Laitoin seksialusvaatteet ylläriksi miehelle, ja se p*a purskahti nauramaan >:(
Kele ja ttu. Aattelin tosiaan yllättää miehen: sonnustauduin oikein vimosen päälle nätteihin seksihepeniin ja korkokenkiin. Ja kun mies tuli kotiin, se olikin joo hämmästynyt - ja sitten tyrskähti nauramaan.
Suhde on suht uusi. Exä tykkäsi tosi paljon, kun joskus vähän laittauduin: en siis halvasti, vaan nyt, no, vähän rohkeemmin kuitenkin... Tän uuden kanssa en oo kokeillut aikaisemmin.
Seksi sujui hyvin, mies oli innoissaan, mut mä oon siitä asti miettinyt, että oliko se oikeesti huvittunut vai nauroiko iloista yllätystä. Hevon p:se kun meinaa melkein nolottaa :D Oon muutenkin aikas ujo, hitaasti ihmisiin luottavaa sorttia. Joo, kyllä mä tiedän, että aika näyttää mitä se oikeesti oli mieltä, mut piti nyt jonnekin purkautua. Suoraan en voi siltä kysyä, kun se on niin kohtelias, että sanoisi kuitenkin sen mitä arvelee mun haluavan kuulla.
Ja ennen kuin kukaan kommentoi mua irvokkaaksi sotanorsuksi, niin kyllä mää oon ihan hoikka ja nättikin jopa.
Mut kele kun ketuttaa! Onko miehiä paikalla? Mielipiteitä, mitä toi rontti hekotti?
Kommentit (96)
Kai meidän kaikkien naisten on vaan tuo ap:n tilanne kokeiltava ja sitten ottaa opikseen.
Itse kanssa kerran kisavarustelin itseni, verkkosukkia myöten, makuuhuoneeseen jotain ihme tunnelmavaloja virittelin. Mies katsoi todella alta kulmien ja meni pois.
Sille on parasta mitä vain voin tarjota puhdas luonnollisuus ja vielä villasukat jalassa.
En ole toista kertaa noita hepeniä kokeillut, tajusin kerrasta. Ei silti, en itse niistä tykännyt, mutta... no joo, kai sitä vaan tuli yritettyä jotain uutta?!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 14:59"]
Oletko sinä timmissä kunnossa? Jos on vähänkään läskiä tai löysää niin seksikkäät vatteet OVAT koomisia. Ne on tarkoitettu seksikkäitten naisten ylle eikä läskien. Ei kyllä ole mitään seksikästä tai eroottista jos stringit ovat laskiperseellä tai jos stay-up sukkien reunasta tursuaa läski.Toinen juttu taas jos sulla ei ole kunnon tissejä vaan jotkut pienet ruppanat niin sekin tekee seksialusvaatteet naurettavan näköiseksi.
Jos ei ole kroppaa niin kannattaa pitäytyä ihan hieman pitsikoristellussa polvipituisessä yöpaidassa, se on silleen paras ja hämärä valaistus tietenkin.
[/quote]
Oletko tyhmä? Ap:han nimenomaan avausviestissä sanoi olevansa nätti ja hoikka, ja lisäksi vielä erikseen painotti, ettei tarvitse tällaisia viestejä. Hohhoi tätä ihmisten lukutaidottomuutta...
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:39"]
Oletko sinä timmissä kunnossa? Jos on vähänkään läskiä tai löysää niin seksikkäät vatteet OVAT koomisia. Ne on tarkoitettu seksikkäitten naisten ylle eikä läskien. Ei kyllä ole mitään seksikästä tai eroottista jos stringit ovat laskiperseellä tai jos stay-up sukkien reunasta tursuaa läski.Toinen juttu taas jos sulla ei ole kunnon tissejä vaan jotkut pienet ruppanat niin sekin tekee seksialusvaatteet naurettavan näköiseksi.
Jos ei ole kroppaa niin kannattaa pitäytyä ihan hieman pitsikoristellussa polvipituisessä yöpaidassa, se on silleen paras ja hämärä valaistus tietenkin.
[/quote]
Juuri näin. Jopa me miehen kanssa emme voineet olla hörähtämättä, kun lapsi kertoi, että olivat kaverinsa kanssa penkoneet kaverin äidin kaappia. Siellä oli ollut parit seksihepenet ja stringit. Ja tämä kaverin äiti on todella maailman epäseksikkäin läskeineen.
Oli pakko todeta lapselle nauraen, että tämä on asia, mitä ehkä en olisi halunnut tietää :D
Nyt en pysty kyllä sitä mammaa nauramatta katsomaan
[/quote]
Luuletteko todella, että vain laiha ja timmi nainen on miehen mielestä seksikäs?
WOW! Makunsa kullakin, mutta elkää yleistäkö. Nainen joka on sinut itsensä kanssa on koosta riippumatta seksikäs.
mies -56
[/quote]
Juuri näin. Jopa me miehen kanssa emme voineet olla hörähtämättä, kun lapsi kertoi, että olivat kaverinsa kanssa penkoneet kaverin äidin kaappia. Siellä oli ollut parit seksihepenet ja stringit. Ja tämä kaverin äiti on todella maailman epäseksikkäin läskeineen.
Oli pakko todeta lapselle nauraen, että tämä on asia, mitä ehkä en olisi halunnut tietää :D
[/quote]
Ei tarvitse kauaa miettiä, mistä lapsesi huono käytös on periytynyt.
ps. :D:D:D
Menkää takaisin Demiin.
[/quote]
[/quote]
Kyllä olet lapsellinen. Seksikkyys on paljon muutakin kuin hoikka timmi vartalo. Seksikästä voi olla silmät tai kädet. Ei voi muuta toddeta, kun et olet tosi lapsellinen aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:19"]
Kai meidän kaikkien naisten on vaan tuo ap:n tilanne kokeiltava ja sitten ottaa opikseen. Itse kanssa kerran kisavarustelin itseni, verkkosukkia myöten, makuuhuoneeseen jotain ihme tunnelmavaloja virittelin. Mies katsoi todella alta kulmien ja meni pois. Sille on parasta mitä vain voin tarjota puhdas luonnollisuus ja vielä villasukat jalassa. En ole toista kertaa noita hepeniä kokeillut, tajusin kerrasta. Ei silti, en itse niistä tykännyt, mutta... no joo, kai sitä vaan tuli yritettyä jotain uutta?!
[/quote]
Näin just. Ja kun en mä ois ees mennyt kokeilemaan, jollei perhanan exä ois aikoinaan anellut!
Ekat kerrat sonnustauduin siis exän mieliksi tuntien oloni aavistuksen hölmöksi. Mutta sitten aloin pikku hiljaa vähän innostua itsekin, siis sen kerran pari vuodessa kun pukeuduin. Jo se prosessi, kun valitsin mielestäni aistillisia, oikeasti kauniita vaatteita, joissa tunsin itseni nätiksi ja seksikkääksi ja joista tiesin miehen innostuvan - se valmisti mieltä seksiä varten. Nautin siis enemmän valmistautumisesta ja miehen ylläriherkun kehittelemisestä kuin varsinaisesti niistä vermeistä.
Menin sit tyhmä olettamaan, että uusikin mies tykkäisi. Syyllistyin yleistämään... Tai no, ehkä se tykkääkin. Mies on nyt pari päivää ulkomailla työmatkalla. Koitan kysäistä kun se tulee kotiin, puhelimitse en viitti. Naama pitää nähdä, jotta osaan sanoa, koittaako se vaan olla mieliksi vai kertooko totuuden.
-ap
Hmm.. miksi asetelma on niin, että naiset miettii, miten ilahduttaa miestä, ja siitä tulee palkaksi vain naureskelua, nipotusta siitä, että " sorry ei iske noi sun mustat pitsistringit kun pitää olla samanlainen marimekkopaituli kuin äiteemuorilla" tai jopa täydellistä... hm.. kyvyttömyyttä? ;) Eikös olisi poikien vuoro nähdä vähäsen vaivaa? Onko parisuhdeseksi vain arkinen itsestäänselvyys?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:54"]
Hmm.. miksi asetelma on niin, että naiset miettii, miten ilahduttaa miestä, ja siitä tulee palkaksi vain naureskelua, nipotusta siitä, että " sorry ei iske noi sun mustat pitsistringit kun pitää olla samanlainen marimekkopaituli kuin äiteemuorilla" tai jopa täydellistä... hm.. kyvyttömyyttä? ;) Eikös olisi poikien vuoro nähdä vähäsen vaivaa? Onko parisuhdeseksi vain arkinen itsestäänselvyys?
[/quote]
Kai se on naisen "osa"? Jotkut miehet osaa kyllä olla romanttisia ja yllättää puolison lahjoilla ja muilla huomioilla. Ei kyllä monet...
Jos mun mies laittas stringit ja krakan kaulaan mun "ilokseni" kyllä nauraisin minäkin :0)
Tuossakin nainen on tosi sexy, eikä kyllä ole kovin timmissä kunnossa.
Ap, kerro sitten mitä mies vastasi. Jäi kiinnostamaan!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:22"]
[/quote]
[/quote]
Luuletteko todella, että vain laiha ja timmi nainen on miehen mielestä seksikäs?
WOW! Makunsa kullakin, mutta elkää yleistäkö. Nainen joka on sinut itsensä kanssa on koosta riippumatta seksikäs.
mies -56
[/quote]
Meinasin sanoa samaa.
Itse olen vähemmän timmissä kunnossa ja tissejäkään on tuskin nimeksikään (nipin napin a-kuppi). Mutta arvatkaas mitä, olen silti mieheni mielestä maailman seksikkäin näky. Ilman vaatteita tai vaikkapa hepenissä ;)
Eipä tuo mieskään mikä adonis ole ("kalja"vatsaa alkaa olla jo, kiitos 30 kilon ylipainon) mutta minun silmissäni hän on hyvin seksikäs ja viehättävä.
Se ulkonäkö ei ole ainoa asia, joka tekee ihmisen seksikkääksi. Se voi olla vaikkapa tietty katse (kuten oman mieheni tapauksessa).
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:13"]
Ap, kerro sitten mitä mies vastasi. Jäi kiinnostamaan!
[/quote]
Okei, mä käyn laittamassa tiedon sitten kun saan miehen istutettua piinapenkkiin :) Se on reissussa, tulee vasta muutaman päivän päästä, ja tuskin mä sitä alan puhelimitse tenttaamaan. Naama pitää nähdä, jotta totuus selviää!
-ap
En ole lukenut muiden näkemyksiä, mutta voin sanoa että vaatii tietynlaisen naisen, että pystyy kantamaan tietynlaiset asusteet.
Heti en. Nyt ei ole merkitystä. Hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:54"]
[/quote]
Kai se on naisen "osa"? Jotkut miehet osaa kyllä olla romanttisia ja yllättää puolison lahjoilla ja muilla huomioilla. Ei kyllä monet...
Jos mun mies laittas stringit ja krakan kaulaan mun "ilokseni" kyllä nauraisin minäkin :0)
[/quote]
Äläs nyt, mies joskus laittoi pelkän krakan kaulaansa ilahduttaakseen minua. Täytyy sanoa, että oli kyllä niin seksikäs näky ettei ole tosikaan. Ja vaikka ei olisikaan ollut, eipä olisi tullut mieleen nauraa päin näköä....
Pakko laittaa tähän yksi omakin kokemus, vaikka siihen ei liity vaatetusta. Nauramista väärään aikaan kyllä.
Mentiin silloisen avokin kanssa romanttisesti kylpyyn aikomuksena silleen loiskutella ;) Mutta mistäs minä tyttö oisin voinut tietää että muna kelluu! Kun mies istahti kylpyyn, niin muna taisi pelätä hukkuvansa ja ponkaisi hädissään sojottamaan tikkusuorana pintaa kohti. Kun kyse ei ollut seisokista, se oli tosi hilpeä näky. Miehellä on pitkä kalu, joten muna parka näytti ihan joltakin sukellusveneen periskoopilta.
Räjähdin räkättämään. En tippaakaan ilkeästi, mutta yllätyin niin etten ehtinyt hillitä. Se oli vaan niin hassun näköinen. Ai kamala. Mies meni hämilleen. Yritin nieleskellä naurunpuuskaa takaisin vedet silmissä ja selittää jotakin että en mä pahalla, ei se oo ollenkaan hassun näköinen edes... Mutta siinä vaiheessa se oli jo myöhäistä.
Juu tiedän, ei saisi nauraa, mutta joskus tulee mokailtua! Onneksi tämä ei ollut iso ongelma. Naitiin myöhemmin kun sain miehen itsetunnon taas korjattua :-)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:32"]
[/quote]
[/quote]
Ei oikein vakuuta. Toistaisitko vielä kerran, että oli pakko nauraa kaverinkaverin mutsin serkun seksihepeneille? Jotain hampaankolossa kenties?
[/quote]
Lue uudelleen. Tytön kaverin äidille. Ja äiti on melkoinen tankki, joten se mielikuva hänestä seksihepenet päällä oli sellainen, että oli pakko hörähtää :)
Toivottavasti en näe kyseistä ihmistä ihan heti, koska en voi varmaan nauramatta häntä tavata :D
Seksivaatteet sopii nuorille ja timmeille, eikä nelikymppisille, läskeille tantoille
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä olet lapsellinen. Seksikkyys on paljon muutakin kuin hoikka timmi vartalo. Seksikästä voi olla silmät tai kädet. Ei voi muuta toddeta, kun et olet tosi lapsellinen aikuinen.
[/quote]
Jos näkisit tämän naisen, niin hörähtäisit itsekin :D
Kaikkia ei vain voi kuvitella käsiraudoissa ja pitsistringeissä :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:10"]
Justhan oli tehty joku tutkimus, että miesten mielestä naisen seksikkäin yöasu on pyjama :D
[/quote]
Jep, vaimollani on yksi punainen silkkipyjama ja se on supersexy...