Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää meille yllätyshäät talveksi :)

Vierailija
17.09.2013 |

Ajateltiin että voitaisiin tässä mennä naimisiin talven aikana. Ei mitään isoa, mutta saa silti olla isoakin :)

Itse ajattelin että vihkiminen voi olla maistraatissa erikseen ja juhlat erikseen vai onko tämä ihan todella tyhmää?

Haluaisin vaikka kahvitunnilla mennä naimisiin... työkavereille yllätys kahvitauolle. Sitten pienet kotijuhlat tai jollain torpalla musiikkia ja ruokaa.

Ehdottakaa omia fantasioitanne tai juttuja mitkä ovat mielestänne olleet kivoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoon vihkimispäivä on palkallinen vapaapäivä, joten turha mennä töihin. Itse anoin loman ja ilmoitin myöhemmin, että se olikin vihkipäivä, joten palauttakaahan se lomapäivä ja näin kävi. :) 

Vierailija
2/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, olisipa munkin mies myötämielinen!

No itse ainakin voisin haluta jonkun kartano-tyyppisen vaihtoehdon itse juhlalle ja mieluiten samassa paikassa vihkiminen. Vain lähimmät ystävät ja sukulaiset paikalla, hyvää ruokaa, rentoa yhdessä oloa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin lapissa paukkupakkasten keskellä. Juhlapaikan piha oli täynnä tulia ja jätkänkynttilöitä.

Vierailija
4/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse jään työttömäksi kohta eli ei mene vapaapäivistä. Maistraatti ja työpaikka vaan ovat samassa talossa niin ajattelin, että voisin mennä työpaikalla naimisiin vaikka en virallisesti juuri silloin töissä olekaan :) olen määrä-aikainen ja ehkä keväällä taas lisää töitä tiedossa eli työkaverit on kuitenkin tuttuja ja vielä nähdään.

toisaaltaan ajattelin että olis kiva mennä vaikka johonkin pikkujouluihin ja sitten yhtäkkiä henkikirjoittaja tulisi paikalle ja vihkisi meidät... ei mitään erikoista siis ja sitten ehkä pienet koti juhlat jonain muuna päivänä :)

toi paikka kyllä mietityttää kun haluaisin olla kotona, mutta lähimmät ystävät ja sukulaisetkin on vähän liian paljon porukkaa meidän kotiin.

Haluaisin ehdottomasti että vihkiminen on yllätys. Eli lähimmät pyydetään jollain tekosyyllä paikalle :)

ap

Vierailija
5/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 11:17"]

No itse jään työttömäksi kohta eli ei mene vapaapäivistä. Maistraatti ja työpaikka vaan ovat samassa talossa niin ajattelin, että voisin mennä työpaikalla naimisiin vaikka en virallisesti juuri silloin töissä olekaan :) olen määrä-aikainen ja ehkä keväällä taas lisää töitä tiedossa eli työkaverit on kuitenkin tuttuja ja vielä nähdään.

toisaaltaan ajattelin että olis kiva mennä vaikka johonkin pikkujouluihin ja sitten yhtäkkiä henkikirjoittaja tulisi paikalle ja vihkisi meidät... ei mitään erikoista siis ja sitten ehkä pienet koti juhlat jonain muuna päivänä :)

toi paikka kyllä mietityttää kun haluaisin olla kotona, mutta lähimmät ystävät ja sukulaisetkin on vähän liian paljon porukkaa meidän kotiin.

Haluaisin ehdottomasti että vihkiminen on yllätys. Eli lähimmät pyydetään jollain tekosyyllä paikalle :)

ap

[/quote]

Osuuko kummankaan syntymäpäivät talveen, jos voisitte kutsua syntymäpäiville juhlimaan ja sitten kyse olisikin häistä?

Tilan puute on kyllä kotona järjestettäessä varmasti suurimmalla osalla ongelma, joten suosittelen, että katsoisitte lähialueen vuokrattavia juhlatiloja...

Vierailija
6/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette nyt ainakaan voi mennä jonnekin toisten järjestämiin pikkujouluihin ja sitten veisitte koko shown omalla vihkimisellänne. Eri asia, jos itse kutsutte vieraita pikkujouluihin, mutta ne ovatkin teidän häät.

Minä muuten luulin otsikosta, että haluat teille kutsun muiden häihin tai haluatte muiden järjestävän teille yllätyshäät:)

Vierailija
7/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 11:01"]

Me mentiin naimisiin lapissa paukkupakkasten keskellä. Juhlapaikan piha oli täynnä tulia ja jätkänkynttilöitä.

[/quote]

Tuo kuulostaa hyvältä. Itse haavelin vihkitilaisuutta jääkirkossa. En tiedä onko sitä enää. No menin naimisiin kuitenkin päiväntasaajalla.

Vierailija
8/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää uuden vuoden juhlat kavereille ja ne ovatkin sitten häät. Takuuvarma ilotulituskin :)

Vierailija
9/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa uudeksi vuodeksi joku ihana hirsihuvila jostain ja kutsukaa läheiset ja ystävät sinne uuden vuoden juhliin.

Sitten yllärinä tulee pappi paikalle ja vihkii teidät. Pihalle paljon ulkotulia ja jätkänkynttilöitä. Pitopalvelusta hyvää syötävää ja juotavaa. Rentoa yhdessä oloa ja musiikkia levyltä. Ilta huipentuu ilotulitukseen.

Vierailija
10/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää maistraatissa naimisiin ja saman tien lähdette kaksistaan jollekin ihanalle lomalle, paikka teidän kiinnostusten mukaan.

Vierailija
11/11 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi uusivuosi voisi olla kyllä tosi hyvä ajankohta... toisaalta olisi kiva jos juhlat olisi ajalla jolloin muuten on vähän juhlia eli pieni piristys synkkään talveen... menisi sitten varmaan helmikuulle.

Itse käyn sellaisissa pikkujouluissa joissa ohjelma voisi olla ihan tarpeen ja meille tulee ihan henkikirjoittaja ei mitään uskonnolista puhuttelua siis mukana... ja ihan lyhyesti ajattelin.

toisaaltaan tekis mieli vaan laittaa johonkin facebuukkiin tai lehteen kuva ja mennä ihan kaksin vain naimisiin :)

jotenkin niin ristiriitaista kun haluaisin juhlia, mutta toisaaltaan haluaisin olla vain kaksi kumppanini kanssa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi