Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia arvostella vauvan ulkonäköä?

Vierailija
27.08.2020 |

Itse olen sitä mieltä, että jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin parempi olla hiljaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan päin naamaa. Yksityisesti kenenkään naamasta ei tarvitse pitää.

Vierailija
2/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele kenenkään ulkonäköä. Vauvat ovat mielestäni harvoin söpöjä, mutta en julista sitä ääneen. Usein ihmetyttää, kun vauvaa kovasti kaveripiirissä söpötellään, vaikka on mielestäni yhtä ruma kuin muutkin. En lähde lepertelyyn mukaan, mutta en myöskään katso asiakseni ilmoittaa, miten ruman vauvamaisena häntä pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia arvostella kenenkään ulkonäköä olipa minkä ikäinen tahansa!

Vierailija
4/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ylistää tyttärensä lasta mutta poikansa sekä minun lasta vähättelee. On sanonut päin naamaa että ei oo yhtä suloinen kun tyttärensä vauva jne. Jokainen saa pitää oman mielipiteensä, mutta ääneen sitä ei tarvitse kailottaa

Vierailija
5/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette kai te yliherkät pysty mihinkään mutta kyllä normaalilla itsetunnolla varustettu voi kommentoida miten ruma vesipää jonkun vauva on. Sillä einole kuitenkaan mitään tekemistä sen kansaa millainen isona on.

Vierailija
6/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi sanoa jos tietää ettei toinen ole mikään uniikki lumihiutale. Ja silloinkin sanoisin että oppii.

Vierailija
7/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä että olisin kehunut oman vauvani ulkonäköä. Ensimmäistä kertaa yksi sukulaisista näki ja sanoi aika ikävästi, liittyy keskoisuuteen.

Vierailija
8/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisit minun vauvani ulkonäköä arvostelemaan, saisit paluupostissa vastineeksi yksityiskohtaisen luettelon jokaikisestä näppylästäsi, rumista korvalehdistäsi, oudosta nenästä sekä suosituksen ottaa yhteyttä hyvään plastiikkakirurgiin.

Vierailija
9/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisit minun vauvani ulkonäköä arvostelemaan, saisit paluupostissa vastineeksi yksityiskohtaisen luettelon jokaikisestä näppylästäsi, rumista korvalehdistäsi, oudosta nenästä sekä suosituksen ottaa yhteyttä hyvään plastiikkakirurgiin.

Oletko sellainen räväkkä nainen? Oikeasti, en ole arvostelemassa vauvaasi ääneen, joten ei tarvitse triggeröityä.

Vierailija
10/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette kai te yliherkät pysty mihinkään mutta kyllä normaalilla itsetunnolla varustettu voi kommentoida miten ruma vesipää jonkun vauva on. Sillä einole kuitenkaan mitään tekemistä sen kansaa millainen isona on.

Siis että normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen voi suoltaa vapaasti mitä omassa päässä liikuuu? Normaalilla itsetunnolla varustettu on toivon mukaan varustettu myös normaalilla järjenkäytössä ja pitää ihon ummessa mitä toisten ulkonäöstä ajattelee. Ei ole terveen järjen mukaista suoltaa kaikkia omia mielipiteitä ja mieltymyksiä julki.

Vierailija
11/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen räväkkä nainen? Oikeasti, en ole arvostelemassa vauvaasi ääneen, joten ei tarvitse triggeröityä.

Olen kiltti, hyväntahtoinen ja kohtelias. Semmoinen piiloräväkkä :D. Se pehmotäti, jota kerjäläiset ja feissarit aina pitävät vaarattomana ja potentiaalisena saaliina, jota uskaltaa lähestyä..

Todennäköisesti esittäisin vastineenikin niin kauniisti ja ystävällisesti, että hoksaisit sanomani kokonaisuudessaan vasta seuraavana aamuna kahvin tuupatessa aivosi ajattelemaan.

Vierailija
12/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää please tunkeko vauvojanne sitten nähtäväksi ja kommentoitavaksi.

Mun mielestä vauvat on samannäköisiä eikä mitenkään kauniita.

Kauneus alkaa ihmisessä näkyä siinä viisivuotiaana, jos on näkyäkseen.

Vierailija
13/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ihania <3

Vierailija
14/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parastahan olisi, ettei vauvojen tai lasten ulkonäköä kommentoitaisi. Etenkin lapsille jotka jo ymmärtävät puhetta voi olla hyvinkin vahingollista opettaa, että ulkonäöllä olisi niin suuri merkitys.

Jo pienille lapsille tulisi näyttää mallia, että jokainen on sen näköinen kuin on, eikä kenenkään ulkonäöstä tule tehdä numeroa, olipa minkä näköinen tahansa. Itsetunto rakentuu varhain ja mikäli toista kehutaan ja itseä ei, niin onko mikään ihme, jos myöhemmin tulee masennuksia?

Se on meidän omissa käsissämme, kuinka ulkonäkökeskeisiksi lapset kasvatamme.

Vierailija
15/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, hyväntahtoinen ja kohtelias. Semmoinen piiloräväkkä :D. Se pehmotäti, jota kerjäläiset ja feissarit aina pitävät vaarattomana ja potentiaalisena saaliina, jota uskaltaa lähestyä..

Todennäköisesti esittäisin vastineenikin niin kauniisti ja ystävällisesti, että hoksaisit sanomani kokonaisuudessaan vasta seuraavana aamuna kahvin tuupatessa aivosi ajattelemaan.

Aikamoisia yleistyksiä teet toista tuntemattasi. Mutta kuten sanoin, en ole arvostelemassa kenenkään ulkonäköä. Sinä taas olet. Puhuu siis huonoa sinusta itsestäsi, ei minusta.

Vierailija
16/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiloräväkkä eli paljon patoutunutta vihaa :’)

Vierailija
17/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiloräväkkä eli paljon patoutunutta vihaa :’)

En vihaa ketään, mutta olen hyvin oikeudentuntoinen ja saatan sanoa piilorumasti vain silloin jos toinen loukkaa minua tai jotakuta muuta. Jos joku sortaa sinua, tunnistat minut siitä, että riennän puolustamaan ja osaan tukkia sinua loukkaavan suun tehokkaasti ja sivistyneesti.

Vierailija
18/18 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla normaalia arvostella jotain mille ihminen ei voi itse mitään. Olemme kaikki geenilotossa saaneet sen mitä olemme. Sanoisin että äärimmäisen sairasta arvostella arvostella viattoman vauvan ulkonäköä.