Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö Xenia ottaa kuvat itse?!

Vierailija
18.09.2013 |

Katsoin nuo "uutuudet" hänen kauppansa sivuilta ja voi mikä pettymys!Ei mennyt oppi perille...Joo,kuvia oli nyt otettu viistosti ylhäältä ja mallikin katseli välillä suoraan kameraan.

Kuvat ovat silti ihan ö-luokkaa,valottuneita eivätkä vaatteet laskeudu kauniisti mallin päälle.Jos vaatteet ovat todella noin huonosti istuvia niin miksi niitä tilaisin?

Xenttu,nyt järki käteen.Hanki ammattimalli ja kuvaaja,toi sun toiminta on ihan askartelumeininkiä.

Syyt miksi en hänen blogiinsa suoraan kommentoi ovat 

1)Minulla ei ole Google tunnuksia,enkä aio niitä tätä varten hankkia

2)Negatiivinen palaute jäisi kuitenkin julkaisematta

3)Xenia 100% varmuudella seuraa kaikkia AV-keskusteluja joka tapauksessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, että miksi Xenia ei silitä/höyrytä vaatteita, siis ei ainakaan niitä, mitä bloginsa puolella esittelee, siis oman kaupan antimia. En vaan tajua, luulisi olevan itsestään selvää, ettei vaatteita ryppyisinä esitellä :O

Vierailija
2/3 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Xenia niitä kai kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 18:27"]

Olen ihmetellyt, että miksi Xenia ei silitä/höyrytä vaatteita, siis ei ainakaan niitä, mitä bloginsa puolella esittelee, siis oman kaupan antimia. En vaan tajua, luulisi olevan itsestään selvää, ettei vaatteita ryppyisinä esitellä :O

[/quote]

Samaa olen ihmetellyt! EI innosta tilaamaan kyllä yhtään.

Ostaakohan X kaikki noi päivän asuinaan esittelemänsä  vaatteet itselleen vai mitä niille kaikille tekee?

Mun mielestäni kaupan valikoimassa on paljon mautonta, huonolaatuista ja rumaa kamaa.