Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään näyttänyt raskaustesti pitkään negatiivista?

Vierailija
27.08.2020 |

Meillä on ollut yritys käynnissä koko vuoden, ja nyt ensimmäistä kertaa ovat kuukautiset ihan reilusti myöhässä, pian voisi jo sanoa että ovat jääneet kokonaan väliin. Lisäksi pari viikkoa on ollut julmetun paha olo, mikä alkaa ottaa voimien päälle.

Mutta silti testit näyttävät sitkeästi selvää negatiivista, vaikka todellakin tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä positiivinen tulos.

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta, ja olitko lopulta raskaana vai et?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  mutta olenkin joku luonnonoikku, näkyi  vasta verikokeessa mutta apteekin  testit huuti negaa.  Kun raskaus lopulta varmistui minulla oli selkeä vauvamaha ja kolme kertaa normaalia isommat tissit, suonenvetoa ja närästystä.

Vierailija
2/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut niitä Clearbluen digitaalisia testejä, jotka kertovat kuinka pitkällä raskaus on? Kannattaa kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolle on kävi noin. Selviä raskausoireita, kuukautiset myöhässä ja testit näytti negaa. Virtsanäytteen tuloskin oli tyyliä ehkä. Piti ultrata. Ultrassakaan ei oikein näkynyt mitään. Kolme kertaa kävi ultrassa viikon välein ennen kuin pystyivät toteamaan, että joo, raskaana sinä oot. 😅

Vierailija
4/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Clearblueta en ole raaskinut ostaa, mutta varmaan nyt pitäisi. Ja verikoe olisi tietenkin se luotettavin keino. Tuntuu hullulta koko juttu. Jos en olisi tehnyt testejä, olisin 100% varma että olen raskaana!

Ap

Vierailija
5/5 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti digitaalinen testi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän