Kuinka moni kuuntelee musiikkia ja tanssii kotona yksin?
Kommentit (24)
Minä, viinilasi kylläkin kädessä.
Päättyy kunnon herkkumässäykseen ja sammumiseen omaan sänkyyn. Parasta. Pitääpä ottaa tällainen bileilta pian.
N26
Minä! Ja aina kun onnistuu, houkuttelen miehenkin! On se hauskaa! Tänään tansittiin mm. Eviva Espana, ja minua alkoi itkettää niin, etten pystynyt enää laulamaan mukana. Vanha maailma ja matkat.
No, hauskaa oli sitten kuitenkin.
Meillä on jopa discopallo, väri- ja strobovalot. 💃🕺🎶
Jostain syystä aina kun pitäisi alkaa siivoomaan niin alkaa tanssittamaan. Pidän sitten alkulämmittelyksi pikku tanssibileet, sitten on mukava siivota.
Hullut eteisessä kirjoitti:
Vau! Nyt käy kateeksi!
Mää, kattelen netistä jotain ohjattuja tanssijumppia tosin, niin tulee tehtyä tehokkaammin. Muitakin kotijumppia teen ja tietty lenkkeilen yms. Mutta tuntuu, että tanssi on tehokkainta kunnon ylläpitämiseksi.
Ehdottomasti! Olen tehnyt youtubeen oman soittolistan niille biiseille, jotka saa mut tanssimaan ihan sekopäisenä. Se on sit helppoa pistää soimaan, kun tanssihimo iskee. Yleensä teen tätä vain yksin, mutta joskus saan inspiraation tanssimiseen miehenikin seurassa. Onneksi hänkin tykkää tanssia täysillä.
Monesti. Oon tehnyt listan eniten tykkäämistäni biiseistä. Tanssin samalla tavalla kuin tanssisin baarissa, mutta "isommin". Katon myös usein peilistä miltä liikkeet näyttää ts. tykkään katsoa itseäni kun tanssin. Julkisesti en pääse tanssimaan kuin ehkä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä aina kun pitäisi alkaa siivoomaan niin alkaa tanssittamaan. Pidän sitten alkulämmittelyksi pikku tanssibileet, sitten on mukava siivota.
Sanna, sitten pesulle. Erityisavustaja täällä, pyysit muistuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Hullut eteisessä kirjoitti:
Vau! Nyt käy kateeksi!
Suosittelen muillekin, etenkin kaikille kaavoihin kangistuneille keski-ikäisille. Tosin vastasin vähän asian vierestä, koska meitä on kaksi itsensä nolaajaa. 😊
Kukaan ei ole vastannnut kysymykseen: "Kuinka moni?" Vähän skarppausta.
En tanssi, mut lip syncaan dramaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä :D
Toisaalta mä saatan tanssahdella ja lauleskella ihan ihmisten ilmoillakin :D
Jeps :D :D :D
Ja annan palaa täysillä, aivan sama, mitä tulee tehtyä samanaikaisesti :D :D :D
Tekee hyvää mielenterveydelle, ja pysyy kunnossa, mutt jos äityy hoilaamaan mukana, niin naapureiden kans kannattaa olla hyvissä väleissä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vastannnut kysymykseen: "Kuinka moni?" Vähän skarppausta.
Sori, olet oikeassa. Tuota tekee Suomessa vähintään kerran vuodessa 235 472 ihmistä. Näistä 79% on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Öö hyi..
Minä! En nolosti vaan oikeilla askelilla tangoa, valssia, humppaa, salsaa, sambaa.. välillä jopa " travoltaa", mutta se olis sitä nolo- osastoa.
Joo välillä pidän tanssibileitä yksin. Ehkä 5-6 biisiä jaksaa kovaa tanssia ja laulaa, sit alkaa kunto loppumaan. Mutta se on ihanaa. Isoa liikettä, kädet ylös, hyppimistä, huutoa, piruetteja..
Ehkä pari kertaa vuodessa.