Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nyt voi allergisoida?

Vierailija
18.09.2013 |

Mä olen syönyt koko kesän allergialääkettä ja syön edelleen. Nyt on tullut tosi paljon allergiaoireita. Nenä puolitukossa koko ajan ja limat kurkussa. Ihoa kutittaa. Päänahkaa kutittaa niin paljon, että kuvittelen siellä vilistävän jonkun (ei vilistä, USEAAN otteeseen tarkastettu). En saa unta öisin, kun jokin ahdistaa. Makkarinkin siivosin sängynalusia myöten, kun ajattelin sen auttavan. Ei kai mitään homeitiöitäkään voi olla näin paljon, että se allergisoi pahemmin kuin siitepölyt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain erilaista kuin aikaisemmin ? Paljon tuoreita omenoita ja porkkanoita tai jotain muuta vastaavaa ?

Oletko hommannut uusia sänkyvaatteita, patjaa tai jotain muuta joka voisi ärsyttää ? Meillä yksi lapsista saa tietyistä spiralisoiduista ontelokuiduista allergisen nuhan. Näitä on ainakin jossain petareissa ja monissa peitoissa.

Vierailija
2/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeitiöt ne pöllyävät. Rankkasade vielä tavallaan iskee kuin raketti niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeitiöitä on tosiaan tähän aikaan tosi paljon. Ja sitä lystiä jatkuu pakkasiin asti.

Vierailija
4/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole muuttunut enkä ole syönyt mitään erikoista tai erilaisuudesta poikkeavaa. Pitää varmaan alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa.

Eilen täällä satoi, ei tosin kunnolla ja illalla mulla oli todella kaamea olo. Taidan pitää jatkossa ikkunat kiinni. Nytkin sataa vettä, toivottavasti pakkanen vie kohta hömeitiöt.

Ap

Vierailija
5/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeitiöt aiheuttaa samankaltaisia oireita kuin siitepöly. Lisäksi pujon sivuversot kukkivat syyskuussa.

Vierailija
6/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoot ja saippuat, mitä käytät? niille herkistyy...

Vierailija
7/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, jos shampoolinjalle mennään niin hiuslakka allergisoi tosi pahasti ja oireet on helposti samanoloisia kuin siitepölyallergialla. Mut mä veikkaisin kyl noita homeita just just.

Vierailija
8/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän 4Systemsin ja Simin DS:n tuotteita. Molemmat hajusteettomia. Toivottavasti ei johdu niistä, koska ovat parhaimmat tähän mennessä löytämäni hajusteettomat hiustuotteet.

Ap

Vierailija
9/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syksyisin ihan samat oireet. Ja jatkuu tosiaan talveen asti. Ääni on koko ajan vähän nuhaisen kuuloinen, kun nenä on puolitukossa. Ulkona saa olla koko ajan niistämässä jne. En ole tajunnutkaan, että on olemassa jotain homeitiöitä! Kerran käytin jotain nenäsumutetta ja se auttoi hyvin. Pitäisi hakea sitä taas, mutta en muista mitä se oli (oli resepti siihen). Osaisiko joku sanoa, jonkun hyvän nenäsumutteen, jota saa ilman reseptiä?

Vierailija
10/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasonex on mun mielestä paras, mutta sitä saa mun mielestä vain reseptillä. 

Vierailija
11/12 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa muuten olla juuri tuota Nasonexia mulla. Onko sellainen vihreä korkki siinä?

10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme