Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää 26-vuotiaana naisena olla ihastunut 18-vuotiaaseen poikaan/mieheen

Vierailija
26.08.2020 |

En edes koskaan ole ajatellut nuorempia. Tällä nuorella miehellä on vastustamaton brittiaksentti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin hävettäisi.

Vierailija
2/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. :D Oon myös 26v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 40v miehelle on ok olla ihastunut 20vuotta nuorempaan, mutta toisinpäin ei?

Vierailija
4/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kouluun nulikat, että voitte joskus vielä saada töitä.

Vierailija
5/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh.. kiitos, mutta mulla on jo töitä.

Vierailija
6/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 40v miehelle on ok olla ihastunut 20vuotta nuorempaan, mutta toisinpäin ei?

Miksi 20v mies ihastuisi 40v mieheen?

Vierailija
7/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo koulussa. Huomenna alkaa 8:30 opinnot.

Vierailija
8/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itselläni oli kovin kiusaantunut olo kun huomasin ihastuneeni 22-vuotiaaseen poikaan ja itse olen 30-vuotias nainen.

Vierailija
9/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä tarkoitin näitä nelikymppisiä miehiä, jotka kuolaavat nuorten naisten perään, mutta miksei tuokin voisi olla mahdollista?

Vierailija
10/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo haittaa? On kuitenkin täysi-ikäinen.

Vierailija
11/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Itselläni oli kovin kiusaantunut olo kun huomasin ihastuneeni 22-vuotiaaseen poikaan ja itse olen 30-vuotias nainen.

Tulee jotenkin olo, olenko sairas :( tai itse jälkeenjäänyt.

Vierailija
12/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä tarkoitin näitä nelikymppisiä miehiä, jotka kuolaavat nuorten naisten perään, mutta miksei tuokin voisi olla mahdollista?

On kaikin tavoin luonnollista että mies parhaassa iässä preferoi nuorta naista. Sen sijaan sille, miksi nuori nainen preferoisi teinipoikaa on vaikea keksiä oikein minkäänlaista perustetta.

Vierailija
13/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mä menin naimisiin 32-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa, eikä hävettänyt yhtään. Miksi välitätte ihmisten mielipiteistä? Onko se sen arvoista, että menettää mahdollisuuden elämänsä rakkauteen?

Vierailija
14/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisin päin jos olisi, eli mies 26 nainen18, tuossa ei olisi mitään ihmeellistä. Eikä kyllä noinkaan.

Vierailija
15/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaikin tavoin luonnollista että mies parhaassa iässä preferoi nuorta naista. Sen sijaan sille, miksi nuori nainen preferoisi teinipoikaa on vaikea keksiä oikein minkäänlaista perustetta.

No onhan nyt 18v poika seksuaalisesti paljon haluttavampi kuin 40v mies. :D sorry vaan. Nuoret jaksaa paremmin ja näyttääkin paremmilta alasti.

Parikymppinen nainen

Vierailija
16/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan nyt 18v poika seksuaalisesti paljon haluttavampi kuin 40v mies. :D sorry vaan. Nuoret jaksaa paremmin ja näyttääkin paremmilta alasti.

Parikymppinen nainen

No eipä ollu.

Vierailija
17/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin kerran ketjun tapaan ikäeroahdistunutta ”naista” joka paljastui isäkompleksiseksi mielenterveystapaukseksi.

Vierailija
18/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun hävetä, kun kävin treffeillä 19-vuotiaan pojan kanssa? Tosin hän pyysi mua ulos useamman viikon ennenkuin suostuin. 5/5 kroppa ja ulkonäkö. Oli perustamassa omaa yritystä täällä briteissä.

N29

Vierailija
19/19 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nähden naikoon kuka ketäkin tahtoo kunhan ei ihan lapsi ole. Minäkö olen täällä tuomitsemassa.Eikä tuossa ole edes mitään hävettävää, pistelin 18 vuotiaana nelikymppisiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme