Kaipaan Freddie Mercurya!
Ikävä kyllä missasin hänet ja olen nyt aikuisena alkanut kuuntelemaan Queenin musiikkia. Kuuntelin äsken kappaleen Mother Love ja tulkitsen sanoituksia siten että loppua kohden Freddie alkoi tuntemaan taas seksuaalista vetoa Mary Austiniin. Häneen, joka laski Freddien tutkiskelemaan ja toteuttamaan seksuaalisuuttaan.
Kuinka te suhtautuisitte siihen, että elämänne partneri olisi biseksuaali?
Kommentit (20)
Ihanaa, luin tämän otsikon ja tajusin että NIIN MINÄKIN. Laitan Queenia soimaan ja meen tekemään jotain muuta niin lähtee tää av-vitutus.
Kiitos!
Freddie oli kuitenkin enemmän homo- kuin biseksuaali. Siis haki miespartnereita. Oliko hän niissä suhteissa enemmän nais- vai miesosapuoli - sitä ei tiedä. Taiteilijan vahva karisma vetosi molempiin sukupuoliin.
Freddie menehtyi aivan liian nuorena. Mitä hienoa hän olisi vielä musiikin saralla tehnytkään, jos olisi saanut elää!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:03"]
Freddie oli kuitenkin enemmän homo- kuin biseksuaali. Siis haki miespartnereita. Oliko hän niissä suhteissa enemmän nais- vai miesosapuoli - sitä ei tiedä. Taiteilijan vahva karisma vetosi molempiin sukupuoliin.
[/quote]
Freddie oli biseksuaali. Nautti toki homoseksistä yhden illan juttuina mutta pystyi myös elämään yhdessä miehen kanssa melkein yhtä pitkään kuin Mary Austinin kanssa. Freddien ja Maryn yhteys oli romanssin jälkeen sielunkumppanuutta.
Itse en olisi edes vihainen jos Freddien tasoinen ihminen veisi kumppanini yhdeksi yöksi taikka loppuiäksi. Freddien musiikki antaa minulle joka päivä enemmän kuin staattiset ihmissuhteet.
Rakkautta teille kaikille!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:02"]
Mä kaipaan Michael Jacksonia.
[/quote]
Lahjakkaan ihmisen elämä ei ole helppoa. Menestys tuo mukanaan yksityisyyden menetyksen ja perskärpäset jotka haluavat viedä artistinkin sontatunkiolle. Biletyksestä ja nautintoaineista voi tulla vainoharhainen olo. Oudoilla aineilla Jackoakin nukutettiin :(.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:02"]
Mä kaipaan Michael Jacksonia.
[/quote]
Lahjakkaan ihmisen elämä ei ole helppoa. Menestys tuo mukanaan yksityisyyden menetyksen ja perskärpäset jotka haluavat viedä artistinkin sontatunkiolle. Biletyksestä ja nautintoaineista voi tulla vainoharhainen olo. Oudoilla aineilla Jackoakin nukutettiin :(.
[/quote]
Onneksi yhtään suomalaista muusikkoa ei ole noussut maailmanluokan supertähdeksi joka tunnettaisiin joka paikassa.
Bohemian Rhapsody on voimakas biisi.
Iltapäivälehdessä kerrottiin hyvän musiikin vaikuttavan aivoissa hyvän seksin tavoin. Kannattaa rakasteluttaa aivojaan musiikilla.
Minäkin hiljattain löysin uudelleen Queenin musiikin. Freddie Mercuryn ääni on uskomaton... <3
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:34"]
Iltapäivälehdessä kerrottiin hyvän musiikin vaikuttavan aivoissa hyvän seksin tavoin. Kannattaa rakasteluttaa aivojaan musiikilla.
[/quote]
Aivot ovat ihmisen suurin ja tärkein seksielin. Don't Stop Me Now <3
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:34"]
[/quote]
Aivot ovat ihmisen suurin ja tärkein seksielin. Don't Stop Me Now <3
[/quote]
Rakkaudentäyteistä ja seksikästä päivää kaikille!
Queenin musiikkia löytyy kanavalta www.youtube.com/user/queenofficial .
Freddien ääni taipuu mihin vaan ja kappaleiden sanoituksista löytyy jotain jokaiselle.
ja taitava pianisti myös. Ja huikea lavakarisma, vaikka muuten elämässä olikin enemmän sulkeutuva persoona. Lohdutuksena meille muillekin introverteille.
Tämä on mun suosikki tällä hetkellä
Rakastuin Queeniin 13.7.1985 kun bändi esiintyi LiveAid:ssa ja näin keikan silloin 12 vuotiaana kotisohvalta mustavalkotelkusta. Eika pitkä fanisuhde siis takana. Tosin kausivaihteluita on ollut.
Huomasitko, että tuo edellinen kappale tulee jonkun Minecraft-fanin soittolistalta? Queenilla on siis todella nuoria faneja.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:42"]
Minäkin hiljattain löysin uudelleen Queenin musiikin. Freddie Mercuryn ääni on uskomaton... <3
[/quote]
Joku musiikin superlahjakkuus kävi alapeukuttamassa? Freddie Mercury on todettu useilla vakavasti otettavilla äänestyksillä ja julkaisuissa maailman parhaimmaksi rock-laulajaksi.
Musiikkimausta ei kannata kiistellä muttei myöskään kannattaisi alapeukuttaa jos keskustelunkohde ei ole monien mielipuhelaulaja Cheese :D ;)
Miehen biseksuaalisuus ei haittaisi ollenkaan jos mies hyväksyisi minun seksuaalisuuteni. Hyvä musiikki on vain piste iin päälle.
FM teki monta kaunista rakkauslaulua Marylle. Hän korosti muutenkin loppuaikoinaan sitä, että nimenomaan rakkaus on tärkeintä.
Rakkauden perässähän me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän.
hieno taiteilija... mäkin löysin f:n vasta kauan kuoleman jälkeen.