Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~~ HEINÄKUISET 2014 ~~*~*~

18.09.2013 |

Aloittelenpa tänne jo heinäkuisten ketjua.. jospa löytyisi muitakin tänne tähtäileviä?

Olen 33v, mies 36v. Esikoista yritetään. Lapsettomuushoidoissa ollaan ja yritystä takana n. 2,5vuotta. Meillä oli ensimmäinen IVF/ICSI 1/2013 ja siitä seurauksena tuoresiirrosta + joka päättyi keskenmenoon 3/2013 ja pakkaseen saatiin pari joista saatiin aikaiseksi yksi PAS, josta + ja keskenmeno 8/2013. Nyt ollaan aloittamassa uutta hoitokierrosta ja tähtäimessä kesävauva 2014. Seuraavista menkoista aloitellaan siis taas. Rankka vuosi takana mutta toivottavasti nyt parempaa edessäpäin :) 

kaunisikävä, kp9

Kommentit (437)

41/437 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vielä,

Juuri äsken tämä kuumeilija tilasi Halpatesti.fi-sivulta Clearbluen digitaalisen ovistestin. Onhan se hieman tyyris, mutta menköön. Minulla on RFSU:n ovistestejä kyllä ostettuna, mutta luotan siihen, että tuo CB on hintansa väärti. Päätin, etten jaksa alkaa analysoimaan noita viivojen vahvuuksia. Ajattelin kuitenkin käyttää molempia testejä, ihan vaan mielenkiinnosta, antavatko positiivisen tuloksen samaan aikaan. Sunnuntaina pitäisi aloittaa testaus. Niin, ja se noissa CB:n testeissä on minusta hyvää, että testin voi tehdä jo heti aamulla aamupissasta. Voin rauhassa tikutella ennen kun lapset heräävät :)

Laakeriseppele, edelleen kp3/25, yk1 :)

42/437 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Siirryn tänne heinäkuisiin varovaisin mielin kesäkuisista. Tosiaan, jos haluatte tietää viime kuulumisiani, niin voitte lukea ne kesäkuisista. Mutta siis yk 4 työn alla, varovaisin mielin liikenteessä siksi, kun nämä viime "menkat" oli niukoista niukimmat. En tiedä omasta kropasta enää mitään kun edes menkat ei tule kunnolla!

Esikoinen haaveissa, kolme luomukiertoa takana ehkäisyrenkaan poisjätön jälkeen, nyt yk 4 käynnissä. Itse olen 26- ja mies 32-vuotias. Kolmen luomukierron keskimääräinen kierronpituus nyt 32pvää. Käytössä raskausajan monivitamiinit sekä greippimehu.

Nyt tosiaan jatketaan samalla innolla kuin ennenkin, mutta jotenkin taustalla kummittelee ajatus että mikään ei tule onnistumaan ku kroppa ei jostain syystä nyt toimi täysillä...

Onnea kaikille matkaan! :)

Nipa87 kp 5/32 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/437 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 1.10.2013

kaunisikävä kp22/?, yk n.2,5v

Snipsus kp22/ 29-31, yk n.3v 5kk

Outo-olio kp12/27-?, yk1v7kk

Äiskä 82 kp9/28-30, yk3

80Emilia kp8/30, yk2

Henriikka85 kp6/29-30, yk10

Zenyh kp5/30, yk?

Nipa87 kp 5/32 yk4

Marjamiini kp4/26-28, yk3

Laakeriseppele kp3/25, yk1

Saagamaria kp3/?, yk4

PikkuinenMyy 3/28 yk10

Saffelson kp 2/28  yk4

PiaW kp1/28, yk2

Vava kp?, yk4

Miumou kp?, yk8

44/437 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkaa jo porukkaa olemaan :) Tervetuloa taas uudet. Toivotaan oikein paljon niitä plussatuulosia meille kaikille!

Kävin tänään ostamassa lääkkeet.. huh, kuinka taas olisi köyhtynyt jollei olisi se lääkekatto jo täynnä. Vaihtelevat fiilikset, välillä on positiivinen ja toiveikas mieli, välillä kummittelee viimeisen vuoden vaikeudet ja stressi ja jännääminen. Mutta eteenpäin, turha se on etukäteen murehtia. Kivaa viikkoa kaikille!

kaunisikävä kp22/?, yk n.2,5v

45/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Nyt taas hieman päivitystä omaan napaan... Eli kiertopäivät uusiksi! Menkat alkoivat vihdoin tänään heti aamusta kunnolla, eli 5 päivän tuhruttelun jälkeen hanat aukes! Eli jostain syystä nuo kiertopäivät vielä heittelee renkaan poisjättämisen jälkeen... Mutta hyvä mieli siitä, että hanat sentään aukes lopulta kunnolla! Nyt siis kiertojen keskimääränen pituus on 33 päivää. Saa nähdä miten pitkäksi tämä kierto venyy, mutta ovista en aio tikutella ja stressata. Yritän vähän hellittää tätä pakonomaista yrittämistä, mutta talletuksia toivon saavani läpi kierron joka toinen päivä, koska kierrot heittelee nyt miten sattuu. 

Itseäni kiinnostais myös nuo gelee royalet! Ajattelin, että mahtaisiko ne myös vähän tasoittaa tätä kiertoa? Onko kellään mitään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Mietin myös jos hankkisin tuota, niin voikohan rinnalla käyttää silti noita raskausajan vitamiineja ja greippimehua vai tuleeko jo liian paljon kaikkea?

Mitäs muille kuuluu? Muutamalla edessä jännät paikat, toisilla pian käsillä ovis ja yksillä kohta kuukautiset ohi :) 

Nipa87 kp 1/33 yk 4

46/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ja tervetuloa kaikille uusille ja tiedoksi, että tästä pinosta tehdään vauva tulva heinäkuulle 2013 :) ekös vaan ;) Itsellä kp.9/30 ja huomenna alotetaan tallettelut ja toivotaan, että mentäis joka toinen päivä meiningillä kp.23 saakka, mutta saapi nähdä. Foolihapot ja greippimehu löytyneet eilisestä saakka kotoa.Tsemppiä ja jaksamista kaikille :)

47/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis piti vielä sanoa, että ovulaatiostani en tiedä tuon taivaallista, joten siksikin syytä ahkerasti talletella :) mutta kivaahan se vaan on, kun mieskin jo myös  innolla mukana.

48/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuinenmyy muistan sut kans! hei, heinävauvat tulee! eiksjee ;)

ja 80emilia, just hyvä asenne kesävauvoja kaikille!

saffelson sinäkö kyselit että oliko lekuri määrännyt lääkkeitä epäsäännölliseen kiertoon ja ohivuotoon.. siis ei ollut määrännyt mitään. ja en tiedä onko se edes mikään oikea vaiva, muistan että täällä palstalla juuri joku oli syönyt tähän asiaan jotain lääkettä. Mutta ei lekuri siihen mitään kommentoinut. Sanoi, vaan että lähete tehdään erikoispolille jos kaikki muut labrat ok. Ja tiistaina kävin tk:lla muilla asioilla ja kyselin samalla mun labroista, kaikki näytti ihan puhdasta priimaa, paitsi papa mikä selviää vasta ensi viikolla. Mutta eipäkai siinäkään mitään, ei mulla ennenkään näkynyt mtn kummallista.

Lisää omanapailua. Täällä käytiin sitten kunnon avautumiset, kun menin kysymään mieheltä, onko meillä joku vaihtoehto B jos tää raskautuminen ei onnistu. Oon kuulemma ollut vähän negatiivinen tän projektin suhteen ja mennyt vähän suorittamiseksi.. Itkeskelen noin parin viikon välein, menkkapäivinä ja pari viikkoa ennen menkkoja.. noh uskon kyllä että tää on vähän rasittavaa. Hän sanoi, ettei jaksa kauan tällaista suorittamista, vaan täytyy asennemuutos tehdä. Ihan oikeassahan se on. Mä oon muuten niin positiivinen ihminen, itekin havahduin oikein siihen, että miten negatiivisesti mä oon ajatellut tätä asiaa. Kun enimmäkseen tuntuu vaan, ettei tästä tule vaan mitään. Adoptiojonoon nyt vaan samantien, niin ei mee aikaa hukkaan. Mutta jos nyt kattois sen erikoispolihommelin nyt eka 8)

Ja niin, ite tilailin ovistestejä brittisivuilta, olikohan se ebay.. 40e maksoi 21kpl testejä (digitaalisia), pikkasen (!) edullisempaa kuin apteekista ja riittivät meille puoli vuotta. muutama testi meni hukkaan vielä kun tein jotain tyhmää..

Mussuttaja 18/25, yk 9 (eikä 7 eikä 8 niin kuin olin muistellut.. vitsi mä oon pihalla :D)

49/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille mukaan saapuneille ja tsemppejä tähän kiertoon :)

Täällä ollaan oviksen huudeilla menossa, ja eikö tuo mies ole sitten kipiänä eikä mikään kiinnosta. No, päätin etten tässä kierrossa stressaa, joten pitää ajatella positiivisesti että jos ne muutama tallettelu tuottais tulosta kuitenkin. Lauantaina pitäis alottaa primolut kuuri taas kierron tasaamiseen.

Outo-olio kp13

50/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille ! Siirryn tuolta kesäkuisista nyt sit tänne.. Nyt päässy pettymyksestä jotenkin yli nii tulin kirjottelemaan.

Vähän uusillekkin tuttavuuksille taustatietoja, oon 21.v nuori nainen ja mies on saman ikäinen, esikoista haaveillaan. Kesäkuun alussa jätetty pillerit poies.

Tänne ei kummempia kuulu, tänää on vuoto loppunnu, joten talletuksia ruvetaan sit pupuilemaan. Viime kierrossa en käyttäny ovistestejä, ku ajateltii mennä joka toinen päivä pupuilulla, aluks se toimi, mut loppuu kohden ei... Joten täs kierros ajattelin noi ovistestit tuhlata ku niitä tuolla Kaapissa on..

Parin viikon päästä lähtää etelän lämpöön, ihana päästä täält kylmäst kotimaasta taas pitkästä aikaa poies ! Jospa sit huolet ja murheet unohtuis ja osais olla ressaamatta..

Mitä vitamiineja te syötte ? Tai minkä merkkistä greippimehuva ? Ajattelin et huomen vois käydä ostelemassa. :) 

Jansku20 kp5/32 yk4

51/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpä iPadi tunki taas noita välejä paljon toho tekstii :D

52/437 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussuttaja: Ei voi olla totta miten paljon halvempia digitestit ovat tuolla Ebayssä...en tajunnut sieltä kattoo, vaikka muuten kyllä siellä käyn, HÖH! No, mut mun tilaamat 7 digitaalista ryöstöhintaan riittää, kun kaikkihan me raskaudutaan tästä kierrosta ;)

JANSKU20: Minä syön Multitabsin raskaus- ja imetysajan monivitamiinia. Greippimehua en ole muistanut ostaa, mutta join kyllä sitä kahden aiemman lapsen yrityksillä. Muistaakseni Valion oli parasta, kokeilin muutamaa.

Halpatesti.fi ilmoitti tänään sähköpostiin, että tilaus on postitettu. Ehtii siis tulla viimeistään perjantaina perille, kun sunnuntaina pitäisi saada käyttöön.

Laakeriseppele kp4/25, yk1

53/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kysymys Clearbluen digitaaliseen ovistestiin liittyen: meillä on sellainen tilanne, että mies on työmatkalla ti-ke. Jos ovistesti näyttää plussaa ti-aamulla, niin tarkottaako se, että vielä ke-iltana on mahdollista raskautua, kun se "näyttää kaksi hedelmällisintä päivää"? Laskurin mukaan oviksen pitäisi osua ensi torstaille, joten toivotaan, että tuo laskuri pitää paikkaansa :)

Laakeriseppele kp5/25, yk1

54/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakeriseppele hei toivotaan, että sulla jää niitä ovistestejä yli, eikä enempää tarttis tilailla ;)

Tehkää talletuksia ma ja ke niin menee suurinpiirtein oikein? Siittiöthän säilyy  1-2 päivää (ainakin mun lekurin mukaan). Joidenkin lähteiden mukaan siittiöt säilyy 2-5 pvää.. se varmaan riippuu paljon siittiöistä ja olosuhteista..

Ja se testihän näyttää kaksi hedelmällistä päivää, eli periaatteessa jos ti testaat niin ke pitäis olla vielä ovis päällä.. ne on jokatapauksessa vähän suuntaa antavia..

55/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

Uus kuumeilija hyppää remmiin mukaan!

Pikaiset taustatiedot itsestäni; oon 28v, mies pari vuotta vanhempi. Kaks lasta; tyttö ja poika. Eli kolmannesta haaveillaan. Pari karvaista toveria myös talossa asustaa :)

Oon näitä vauvakuumepalstoja jo keväästä saakka katsellu, mutta sillon mies oli ehdottomasti sillä kannalla että kaks lasta riittää. Otin asian puheeks tauon jälkeen tossa muutama viikko sitten ja yllättäen mies sitten siihen kolmannen yritykseen suostuikin :) Pillerit on siis jätetty pois 19.9. Tyhjennysvuoto tuli pitkän kaavan mukaan ja vieläkin pientä tuhrua tulee. Mutta, yritys siis aloitettu :D Esikoisesta ja kuopuksesta tärppäs heti, kerkesin varmaan yhen viestin vauvakuumepalstalle kirjottaa sillon! Mut me oltiinkin sillon niin nuoria :) En usko, että nyt tärppää niin helposti. Mutta toivoahan aina voi!

Toivon todella meille kaikille heinävauvoja ja pidän peukut pystyssä!!

-Larsku yk1/ kp13/28-30

56/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne minunkin tieni vie! 

Toisesta lapsesta  haaveillaan, esikoinen pian 2v. Ollaan 25v. ja 26v. Gelejä söin 2kk ja nyt ne loppui, ehkä ostan lisää tai kokeilen maca-jauhetta.

Lindis kp 5/26-27 yk 4 kai

57/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

~*~*~~Heinäkuiset kuumeilijat~~*~*~

päivitetty 3.10.2013

kaunisikävä kp24/?, yk n.2,5v

Snipsus kp24/29-31, yk n.3v 5kk

Mussuttaja kp19/25, yk9

Outo-olio kp14/27-?, yk1v7kk

Larsku85 kp13/28-30, yk1

Äiskä 82 kp11/28-30, yk3

80Emilia kp10/30, yk2

Henriikka85 kp8/29-30, yk10

Zenyh kp7/30, yk?

Marjamiini kp6/26-28, yk3

Jansku20 kp5/32, yk4

Laakeriseppele kp5/25, yk1

Saagamaria kp5/?, yk4

PikkuinenMyy kp5/28 yk10

Lindaliini kp5/26-27, yk4

Saffelson kp4/28  yk4

PiaW kp3/28, yk2

Nipa87 kp2/33, yk4

Vava kp?, yk4

Miumou kp?, yk8

58/437 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi kesäkuisista tippunut.

Lyhyesti omaa napaa: minä 24v ja mies 26. Esikoista yritetään ja hartaasti toivotaan. Keskeytynyt keskenmeno takana rv 12. Nyt kahdet menkat kkm jälkeen takana. Oviksia en enää tikuttele ettei mene touhu taas yli kuten keväällä.. 

Onnea kaikille yritykseen ja toivotaan hirmuisesti plussia tuleviksi! :) 

Silmu kp 10/29-30 yk 5 (välissä onnellisena 12vko raskaana) 

59/437 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANSKU20: Mulla on käytössä Ladyvitan mama -valmiste (sisältää mm. foolihappoa ja E-vitamiinia). Päätin kokeeksi ottaa tähän kiertoon myös greippimehun, aloitin Rybb & Deckersillä mutta voisi kokeilla myös tota Valion mehua. Rybb & Deckers on aikalailla tiivisteestä, taisi olla joku 40% täysmehupitoisuus.

Kalanmaksaöljykapselit on myös ostoslistalla, ja ajattelin kokeilla myös punaviinitaktiikkaa loppukierrosta.. :)

Mulla loppui runsaampi vuoto yllättävän nopeasti, ja lopetin samantien myös vuodon ajaksi määrätyt tulehduskipulääkkeet. Ovista en ajatellut tikuttaa, pyritään varmaan olemaan aika aktiivisia koko kuukausi ja ovis tulee kun tulee, voi olla ettei tässä kuussa tule ollenkaan jos on kierto mennyt ihan solmuun...

pia kp 4/28 yk 2

60/437 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista Laakeriseppele ja Piaw ! :)

Mikäköhän On määrä suositus paljo tota greippimehuu pittää juua ? En tykkää yhtää siitä, mut silti juon, jos siitä jotain apua on :D

Tänne ei mitää ihmeellistä, yövuorojen jälkeiset vapaat ois tänää lusittu ja huomen taas paluu töihin.. Että voi vapaa päivät mennä niin nopeaan ! :( 

Jansku20 kp7/32 yk4