Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä farkut, kun vyötäröllä on löysää raskauden jälkeen?

Vierailija
17.09.2013 |

Moi. Eli tällainen farkkuonelma minulla. Useimmat farkut istuvat ihan hyvin jaloista ja lantiosta. Vatsassa on kamala löysä kerros sekä rasvaa, että ihoa. Olen käyttänyt hoikentavia alusvaatteita, mutten löydä sopivaa vyötärömittaa farkuissa. Siis ilman puristavia alushousuja, jotka yltävät kainaloihin.

En jaksaisi mitään mittatilaushousuja tilata, kun tarkoitus on kuitenkin saada vatsanseutu kuntoon. Eli haluaisin käyttää farkkuja, joissa on korkeahko, mutta väljä vyötärö, mutta kuitenkin kapeat lahkeet...

No, en tiedä, osasinko selittää oikein. Kaikki vinkit tervetulleita :)

Tosiaan saan itseni ahdettua farkkuihin, mutta se vyötärön vararengas jää siihen roikkumaan. Ei ei ei.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pishi ole hyvää.

Vierailija
2/14 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:49"]

Pishi ole hyvää.

[/quote]

En tajua.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda Wonder jeggings - näissä on korkea vyötärö ja ovat muutenkin superpehmeää matskua, tosi miellyttävät päällä. Hienosti menee ylimääräiset noihin piiloon :)

Vierailija
4/14 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:54"]

Vero Moda Wonder jeggings - näissä on korkea vyötärö ja ovat muutenkin superpehmeää matskua, tosi miellyttävät päällä. Hienosti menee ylimääräiset noihin piiloon :)

[/quote]

Kiitos! Huomenna olen menossa kauppakeskukseen, josta löytyy myös Vero Moda :) Ihanaa, että edes yksi tajusi ongelmani. Nyt tiedän, mitä etsiä.

Jos jollain on lisää vinkkejä, laittakaa ihmeessä!

ap

Vierailija
5/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä synnytys vielä edessä, mutta näiden housuja ylhäällä myös nappien ja vetskareiden ollessa auki pitävien erilaisten masutuubiratkaisujenhan pitäisi ilmeisesti toimia paitsi mahan kasvaessa, myös sen pienentyessä. Itse käytin normihousuja  n. rv:lle 20 Bella Bandin masutuubin  kanssa. Tuossa vaiheessa vyötärölle oli tainnut tulla n. 10-15 senttiä lisää. Hyvin pysyivät muuten lantiolta tiukat housut ylhäällä, vaikka napit ja vetskari olivat auki. 

Vierailija
6/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 00:18"]

Itsellä synnytys vielä edessä, mutta näiden housuja ylhäällä myös nappien ja vetskareiden ollessa auki pitävien erilaisten masutuubiratkaisujenhan pitäisi ilmeisesti toimia paitsi mahan kasvaessa, myös sen pienentyessä. Itse käytin normihousuja  n. rv:lle 20 Bella Bandin masutuubin  kanssa. Tuossa vaiheessa vyötärölle oli tainnut tulla n. 10-15 senttiä lisää. Hyvin pysyivät muuten lantiolta tiukat housut ylhäällä, vaikka napit ja vetskari olivat auki. 

[/quote]

Ehkä ihan hyvä idea, jos käyttää pitkää paitaa. Nyt mietin lähinnä arkipukeutumista, niin en enää haluaisi mitään masutuubeja käyttää, vaan tavallisia paitoja :)

Toisaalta, pakko varmaan vaan odotella, että saan vatsan pois. Tai sitten käytän niitä litistäviä kainalohousuja, kunnes saan mahan kadotettua housuihin. Hei, antakaa myös vinkkejä mukavista muotoilevista alusasuista.

ap

Vierailija
7/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli laittaa kuva itsestäni farkuissa. Ilman hoikentavia pöksyjä ja niiden kanssa. Toisaalta, tuskin ketju enää tästä nousee, mutta haluaisin havainnollistaa ongelmani :)

ap

Vierailija
8/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en sitten laita kuvaa, kun olen näköjään ainoa, jolla on tämä ongelma.

Ap

Vierailija
9/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piecesillä on kivoja korkea vyötäröisiä housuja, joissa vetoketju takana. Ainakin minun vararenkaani mahtuu hyvin niihin.

Vierailija
10/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksella on ihan sairaan hyvät farkut, joissa on korkea vyötärö. Niitä on useissa väreissä ja hinta ei päätä huimaa. Kangas joustaa mutta on silti tosi napakka. Näyttävät tosi hyvältä päällä. Merkkiä en muista.

Vierailija
11/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella myydään myös erityyppisille naisvartaloille sopivia farkkuja, malleja on valtavasti joten kysy myyjää avuksi.

Vierailija
12/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut normaalia hieman korkeampia farkkuja, sinne saa nahkat tungettua hyvin niin ettei ne hölsky lettuna farkkujen päällä.

Vasta ostin jostain Lindexiltä parit vähän korkeampi vyötäröiset perusfarkut, ei tullut kalliiksi. Vaikka mun kohdalla tää haiskaastaakin vähän pysyvempien ratkaisujen hakemiselta, lapsen sytymästä 4,5v ja aktiivisesti harrastan liikuntaa, mutta arvet ei häviä millään rasvalla eikä taikakeinolla..

Vierailija
13/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ehdotus, mutta entä äitiysvaatteiden puolelta?

Vierailija
14/14 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:54"]

[/quote]

Ap pyysi apua farkkujen etsintään ja tämä sankari ehdottaa sen sijaan kalsareita  -.-'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän