Onko sinulla polvitaipeen takana tai jaloissa muualla näkyvissä suonikohjuja ja ikäsi?
Kommentit (15)
Mulla oli jo alle 30-vuotiaana. Aina on ollut huono verenkierto ja anemia. Muuta en tiedä. Olen aktiivinen liikkuja. Operoitu jalat kahteen kertaan.
56v, eikä ole suonikohjuja. Eikös ne ole enemmänkin perinnöllinen juttu
Oli jo 19-vuotiaana, mutta ne hoidettiin myöhemmin laserilla ja vaahdotuksella.
Ei. 45. Mulla on kyllä äidin puolella suonikohjuja, mutta eivät ole onneksi periytyneet mulle.
Ei ole, geeneistä kiinni tämäkin. N58
Kyllä on ja ensimmäiset tuli 25v. Raskauksien jälkeen kohjutilanne räjähti käsiin. Operoitu 2x kunnallisella (kriteerit täyttyy). Nyt näitä paskoja on tullut taas lisää. Eli täytyy taas mennä ns veitsen alle kunhan saan aikaiseksi hoitaa asiaa. Olen nyt 37v
Kohjut ovat vahvasti perinnölliset ja naissukupuoli lisää myös taipumusta. Mikäli äidiltäsi löytyy kunnon kohjut on hyvät mahikset saada epämiellyttävä perintö.
On. Ihan perinnöllistä, äidillänikin on ollut niin kauan kuin muistan. Olen 35
On, ikää 54-v. Olen hoikka, sporttinen. Perintönä kummaltakin vanhemmalta. Onneksi tässä iässä ei enää tarvitse kulkea minihameissa ja shortseissa :). Jonkin verran ne vaivaa, mutta ei niitä leikata.
On vaikka kuinka paljon, pohkeet täynnä isoja pullistumia, perinnöllinen juttu. Mutta saako näihin oikeasti apua julkiselta puolelta eli pääseekö hoitoon? En ole tähän mennessä päässyt. N50
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
N65v normaalipainoinen
Hyvä, että mainitsit olevasi normaalipainoinen :D Mulle tuli suonikohjuja ihan jo alipainoisena eikä niillä ei ole mitään tekemistä painon kanssa.
ei ole suonikohjuja ollenkaan.
-N50