Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssan hoito kotikonstein

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota Emerald Balancea saa? 

2/13 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:36"]

Mistä tuota Emerald Balancea saa? 

[/quote]

Hups, sorry - sitä saa iHerbistä. Oon kirjoittanut viherjauheista tänne: http://kaisajaakkola.fi/materiaalit/viherjauheet/

Suomessakin myydään erilaisia viherjauheita mutta itse oon ainoastaan tilannut tuolta ja käyttänyt Poliquinia + tuonut jenkkireissuilta mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras flunssalääke on keitetty inkivääriliemi hunajalla ja sitruunamehulla höystettynä. Tosin raskaana ollessa inkiväärin nauttiminen voi joillekin tuntua huonolta idealta historiansa vuoksi, mutta noin niinkuin vastasuuden varalle. 

Vierailija
4/13 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt verkkokaupastanne noita Poliquinin tuotteita, mistä niitä voi ostaa Suomessa?

Vierailija
5/13 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän muuten tuo VSL#3-jauhe, niin jos sitä käyttäisi itsetehtyyn hapankaaliin niin voisiko sen saada ns. lisääntymään siinä? Kun hapankaalia tehdessähän kaaliin muodostuu maitohappobakteereja ja siihen sekaan voi laittaa probiootteja, joka tukee noiden bakteerien muodostumista, niin jos pistäisi yhden tuollaisen VSL#3-pussin yhteen tekeillä olevaan hapankaalipurkkiin niin saiskohan siinä pari litraa kunnon bakteerikannalla varustettua hapankaalia? Tai jos tekisi itse viiliä tai jogurttia ja pistäisi tuota jauhetta hieman sinne ensimmäisen satsin sekaan ja sit säästää aina edellisestä satsista hieman uuteen satsiin ns."juureksi"?

6/13 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:10"]

Kiitos Kaisa vinkeistä!

Minkä verran noita probiootteja (esim. tuo VSL#3) kuuluu ottaa ihan normaalisti?

Entä d-vitamiinin annostus? Miten sitä kuuluu ottaa?

Kiitos, jos ehdit vastata :)

T. Anu

[/quote]

Mulla on sellainen periaate, että netin välityksellä en halua antaa annosohjeita. Joten kehotan vain katsomaan pakkauksesta ja noudattamaan sitä :) Toivottavasti ymmärrät. 

7/13 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 20:03"]

Mitenköhän muuten tuo VSL#3-jauhe, niin jos sitä käyttäisi itsetehtyyn hapankaaliin niin voisiko sen saada ns. lisääntymään siinä? Kun hapankaalia tehdessähän kaaliin muodostuu maitohappobakteereja ja siihen sekaan voi laittaa probiootteja, joka tukee noiden bakteerien muodostumista, niin jos pistäisi yhden tuollaisen VSL#3-pussin yhteen tekeillä olevaan hapankaalipurkkiin niin saiskohan siinä pari litraa kunnon bakteerikannalla varustettua hapankaalia? Tai jos tekisi itse viiliä tai jogurttia ja pistäisi tuota jauhetta hieman sinne ensimmäisen satsin sekaan ja sit säästää aina edellisestä satsista hieman uuteen satsiin ns."juureksi"?

[/quote]

Kaiken järjen mukaan tämän pitäis kyllä toimia, koska sama pätee myös jogurttiin. Eli jos siihen lisää noita hyviä pöpöjä niin ne alkavat lisääntymään siinä. Kokeile :) Jaakko Halmetoja varmaan osaisi vastata tähän paremmin, hän on noita hapatettuja ruokia tehnyt itse enemmänkin. Minulle tuttu juttu on vain kookosvesikefiiri (blogijuttuni siitä löytyy googlettamalla). 

Vierailija
8/13 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä, kiitos :) Pitäisi alkaa itse ehkä miettimään tuota ennaltaehkäisyä sen sijaan että hoitaa oireita. Meillä alkava flunssa ollaan sekä lapsilla että aikuisilla karkoitettu melko tehokkaasti Plantago- uutteella :) Suosittelen! Sillä monet karkoittavat myös lapsen korvatulehdukset.

Vierailija
9/13 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko ketju lienee tarkasti suunniteltu mainos. Että ostakaa nyt ennalta ja aikana ja jälkeen meidän Life Vita Health Anti Flu Miraclea, niin voi kun olette kauniita ja rohkeita.

10/13 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 11:35"]

Tämä koko ketju lienee tarkasti suunniteltu mainos. Että ostakaa nyt ennalta ja aikana ja jälkeen meidän Life Vita Health Anti Flu Miraclea, niin voi kun olette kauniita ja rohkeita.

[/quote]

Kerrotko vielä vierailija, että miksi näin ajattelet? Laitoin noita muita tuotteita juuri siksi että tuo meidän maahantuoma sarja ei ole missään julkisessa myynnissä, en yritä sitä tyrkyttää missään, eikä tuotteita saa kuin valmennusten kautta. Pelkän kausiflunssan vuosi en ajattele että kenenkään pitäisi mennä valmennukseen. Nuo kaikki valmisteet joita mainitsin vie euroja ihan muille yrittäjille - esim. Life, VSL#3:n maahantuoja ym. Jos yrittäisin myydä omia tuotteita niin muiden suositteluhan olisi sama kuin se että ampuisin itseäni jalkaan.

Vierailija
11/13 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuhannesti Kaisa tuosta VSL#3-vinkistä! Etsin juuri sopivaa probioottivalmistetta 5-vuotiaalle, joka on jatkuvien korvakipujen takia  joutunut syömään ihan liikaa antibiootteja. 

Vierailija
12/13 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kaisa vinkeistä!

Minkä verran noita probiootteja (esim. tuo VSL#3) kuuluu ottaa ihan normaalisti?

Entä d-vitamiinin annostus? Miten sitä kuuluu ottaa?

Kiitos, jos ehdit vastata :)

T. Anu

13/13 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:28"]

En löytänyt verkkokaupastanne noita Poliquinin tuotteita, mistä niitä voi ostaa Suomessa?

[/quote]

Myymme niitä valmennusten yhteydessä, kun niihin on hyvä katsoa aina henk.koht. annosohjeet. Kannattaa tilata netistä / hakea Yliopiston apteekista se VSL#3 ja ostaa vaikka Lifestä Solgarin sinkkipikolinaatti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan