Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikko 34+2 ja väsymys

Vierailija
18.09.2013 |

Onko normaalia jatkuva väsymys näillä viikoilla? En ole tehnyt mitään tavanomaista päivärutiinia kummempaa, nyt vain tuntuu etten pysy hereillä vaikka mitä tekisin.  

Olen niin kypsä tähän raskauteen (joo itsepä olen tilani hankkinut ;D)

Ensimmäiset 16 viikkoa oksensin ja olin tiputuksessa, sitten iski liitoskivut viikolla 20, viikolla 29. jouduin sairaalaan korkean verenpaineen takia, mutta laski takaisin normaaliarvoihin.

Nyt en voi pukea housuja/sukkia jalkaan ilman itkua, sillä nivusissani on jotenkin hermot puristuksissa -sattuu ja rajoittaa jalkojen nostelua.

En voi nukkua päivällä, sillä esikoinen ei nuku päiväunia, en voi nukkua yöllä sillä pissalla saa ravata koko ajan.

Kiitos kun sain purkaa tuntojani, mies on jo kovilla. Olen vähentänyt mieheltä "voisitko tehdä/auttaa/käydä kaupassa" kyselyjä, sillä tästä ei ole kauaa kun appiukkoni käski olla rasittamatta hänen poikaansa liikaa. Eikä edes tarkentanut mitä tällä tarkoitti, kun sanoin että kyllä tuo poikas saa juosta kavereidensa kanssa niin paljon kuin jaksaa, mutta ei kuulema tarkoittanut sitä eikä myöskään sitä että annan miehen nukkua viikonloppuisin.

(Ja voitte kuvitella millaset itkut sain, kun en kyseltyänikään saanut vastausta mitä tällä lauseella tarkoitti?)

Mitenköhän tässä vielä jaksaisin sen kuukauden päivät...

ps. hemoglobiini on noussut, painoa ei ole tullut ja muutenkin kaikki sillä puoleen OK. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel for you <3

Viikko 33 menossa ja niin kyllästynyt tähän..

Vaikka tuntuu turhalta sanoa, niin koita jaksaa, kuukausi on lyhyt aika loppujen lopuksi, ihan kohta se on ohi ja saat palkinnoksi maailman ihanimman lahjan.

Vierailija
2/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos :) onhan se lyhyt aika. ihmeen pitkään olen jopa hillinnyt tunteeni. itku on herkässä mutten ole itkenyt, helpottaisiko kun vaan pillittäisi hetken? Suurta myllerrystä ollut koko raskausaika. asiaahan ei helpota ystävät jotka jatkuvasti puhuvat vain omista murheistaan. En ole siis "saanut" hehkuttaa raskautta joka oli pitkään toivottu. en tiedä miksi näin mutta minä koen itseni loukatuksi. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä tlivob että olisin ees noin pitkällä. Nyt rv 30 armoton väsymys ja lisäksi olsettava olo joka johtuu rautatableteista jouta on nähtäväsyi pakko syödä.. 

Kuukausi pitäis vielä kitkuttaa töissä, ehkä jonkinverran helpottaa kun äitiysloma alkaa. Töissä sinänsä menee hyvin enkä viitsisi pelkän armottoman väsymyksen vuoksi hakea saikkua.  Nyt ei vaan tahdo illalla jaksaa mitään ku makaa vaan sohvalla. Ja yöllä heräilen milloin mistäkin syystä. 

Tää on jo kolmas kerta ja aina se vaan unohtuu miten perseestä raskaus on.. enää en kyllä ala tähän vaikka mikä vauvakuume pukkais..

Vierailija
4/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla oli normaalia. Nyt menossa 35+4, edelleen voisi nukkua kellon ympäri ihan helposti. Tsemppiä, kyllä se kohta helpottaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä