Seksin harrastaminen vauvaperheessä
Tilanne on tämä. Meillä on kolmio. Yhdessä huoneessa nukkuu 2 lasta, olohuoneessa (Yhdistetty keittiöön ja eteiseen) 2 koiraa ja yhdessä huoneessa minä, mies ja 6kk vauva. Mietin onko tosissaan soveliasta harrastaa seksiä sängyssä, jos vauva nukkuu vieressä pinnasängyssä?
Siis minua häiritsisi hirveästi tuhiseva vauva ja ääntely enkä voisi nauttia seksistä kunnolla. Olohuoneessa minua häiritsevät koirat ja niiden kuorsaus, ääntely ja tietenkään ei jää jäljelle ku tyyliin kylppäri ja vessa. Vessassa välillä häiritsee vaipparoskiksen hajut ja kylppärissä asentojen vaihtelu on yksitoikkoista. Aina sama takaapäin.
Tekisi mieli vaan kellahtaa sänkyyn ja saada ihan tosi kiihkeää seksiä ihan normivoluumein ja tartte olla aina ihan hiljaa.. ja pelätä tulla nähdyksi. Ei olisi yhtään kiva jos omat lapset yllättäisi ja pitäisi olla selittelemässä, mitä äiti ja isi nyt tekikään! 😂
Kommentit (20)
Ei missään, odotat että se täyttää 20 ja häipyy sieltä.
Nukkuuko vauva esim, rattaissa. Jos on parveke niin tarpeeksi päälle, ja sinne nukkumaan siksi aikaa. Vielä tarkenee :D
kaikissa mahdollisissa paikoissa, keittiön pöytä, sohva, sauna luonnossa, autossa, laiturillakin sain tajkaa, vaikka lapset olivat uimassa siinä.. mulla ihku mies, voin lainata sulle..
Jos ei ole tarkoitus tehdä enää lisää lapsia niin seksin voi lopettaa kokonaan. Kyllä mies ymmärtää.
Vauva ei saa traumoja seksistänne ja sinun ei kannata ajatella liikaa. Tottakai voitte siirtää lapsen toisaalle, pitäähän se asia tehdä joka tapauksessa jossakin välissä, mutta kiirettä ei ole. Ei se ole niin vaikeaa.
Ei kannata antaa lasten vaikuttaa seksielämään liikaa, kyllä hätä keinot keksii. Kannattaa ylläpitää liekkiä viimeiseen asti ettei suhde muutu kumppanuus vanhemmuudeksi.
Voi elämä näitä vastauksia. Taitaa olla itse puutteessa kun pitää toisille piikitellä. Siis en tee tästä liian vaikeaa 😂 kysyin vain muiden ajatuksia asiasta. Kyllä minä saan hyvinkin useasti ja harrastetaan kyllä muuallakin, mutta paikat käy silti vähiin kun on niin pieni kämppä. Mut ei se lasten teko tähän itse kysymykseen liity mitenkään, onko väliä vai tehdäänkö me samalla lapsia?? 😂
Lähinnä aloitin keskustelua asiasta, mistä joku samassa tilanteessa oleva tietää. Lapseton ei kyllä ymmärrä tietenkään, miten välillä on vaikea etsiä jokin rako, missä panna. Varsinkin tässä tilanteessa.
Mies vetäköön käteen, niin ne muutkin tekee
Vauvan sänkyyn pyörät alle (jos ei jo ole) ja kärrätään se sänky seksin ajaksi olohuoneeseen. Näin meillä tehtiin.
Miksi miehen (tai minunkaan) pitäisi olla puutteessa tai vetää käteen? En sanonut, että me ei harrasteta seksiä tai ei tulla harrastamaan, vaan ehkä kaipaan vaihtelua. Mitä ihmettä nyt? 😃 hyvä provoo, en lankea.
Me peitettiin näkymä pinnasängystä mwidön sänkyyn peitolla, niin ei tarvitse tuijotella nukkuvaa vauvaa.
Minä olen ollut sellainen pinnasängyssä nukkuva vauva, joka onkin herännyt kesken aikuisten sekstailun. Sen verran "iso vauva" oli silloin että olin sanonut jotain tyyliin heikunkeikun, kun vanhemmat olivat siinä keikkuneet vieressä. Enkä muista itse tapauksesta yhtikäs mitään.
Älä anna vauvan häiritä jos ei kovin herkkäuninen ole.
Taas paistaa itsekäs "minä minä"-asenne. Se lapsi tulee tärkeysjärjestyksessä ykkösenä. Kamalaa lukea että pieni rullataan eri huoneeseen tai jopa parvekkeelle että "minäminä"-itsekkyydet saavat harrastaa hedonismia. Hyi helvetti!
Meillä on onneksi sen verran iso asunto että on ylimääräinen huone. 😄 mutta on sitä tullut harrastettu pinnasängyn vieressä ja suihkussa yms.
Oletteko sodomiittejä? Lapsien määrään nähden tuskin
Vauva ei herää ihan helposti, jos ette pidä kovaa meteliä (eikä vanhempien lasten takia voikaan), ja vaikka heräisi, ei tulevaisuudessa muista kuulemastaan/näkemästään yhtään mitään. Omasta kokemuksesta vauva samassa huoneessa häiritsee enemmän äitiä, on vaikea keskittyä kun samalla kuuntelee kuitenkin vauvaa ja on koko ajan vähän varuillaan.
Nuapurin Puavon kansa oon käynnä bylsiis, nii ei pennut häiriinny, taitaa niistä puolet Puavon ollahii.. 8 heit on siunaantunna.
Koht mie tuas mään, ku nosti kiiman piälle, tämä assian uattelu. Puavo on alkanna tahtoon kakkosta, pitäskö antoo, mitä meinootte siskot?
Vauvalle voi myös laittaa korvatulpat.
On soveliasta harrastaa seksiä kun vauva on vieressä pinnasängyssä. Itse teet asiat itsellesi vaikeaksi. Ei se vauva mitään siitä tajua ja vaikka vanhemmat lapset yllättäisivät eivät hekään siitä rikki mene.