) toivovat, että olisivat tavanneet nyksän ennen eksää, jotta koko eksän aikakausi olisi jäänyt elämättä..

Niin ihan kummallinen ajatus. Ainakin mun on kamalan vaikeaa unohtaa kilttiä eksää kun nykyinen on kaikkea muuta. Tarkoitan että kaipailu entiseen elämään alkaa olla niin kovaa että yrittäsköhän sitä uudelleen, tämä nykyinen elämä (miksi vertaan, siksi kun on todella paha ollla) olon ahdistuneeksi ja toivottomaksi.

[/quote]

[/quote]

Kannattaisiko jättää exät exiksi, yleensä syystä ovat exiä ja jättää myös se nykyinen jos noin kamalaa on.. Miksi et voisi olla välillä yksinkin? Onko aina pakko olla joku toinen vieressä kädestä pitämässä? Ja mietit sen aikaa kun sinkkuilet, että mitä TODELLA haluat elämältä ja parisuhteelta ja sitten etsit sellaisen joka siihen sabluunaan sopii!

Vierailija
2/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa kerta kaikkiaan yhtään mitään. Löysin nykyisen mieheni parikymppisenä ja yhteistä historiaa on takana 15 vuotta. Sitä ennen ehdin seurustella parin "runopojan" kanssa. Sen ikäisenä nämä kyseiset kaiffarit olivat jotain aivan ihanaa maailmanparantajan asenteineen. Toinen haaveili muusikon urasta olemattomilla lahjoilla ja taidoilla, toinen taas oli jo silloin hurahtamassa pahasti kaikkeen vaihtoehtoelämään. Ei niillä suhteilla ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia pidemmän päälle. Itse kaipaan taloudellista turvaa, tavallista perhe-elämää ja olen loppujen lopuksi aika vanhoillinen mielipiteineni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutely nothing, ingenting osv..

Vierailija
4/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään asiaa, mitä kaipaisin exässäni. Elämäni kaksi parhaista päivistä olivat ne, kun päätin erota siitä ja kun aviooero astui voimaan.

Vierailija
5/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 10:25"]

Absolutely nothing, ingenting osv..

[/quote]

I agree, hålla med osv..

Vierailija
6/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukirjaimien mukana viimeisestä viidestä: 

H: Rakasti b-rappuun lykkimistä. 

S: Seksiä aina ja joka päivä

T: Seksuaalinen kemia. Äänenkäyttö. Suihinottotaito.

J: Orgasmiherkkyys. Viisi kertaa helposti per veto. Suihinottotaito.

J: Upea kroppa, ex-malli. Tissit. Nieli mielellään, suihinotto turhan mekaanista. Seksiä monta kertaa päivässä. Halusi oppia uutta.

Vierailija
7/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa myös, etten mitään, mutta kun otsikko kerran haastaa muistelemaan...

Kaipaan sitä vimmaa, millä eksä puolusti mua maailmaa vastaan jos oli tarve. Nyttemmin kun olen eri puolella, hän voi suunnata sen saman vittumaisen uhonsa minuun. En todellakaan olisi halunnut häntä viholliseksi, mutta raskasta se oli vakuutella jatkuvasti että ollaan samalla puolella.

Hän oli myös ihminen, johon kaikesta huolimatta saatoin luottaa. Hän haki minut jos auto hajosi. Esimerkiksi.

Vierailija
8/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaipaa kyllä mun ex:ssä mitään mutta jos jotain pitää mainita niin hänen sukulaisiaan on välillä ikävä. Olivat mulle kuin omia sukulaisia joiden kanssa oltiin paljon tekemisissä.

Vierailija
9/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tule kyllä yhtään asiaa mieleen. Yhden teinipoikaystävän kanssa tosin oli kiva harrastaa kaikenlaista, mihin en olisi yksin ryhtynyt.

Vierailija
10/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parhaita pitkiä keskusteluja keittiönpöydän ääressä, yhteyden tunnetta joka kantaa väkijoukon läpi, maailman parasta seksiä. Ja sitä, että minulla oli sellainen olo että olen lähes täydellisen ihana.

joop, on vaikeuksia unohtaa. Onneksi muistan myös sitä ei niin hyvää, tosin se ei saa rakastamaan vähemmän.

Vierailija
11/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakasti minussa niitä asioita,joita ensisijaisesti itsekin itsessäni arvostan.

Vierailija
12/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en YHTÄÄN mitään. Täysin ilmaa koko äijä. Lasten vuoksi asialliset välit, mutta koska lapset ovat jo kaikki täysi-ikäisiä niin ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
13/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä olikin haastava aloitus näin torstaiaamuksi! =D Sitä ihmistä en kaipaa missään mittakaavassa ja tunteet ovat enemmänkin jäätävät kuin lämpimät, tai edes neutraalit. Mutta jos nyt kuitenkin jotain postiivista yritän kaivaa, vaikkapa verrattuna nykyiseen rakkaaseen (anteeks kulta, vaikket tätä luekaan!). No, hän oli aloitteellisempi sekä kokeilunhaluisempi makkarin puolella sekä kovin innokas antamaan suuseksiä. Millä seikoilla nyt sinänsä ei ole väliä, kun en kuitenkaan hänen kanssaan haluaisi tehdä yhtään mitään, mutta noita piirteitä olisi kiva saada siirrettyä nyksään... Myös vietimme silloin paljon aikaa lapsuudenperheidemme kanssa, tosin olimmekin paljon nuorempia, mutta kaipaan niitä viikonloppuja hänen tai mun perheen parissa, isossa porukassa, tuntien kuuluvansa vahvasti joukkoon. Nyt elämä on erilaista, kiireisempää eikä mies ole erityisen perheorientoitunut, joten mun perheen luona käydään ehkä 4 kertaa vuodessa, hänen perheensä kanssa ei vietetä aikaa senkään vertaa, kahvitellaan kyllä, mutta emme ikinä ole yötä. Siinä ne mitä keksin.

Vierailija
14/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 6: sulla on oikea asenne. kateudesta vihreenä.

Vierailija
15/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisteleminen ja kaipaaminen ovat täysin eri asioita ja ihan naurettava oletus, että kaikki kaipaisivat jotain exästään tai exän kanssa vietetystä ajasta, jotkut (kuten minä) toivovat, että olisivat tavanneet nyksän ennen eksää, jotta koko eksän aikakausi olisi jäänyt elämättä..

Vierailija
16/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimista. Ex oli hraastanut kilpatanssia. Hänen kanssaan oli ihana tanssia mitä vaan ja hän tanssi mielellään. 

Vierailija
17/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 08:59"]

Niin ihan kummallinen ajatus. Ainakin mun on kamalan vaikeaa unohtaa kilttiä eksää kun nykyinen on kaikkea muuta. Tarkoitan että kaipailu entiseen elämään alkaa olla niin kovaa että yrittäsköhän sitä uudelleen, tämä nykyinen elämä (miksi vertaan, siksi kun on todella paha ollla) olon ahdistuneeksi ja toivottomaksi.

[/quote]

Vierailija
18/18 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kovasti miettiä... muistelen joskus meidän kaveriporukan yhteisiä reissuja, jotka tehtiin ennen lapsia. Ne oli hauskoja.

Muuten en kyllä kaipaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän