Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion juoda humalahakuisesti

Vierailija
18.09.2013 |

itseni nopsaan kunnon känniin.

Ja se on todella poikkeuksellista minulta. Edellisestä sellaisesta kerrasta on monta vuotta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:25"]

Kiitos! Mä kippaan vastavuoroisesti sulle perjantaina :)

[/quote]

Hienoa. Minulla on perjantaina omien lasten ja näiden yökyläilevien kavereiden lisäksi ainakin kolme lapsenlapsista yön yli. Saatan hyvinkin tarvita kaiken keskelle virtuaalipaukun.

Vierailija
22/25 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olisiko mitenkään mahdollista saada tilannekatsausta kännin etenemisestä? Täytyy itse viettää huomenna päivä autonratissa, mutta voisin vetää henkiset myötätuntokännit kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:02"]

Et kai itse tarvitse noita kaikkia yhteen känniin? :D minulla on kuulemma hyvä viinapää, mutta yksi pullo riittää kyllä ja sen lisäksi joitakin shotteja jos oikein tuiteriin haluan :D

[/quote]

Ai Hyvä viinapää????  Siis oletko 12v. Mä en kahdestakaan viinipullosta tule tuiteriin kuinkaan päin. 0,5 kossua ja pari 0,5 sidukkaa on mun perusannos.

[/quote]

Olen kyllä saman kokoinen kuin ollessani 12 v, joten se ehkä selittää miksen juo kuin mies :D Enkä siis ole mitenkään sekaisin tuon jälkeen vaan se on minulle riittävä/sopiva annos. Lisäksi tosiaan menee niitä shotteja ja drinkkejä.

Joillakin viini toimii paremmin kuin väkevät (sokerin takia?), minulla taas raaka viina ei tehoa samalla tavalla - siitä tulee vain etova olo.

T: 4

Vierailija
24/25 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:33"]

AP, olisiko mitenkään mahdollista saada tilannekatsausta kännin etenemisestä? Täytyy itse viettää huomenna päivä autonratissa, mutta voisin vetää henkiset myötätuntokännit kanssasi.

[/quote]

Olet huikissani.

Mutta koska huominen on huominen niin viinien jälkeen taidan maastoutua ukon  viereen. Humalan jumala meitä kaikkia huomiselta kankuselta suojatkoon.

Vierailija
25/25 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oliko krapulaa tänään? =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi