Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan reilu 800e tekemättä oikeastaan mitään.

Vierailija
17.09.2013 |

Aloitin erään työkkärin kurssin joka on siis viisi päivää viikossa ja kuusi tuntia kerrallaan (miinus tunnin ruokatauko eli jäljelle jää viisi tuntia). Koko kurssi kestää vuoden loppuun asti.

Emme tee siellä oikeastaan mitään. Tänään maalasin pari lautaa, lopun aikaa notkuin vain paikalla ja pyörittelin peukaloita. Eilen maalasin pari tuntia puomia ja siinä päivän hommat. Kurssikavereilla ei ole oikeastaan tämän enempää hommia myöskään.

Pitänee varmaan pyrkiä samantyyliselle kurssille heti vuodenvaihteen jälkeen, sillä mukavan rentoahan tuo on ja tulee ihan kivasti rahaakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että sen päivän on oltava 7 tunnin mittainen, 6 tuntia ei riitä. Ja lopuksi on näyttökoe: jos ei siitä selviä, et pääse seuraavalle kurssille.

Vierailija
2/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon henkilökohtainen avustaja ja saan +-2000 euroo kuussa tekemättä juuri mitään. Päivät pitkät luen kirjoja, neulon, rentoudun, luen tenttikirjoja ja hoidan kouluhommia. Toisinaan pääsen ilmaiseksi teatteriin tai musikaaleihin. Oikeeta työtä on pari tuntia päivässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma, mutta päivät kestää 7 tuntia ja rahaa tulee 2400 euroa kuussa +200euroa verotonta kulukorvausta. Ei oo kiire töihin.

Vierailija
4/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...saan 5000e kuussa tekemättä juuri mitään. Jonkunhan täytyy myös aloittajan "harrastus" maksaa:)

Vierailija
5/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Olemme paikan päällä 8-14. Mitään näyttökoetta ei tule olemaan. Mistä sen voisi edes pitää kun mitään ei edes opeteta? Kunhan notkumme paikalla ja pyörittelemme peukaloita odottaen josko jotain hommaa löytyisi. Ja ei, oma-aloitteinen on turha olla. Viimeksi kun kysyin jotakin tekemistä, kehotettiin lähtemään kahville vaikka ei ollut kahvitaukokaan (joka on vartin mittainen).

Tiedossa pitäisi olla neljän viikon työharjoittelu jossakin kohteessa  mutta sanottiin, että voimme olla myös koululla jos haluamme.

Koko kurssin ideana on tutustua tiettyihin aloihin mutta pakko sanoa, että olemme oppineet vain kuluttamaan aikaa mahdollisimman miellyttävällä tavalla. Olemme tulleet siihen tulokseen, että työkkäri ja muut tahot yrittävät vain kaunistaa työttömyystilastoja, ei muuta.

Niin ja tarkennuksena vielä, että saan tuon 800 euroa kuukaudessa.

Vierailija
6/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sain 35 000€ tekemättä yhtään mitään kun ostin asunnon halvalla ja möin kalliilla. :) Eikä tarvinnut notkua yhtään missään.