Kerrostaloihin tarvitaan vessassakäyntiohjeet
Yläkertaan muutti uusi asukas, minkä myötä joudun kuuntelemaan, kun tämä virtsaa kovaäänisesti lorottaen useita kertoja päivässä ilmeisesti litratolkulla per kerta. Oikeasti, se lorina on aivan loputonta. Ongelma ei ole talossa, koska ilmiö alkoi vasta muuton jälkeen. Veikkaankin, että tämä tyyppi nousee oikein jakkaralle sohottamaan, jotta ääni oikein voimistuu. Ymmärrän elämän äänet kerrostalossa, joihin tämäkin toki epäilemättä kuuluu, mutta eikö sitä virtsasuihkua voi tähdätä vähän sivuun siitä vedestä, kun miehille se on kai suht helppoakin? Ei oikeasti ole kiva kun ruokahetkiä, leffailtoja ja päiväunia säestää hillitön lorina, "jaa, siellä se taas k*see".
Kommentit (38)
Minäkin kuulen joskus yläkerran naapurin kusella, mitä sitten. Se lorinan ääni jopa rauhoittaa :) Muitakin elämisen ääniä :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulen joskus yläkerran naapurin kusella, mitä sitten. Se lorinan ääni jopa rauhoittaa :) Muitakin elämisen ääniä :)
Onko sulla joku fetissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin viestin sisällön otsikosta. Miten pissaamisen ääni voi häiritä? 🤣
Kyllä se alkaa oikeasti häiritä kun se kuuluu vähän väliä, joka päivä. Oikeasti, en halua ajatella saati kuulla naapureiden vessassa käymistä. Entä jos ääni olisikin pökäleiden plumpsahtelua? Ihan verrattavissa oleva asia. Minusta nuo äänet ei kuulu naapureiden kuunneltavaksi, vaikka niitä kaikki tuotammekin. Ap
Mua ei ole häirinnyt vaikka kuuluu erityisesti yöaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se alkaa oikeasti häiritä kun se kuuluu vähän väliä, joka päivä. Oikeasti, en halua ajatella saati kuulla naapureiden vessassa käymistä. Entä jos ääni olisikin pökäleiden plumpsahtelua? Ihan verrattavissa oleva asia. Minusta nuo äänet ei kuulu naapureiden kuunneltavaksi, vaikka niitä kaikki tuotammekin. Ap
Okei no tuo kuulostaa hyvin vahvasti sun henkilökohtaselta ongelmalta eikä todellakaan naapurin ongelmalta. Muuta muualle ihmisten joukosta jos et elämisen ääniä kestä.
Meillä sama. Mitkään muut äänet eivät kuulu, vain tuo kusen lorina. Kiva syödä aamupalaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika pökäleiden plumpsahtelussa? Hyvähän se on, että naapureilla suoli toimii, käykö kateeksi?
Täysin luonnollisia ääniä ja mitä suuremman ongelman niistä itselleen tekee, sen suurempia ongelmia elimistölleen aiheuttaa jos ei kehtaa normaalisti vessassa edes kotonaan asioida.
Mulla yläkerran nuoren miehen kusemisäänet kuuluu makkariin =D. Hän tulee joka ilta yhdentoista - kahdentoista aikaan kotiin (luen silloin itse yleensä kirjaa sängyssä) ja menee suoraan kuselle. Varman pidätellyt töissä ja sitten kotona painelee hervottoman pitkälle kuselle. Loppukaneettina paiskaa pöntön kannen kiinni.
Ihanaa!
WC-saundien kuuntelu ei kuulu normaaliin kuvioon. Talossa on vikaa, jos näitä pitää kuunnella alvariinsa. Luojan kiitos tämänhetkisessä talossa ei tarvitse moisia kuunnella. Kaapin ovien paukahteluja kyllä....ja sekin jo käy hermoille ajoittain.
Kusiäänet eivät ole miellyttäviä. En mitenkään käsitä miksi niiden pitäisikään olla. Vai kuutelisitteko myös piereskelyä ja oksentamista mielellänne naapuriasunnoista?
Kakkis kirjoitti:
Mulla yläkerran nuoren miehen kusemisäänet kuuluu makkariin =D. Hän tulee joka ilta yhdentoista - kahdentoista aikaan kotiin (luen silloin itse yleensä kirjaa sängyssä) ja menee suoraan kuselle. Varman pidätellyt töissä ja sitten kotona painelee hervottoman pitkälle kuselle. Loppukaneettina paiskaa pöntön kannen kiinni.
Ihanaa!
Hyi helvetti! Kävisin tipauttamassa käytettyjä kuukautissiteitä hänen postiluukustaan "kiitokseksi" ja vinkiksi.
Vierailija kirjoitti:
WC-saundien kuuntelu ei kuulu normaaliin kuvioon. Talossa on vikaa, jos näitä pitää kuunnella alvariinsa. Luojan kiitos tämänhetkisessä talossa ei tarvitse moisia kuunnella. Kaapin ovien paukahteluja kyllä....ja sekin jo käy hermoille ajoittain.
Kusiäänet eivät ole miellyttäviä. En mitenkään käsitä miksi niiden pitäisikään olla. Vai kuutelisitteko myös piereskelyä ja oksentamista mielellänne naapuriasunnoista?
Sepä tässä ihmetyttääkin, että edellisen asukkaan aikana tätä "ongelmaa" ei ollut. Eli ilmeisesti on myös mahdollista hoitaa homma vähän hiljaisemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä tässä ihmetyttääkin, että edellisen asukkaan aikana tätä "ongelmaa" ei ollut. Eli ilmeisesti on myös mahdollista hoitaa homma vähän hiljaisemmin. Ap
Kun edes omien perheenjäsenten virtsaaminen ei kuulu yhtä kovaa. Ap
En ole ikinä kuullut mitään lorotus ääniä naaprurista missään talossa. Sen sijaan kerran oli naapuri, joka vingutti naistaan kovaäänisesti harva se yö.
Minäkin ihmettelin ennen, että miten ketään voi häiritä naapurin lorotus. Kunnes sitten yläpuolellani olevaan asuntoon muutti ihan uskomaton kusiainen, joka oikeasti lorotti sellaisella metelillä ja niin usein, ettei nukkumisesta tullut mitään edes korvatulpat korvissa. Ja kun johonkin ääneen jatkuvasti herää, sen kuuleminen alkaa päivisinkin aiheuttaa ahdistusta. Oli pakko muuttaa pois ja tällä kertaa ylimpään kerrokseen. Ennen kuin omalle kohdalle sattuu tuollainen naapurin megalorottaja, sen äänen häiritsevyyttä ei oikeasti voi käsittää.
Se on niitä kuuluisia miesten etuoikeuksia ja on hienoa kehittää taitojaan ja piirrellä erilaisia kuvioita veteen lorilorilori! Oikein harmittaa ettei ole eturauhasongelmia ja tulee liian harvoin käytyä yöllä vessassa, se audiovisuaalinen kokemus on kyllä kaikuvassa vessassa upea!
Seinänaapurini kuseminen kuuluu selvästi makuuhuoneeseeni. Jotenkin kotoisa fiilis aina iltaisin mennä nukkumaan kun naapuri kusee korvan juuressa :D alkuun v*tutti suunnattomasti mutta nyt siihen on jo tottunut. Itse asiassa lähes huoli herää jos ei lorinaa illalla kuulu, terveisiä vaan sinne Hynysen ukolle jos satut palstalla olemaan.
Vessoihin pitäs asentaa vakiona kusilaarit. Itseäkin miehenä ärsyttää se tähtäily ni kusen ylensä vaa lavuaarii. Etenki jos oon kylässä.
Naapurista kuuluva lorina on tosiaan melkoisen kiusallista ja ärsyttävää, mut ei ole herkkua sekään, et heti aamutuimaan "pääsee" kuuntelemaan alakerran sekakäyttäjän laattaamista. Tänään viimeeks ennen seittemää meikäläisen aamukahvittelua säesti sellainen parinkymmenen minuutin mittainen huutoyrjö. Voisko ihanammin päivän enää alkaa...
Eikun 112 tai poliisille jos suomalaisittain.