Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jalat eivät kanna seksin jälkeen? Kokemuksia

Turhautunut
27.08.2020 |

Ongelma on siis, etteivät jalat vain yksinkertaisesti kanna. Asia on todella turhauttava, sillä jopa puoki tuntia seksin jälkee suihkussa käydessä voi jalat pettää. Liian monta läheltä piti tilannetta, joissa pään löyminen lattiaan/seinään/johonkin huonekaluun on ollut lähellä. Kumppani onneksi ollut viereasä ottamassa kiinni. Todella turhauttavaa ettei yksin uskalla kävellä ja on riippuvainen toisesta. Jotenkin ei kehtaa soittaa lääkäriin, onko tämä normaalia vai pitäisikö huolestua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niin rajua kirnuntaa että voimat lähti?

Vierailija
2/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lihaksia ollenkaan, vai onko huono kunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit liian kiihottuneessa tilassa ja laukeaminen sai lihakset liian rennoiksi.

Vierailija
4/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto on. Esim. 10km juoksulenkki ei tunnu missään. Kyse ei siis ole siitä, että lihakset olisivat väsyneet (ei tunnu lihaskipuja/voipumista) vaan jalat ei kanna.

-ap

Vierailija
5/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että jos sun verenpaine on luonnostaan matala niin seksin aikana se nousee hirveän korkealle ja puolestaan seksin jälkeen hirveän matalalle - matala verenpaine voi viedä jalat alta. Ainakin minulla jaloista tulee vetelät.

Vierailija
6/13 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri matalalla? Oletko syönyt mitään?

Vierailija
7/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samaa mutta ei noin paljon. Jalat tärisee ja ei ole paljoa voimaa yhdynnän jälkeen. Mietin itsekkin mistä johtuu.

Vierailija
8/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli tuota aikaisemmin, mutta nyt ei enää ole . Se loppui kun kohtu ja munasarjat jouduttiin poistamaan . Vaimoni itse kokee, ettei enää saa niin päätä sekoittavia orkkuja kuin ennen ja että se yhdynnän jälkeinen huimaus ja heikkouskin on kadonnut. Kuitenkin hän saa edelleen itseään täysin tyydyttävät orkut .  Olettaisin siis, että johonkin hormooni humaukseen se liittyy. 

Vierailija
9/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naitu jalat alta" on ihan tuttu termi.

Kyllä minulla käy usein, niin että kun nautinto on riittävän suurta ja orgasmeja monta ja ne on voimakkaita, niin olen voimattoma, että en saa liikutettua itseäni mihinkään. Siis saatan sitten pitkän ajan jälkeen havahtua siihen, että käsi on jäänyt vartalon alle ja on puutunut ihan tunnottomaksi. Siinäkin vaiheessa joutuu vähemmän sulavasti nykimään itseään, että saa jollain lailla kehoa  sen verran hallintaan, että saa käännyttyä selälleen ja käsi vapautuu. 

Itse olen ajatellut, että kyse on siitä, että orgasmit irrottaa entorfiinejä niin paljon, että ne syrjäyttää muut ja hyvä olo tekee yleettömän raukeuden. 

Vierailija
10/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vähän samaa mutta ei noin paljon. Jalat tärisee ja ei ole paljoa voimaa yhdynnän jälkeen. Mietin itsekkin mistä johtuu.

Olet saanut kunnon seksiä.

Vierailija
11/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Tosin harvoin saan niin isoa orgasmia että kaikki voimat menee, mutta silloin kun tulee kunnon tärinät, niin olen poissa pelistä sitten.

Vierailija
12/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt itsellekin niin, että niin voimakas orgasmi, että en ollut enää tässä maailmassa hetkeen ja kun vihdoin tokenin, en meinannut millään jaksaa kävellä rappusia ylös sänkyyn ja olin silloinkin ihan pökerryksissä. Nukahdin heti. Ja tää kaikki tapahtui yksin ollessa, vahingossa ja siis ihan ilman miestä 😂

Vierailija
13/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun saa tosi isoa kalua, olet onnen tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme