Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo fetissi

Vierailija
18.09.2013 |

Eli tykkäisin mielettömästi jos nainen, vaikka vaatteet päällä, istuisi naamalleni ja tukehduttaisi minua allaan. En tiedä mistö tollainen on tullut mutta kiihottaisi todella.. Onko naisilla jotain kommenttia tähän kun en ole uskaltanut kysyä? Haluaisin todella kokeilla tätä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin kiihottavaa ku pikkuhousut päällä nainen vaikka eka sitois mut, sit laittas toiset pikkuhousut mun suuhun ja sit tulis toisil pikkareil naaman päälle ja tukehduttais vaikka kunnes taju lähtee. Ei armoa.

Vierailija
2/9 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on... Sä oot hullu, jos nautit tukehduttamisesta...

Ei mulla muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin jos poikakaveri niin pyytäisi.Ei tuossa mitään outoa ole.Juttunsa kullakin.

Vierailija
4/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa istunut poikaystäväni naamalle ihan huvin vuoksi. Teippaan hänen suunsa ja sidon kädet ettei hän rimpuile. Tukehdutan allani ja kun annan happea, pieraisen hänen naamansa ja hän voi vain haistella kaikki hajut. On kiva kokea että saa alistaa miestä. Kannattaa ehdottaa jollekin! ;-)

Vierailija
5/9 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut monta kertaa tyttöystäväni alla se on parasta kun hänellä on päällä semmoinen lateksi puku ja siinä istunut naamani päällä pari minuuttia ja välillä antanut happea,ja kun makaan yleensä sohvalla niin hän sanoo että voisitko väistyä ja sanon en niin hän käy vaihtamassa aina leggingsiit päälle ja tulee ja istuu naamalleni

Vierailija
6/9 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ole mikään leikin asia. Exäni painoi 130 kiloa seurustelumme loppuaikoina ja hänen istuessa naamallani oli ihan oikeasti tukehtuminen vaara suuseksin aikana lähellä, kun orkku oli tulossa ja exä painoi tussuaan aina vain tiukemmin naamaani vasten. Olen sen verran ruipelo, että en nosta 130 kiloa penkistä.

Vierailija
7/9 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:21"]

Ei tää ole mikään leikin asia. Exäni painoi 130 kiloa seurustelumme loppuaikoina ja hänen istuessa naamallani oli ihan oikeasti tukehtuminen vaara suuseksin aikana lähellä, kun orkku oli tulossa ja exä painoi tussuaan aina vain tiukemmin naamaani vasten. Olen sen verran ruipelo, että en nosta 130 kiloa penkistä.

[/quote]

just just olisit lähettänyt siideri valaan kuntosalille tai lähtenyt itse vetämään rautaa niin olis muja lähtenyt päältä tarvittaessa .

Vierailija
8/9 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös mitä ihanaisin BBW vaimona, istuu naamallani ja olen todella hänen armoillaan siinä. Ei mitään toivoa päästä mihinkään ennenkuin rouva päättää pois päästää (ei tapahdu ihan heti). Hengittää antaa myös oman mielensä mukaan, kuulemma tykkää tunteesta, että olen täysin hänen vallassaan. En voisi olla onnellisempi!

Vierailija
9/9 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen monta kertaa ollu tyttöystäväni alla hän on jopa istunut minuutin naamani päällä ja minä rakastan sitä varsinkin silloin kun hänellä on ollut sellaiset tiukat farkut tai leggingsit päällä