TP:t(tahdon pikkukakkosen) viikolla 29
Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.
Kaikki KAHDEN LAPSEN äidit,uudet ja vanhat kirjoittelijat pinoon.
noniin...
Mekin ollaan reissusta palattu eilen ja oli tosi kiva reissu ja ihana nähdä muita äitejä ja suunnilleen samanikäisiä vauvoja=)
Meidän 7v hääpäivä on tänään ja mies ollut ihmeen huomaavainen=)
taidanpa olla sille kans hyvänä ja pöllyyttää peittoja illalla(anteeksi mun ajatukset on tätä luokkaa nyt).
Menkat loppui kestettyään 7pv taas=(
Juho se vaan edelleen on kova poika kierimään ja peruuttamaan tai toi kieriminenhän on sille aika uusi juttu=)
Tänään ekan kerran yritti istuma-asennosta masulleen ja menikin muutaman kerran mutta löi kyllä naamansakin lattiaan...
Jahas,minnekäs se poika taas kieri=)
tytön lelulaatikolle tietty=)
moikka ja kirjoitelkaa!!
äityliini ja Juho 281105
Kommentit (15)
Pikaisesti vain ilmoittautumaan jonon jatkeeksi!
Täällä ei mitään uutta, mies nyt siis lomalla ja olen nyt jo hermostunut sen kotona oloon.... No, tää paranee tästä kun päästään lomailemaan kunnolla ja lähtemään jonnekkin täältä 4 seinän sisältä.
Kävin tänään muuten lääkärissä, olin e-pillereitä menossa hakemaan, mutta päädyinkin hormonikierukkaan. Mites onko teillä muilla " suunnitelmia" tän asian suhteen?
itsellä aina aiemmin ollut pillerit, mutta jotenkin toi kierukka alkoi tuntumaan järkevämmältä kun puhuin lääkärin kanssa.
ÄITILIINI, ihanan perisuomalaiset nimet teidän lapsilla! Näin tuolta nimipinosta... Meidänkin lapsosten nimet on siellä.
No, nyt täytyy mennä rauhoittelemaan tuota miestä, joka menee ihan ylikierroksilla!
v
Mä syön toista laattaa Yasmin e-pillereitä!
ei mulle oikein ne sovi,siis pilsut yleensä mutta kun ei muutkaan oikein käy ja joku pitää olla pitkän ajan,menkat ainakin tuli aivan ajallaan kun pilsuja syön.
Pinoudutaan nyt vielä täältäkin ennen reissua.
Lähdetään huomenna ex tempore Pärnuun neljäksi yöksi. Meidän kaveriperhe lähti sinne tänään ja pyysi meitä mukaan. Miehellä alkoi loma (viikonloppuna ehdittiin jo hermostua toinen toisiimme kun vaan kotona oltiin...) ja on kiva tehdä jotain!
Saatiin edullinen matka super seacatilla ja auto tulee mukaan, helppo pakata vaunut, matkasänky ym kamppeet. Hotelli otettiin ihan netin kautta. Piristyin kummasti, sillä oli vähän ankeeta olla vaan kotona ja odottaa miehen lomaa...
Mulla siis kans oli viikko sit ekat menkat... mutta ehkäisyasiaa ajattelin miettiä vasta syksyllä tai sit kun imetys loppuu,nyt mennään " varmoilla päivillä" ...
Nyt pitäis pakata ja mies lähti vielä pelaa golffia.
Hauskaa viikkoa kaikille!
tuli viime yönä melkeen raskausaika mieleen kun kävin pissalla kahdesti viime yönä =0
Hmm..miehen kanssa juteltiin tosi kauan illalla ja kerrankin ilman riitaa ja itkua...lopulta ilta päättyi helliin hetkiin vaikka molemmat todettiin että ongelmia on ja kumpikin on jollain lailla ihastunut toiseen=/ mies ei tosi näe sitä nettikaveria tai ei oo nähnyt,mulla on treffit tänään (nolohymiö) älkää aatelko musta pahaa,mä en aio pettää mun miestä,mä aion ja toivon että me sen toisen kanssa vaan jutellaan!!!!!!!!!!!!!!!!
Tilanne on äärimmäisen hankala,mies yrittää vaikka tänä aamuna totesikin että:jatketaan entiseen malliin...!!
Siis en mä entiseen malliin haluu jatkaa,ei olla tyytyväisiä täysin vaikka seksipuoli sujuukin edelleen yli 10v jälkeen mahtavasti(sori hehkutus) mutta ei se riitä.
Pettymys tuli siis että eikö se mies yritäkään,katotaan nyt.
Miehet-hankalia(vaikka niin me naisetkin taidetaan olla )
tämmöisissä mietteissä,pelottaa ilta,en haluu mokata mitään.
sekopää äitiliini ja Juho 281105
Mitäs pahaa siinä on? Kun et sitä salassa kuitenkaan tee. Tärkeintähän loppupeleissä on se, että on onnellinen. Ei se kuinka monta eroa takana jne.
Toivottavasti menevät treffit loistavasta ja toivomallasi tavalla!
Täälläkin vähän kriisiä, tai ajatukset todella sekaisin. Mutta siitä en pysty täällä oikein puhumaan...
Hauskaa viikonloppua ja äitiliini: tulet sitten kertomaan kuinka meni!
Viivi
olen ihan viikonlopussa kun tuo mies on kotona!
muutenkin tuntuu ettei ajatukset kulje kuin ympyrää koko ajan!!
Nostetaanpa meidän etusivulle!!
Mä mietin tässä minnehän monet tp-mammat katosivat jotka odotusaikana kirjoittivat?
Olisi kiva kuulla,samoin saada uusia kirjoittelijoita,varmasti kahden lapsen äitejä muitakin täällä pyörii*tulkaa kirjoitteleen*
Mä nukuin huonosti ja Juho heräs 5:45,voi iso haukotus!!
Nukkui sen jälkeen kyllä vielä mutta ite heräsin ennen kuin kukaan muu...
En muuten viiti täällä meijän jutusta kirjoittaa enää paljoa,sekavat fiilikset kuitenkin...
Juho yritti nousta istumaan pinnasängyssä mutta ei aivan päässyt,roikkui siis pinnoissa kiinni=)
hyvää viikonloppua!
äityliini ja Juho viikon päästä 8kk!
sen verran vaan treffeistä:hyvin ne meni ja mun toivomalla tavalla mutta ei mun tunteet selkeytyneet,siis siinä mielessä että tietäisin mitä teen...mitään ei tapahtunut mitä katuisin...voi hitsi tätä elämää joskus...
jos haluat joskus kirjoitella vaikka sähköpostitse, niin täältä voi tulla vaikka vertaistukea. täällä taitaa olla samanlainen tilanne menossa... tai pää on ainakin sekaisin ja ajatukset pyörii ympyrää!! inhottavaa...
mutta nyt linnanmäelle..
Viivi
Ja toivotaan että pino taas pitenee kun syksy saapuu!
Ollaan tässä vähän reissattu. Kotiuduttiin jo torstaina, mutta sitten mummo (siis mun äiti) soitteli ja pyysi poikia hoitoon, niin perjantaina vietimme sitten miehen kanssa vapaata ja viihteellekin tuli lähdettyä. Eilinen meni vähän makoillessa, mutta taas ollaan jalkeilla:)
Oltiin maanantaina Turun lähellä Zoolandiassa. Oli tosi hyvä paikka juuri tuolle meidän 2 veelle. Eläimet kun kiinnostavat kovasti ja lisäksi siellä oli vielä sellaisia possujuna -tasoisia vempeleitä pari. Oli siellä sitten vielä liukumäkeä ja joitain vesipomppujuttujakin, mutta niitä ei sitten ehdittykään käymään, kun piti lähteä jo jatkaan matkaa.
Äitiliinille ja Viiville voimia ratkaisujen tekoon! Mitä ikinä ne sitten ovatkin! Mutta tahtoisin vain sanoa, että jos todella vielä rakastatte miestänne, niin älkää heittäkö hukkaan monia vuosia ihastumisen takia. Mutta jos tuntuu että rakkaus ei enää riitä, niin myös suhteen (ja ennen kaikkea avioliiton) lopettaminen vaatii varmasti rohkeutta! Toivottavasti päädytte oikeisiin ratkaisuihin! (Ja nämä sanat siis täysin ilman minkäänlaista tuomitsemista!)
Minä jatkan täällä rauhallisen sunnuntaipäivän viettoa, kun MIes lähti esikoisen kanssa mökille ja " vauva" nukkuu ulkona päikkäreitä...
Minsku ja vauvakin jo 8kk 1vko
Täällä ollaan lomilta palailemassa arkeen pikkuhiljaa. Miehellä siis vielä viikko lomaa jäljellä, mutta päätettiin viimeinen viikko jo kotona siivoilla ja pyykkäillä ym. rauhassa...Neljän viikon matkalaukkuelämän jälkeen pyykinpesu ja tavaroiden järjestely omassa kotona on jo tosi kivaa! =) Kysykääpä asiaa sitten taas uudelleen kuukauden päästä. voi olla jo eri ääni kellossa...
Meillä siis tehtiin kotona se remontti, ja oli tosi onnistunut ja kannattava juttu. Sitten on lähinnä vaan mökkeilty. Ähtärin eläinpuistossa käytiin.
Meidän poika 6kk ei oo tähän asti tehnyt muuta kuin maannut lattialla selällään ja tutkinut lelujaan. Huutanut jos lelu karkaa liian kauas. Vaikka on osannut kääntyä jo jonkun 1.5 kk mutta ei ole vaan viitsinyt kääntyä. Nyt sitten ihan parissa päivässä kääntyy selälleen ja takas mahalleen, yrittää ryömiäkin! Ja mä kun oon mollannut meidän laiskajaakkoa kaikille, että lattialla vaan makaa..Vaikka siis mun puolesta ei kiirettä todellakaan, ehdin sen perässä juosta ihan riittämiin. Mutta nyt siis taitaa alkaa tapahtua vauhdilla!
Äitiliinille ja viiville voimia asioiden ja pään selvittelyyn! Varmasti raastavaa aikaa!
Jaahas, ei kai tässä muuta.
Kölli
Joo,on ollut vähän kiirettä ja kun kotirintamalla asiat menee miten menee,sähköpostia voisin laittaakin,mä en kuitenkaan viiti meiliosoitetta tänne laittaa,viititkö sä Viivi?
Eilenkin mä sen näin=/
en nyt viiti kertoo mitä meillä on ollut ja miten miehen kanssa mutta raastavaa aikaa on...=(
Lapset on kuitenkin niin rakkaita ja tärkeitä,yritettävä on!!!!
Juho yrittää nousta ylös istumaan,ei aivan pääse vielä!!
Huomenna Alahärmään Power Parkiin=)
äitiliini ja Juho kohta 8kk jo!
on fam.sandstrom@kolumbus.fi, tuosta nyt näkee sukunimen, mutta ei ihan koko nimeä sentään!
Täälläkin ajatukset heittää " häränpyllyä" , ja olen kiukkuinen kuin ampiainen koko ajan...
Mutta eipä mitään muuta uutta!
Paitsi koira on tulossa meille nyt! IHANAA! tiibetinspanielin löysimme!!
Vittuuntunut Viivi
Kaikki tuntuu olevan lomilla ja reissuissa enemmän tai vähemmän :)
Nyt lomalla munkin " nettiriippuvuus" on vähän hellittänyt... eikä ihan joka päivä tule surffailtua netissä. Vaikka mökkireissuilla miehellä on ollut kannettava tietokone mukana niin mielummin avaan siiderin ja lehden kun tytöt menee nukkumaan enkä jaksa avata tietsikkaa.
Huomenna lähdetään taas kaveriperheen mökille ja pakkaamista riittää. Viikonlopuksi tullaan kotiin ja järjestetään esikoisen prinsessasynttärit... ja sit mies meneekin taas töihin.
AI NIIN... olin rilluttelemassa viime perjantaina :)
Oltiin ensin kolmen kaverin kanssa piknikillä ja juotiin 5 pulloa kuoharia/viiniä, et ihan hyvät pohjat ja sit baariin. Oli niiiiiin kivaa juoruta hyvien ystävien kanssa ja ennenkaikkea olla rauhassa aikuisseurassa. Seuraava biletys onkin mun omat synttäribileet elokuun puolessavälissä. Oon perinteisesti järkänny 10:lle lähimmille tyttökavereille kunnon bileet ja sit jonnekin baariin. Kun kutsuu vaan naisia niin ei tule lastenhoito ongelmaa =)
Äityliinille ja viiville voimia solmujen avaamiseen ***halaus***
Ei oo helppoo eikä kivaa... en halua tuomita enkä kritisoida mut johonkin asti kannattaa yrittää lasten takia!
Nyt pakkaamaan taas kerran!
j
Eli mekin ollaan lomalta palailtu, kivasti meni ja oli ihanaa vaihtelua!! Tytöllä oli todellinen " aktiiviloma" , sai heti reissun alussa neljännen hampaan, (nyt jo tekee seuraavaa, ellei kahtakin..) oppi konttaamaan, vaikkakin menee vain muutaman sentin kerralla eteenpäin.. Ja myöskin oppi nousemaan tukea vasten seisomaan. Ja tämä kaikki siis viikon aikana, virkistävää tuo maalaisilma! =) Poika nautti sydämensä kyllyydestä " vapaudesta" , kun sai mennä pihalle miten tahtoo! Täällä kotona se kun ei ikävä kyllä ole mahdollista.. =(
Kävin kyllä lukemassa viime viikon kuulumisianne, mutten enää muista mistä oli juttua..
Katsahdin kalenteriakin tänään ja huomasin, että äippäloma loppuu kuukauden kuluttua..Sit olenkin vuosilomalla muutaman viikon! Ei rahantulo ihan heti lopu, ku seinään.. =) Nyt pistettiin osa lomarahoista säästöön, jos vaikka pääsis johonkin muutaman päivän kaupunkilomalle keväällä miehen kanssa!! =) Jos vaikka Hulluilta päiviltä sais hyvän edullisen lennon..Kohteella ei niinkään väliä. Tarvii vaan alkaa kyselemään hoitajia jo valmiiks. Esikoinen oli ekaa kertaa pidemmän aikaa hoidossa vasta viime kesänä (2,5v) enkä aiemmin olisi raaskinut jättää niin pitkäksi aikaa (4 yötä), mutta nyt ehkä voisi, kun tytöllä olisi kuitenkin veikka turvana hoitopaikassa..