Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin kadehdin teitä jotka käytte töissä.

Vierailija
17.09.2013 |

Ja voitte tuoda rahaa perheen elatukseen. Mä en saa oppimisvaikeuksien takia ikinä ammattia monesti olen sitä yrittänyt ja fyysisiin hommiin en sairauksien takia pysty. Mies stressaa talouspuolta ja mököttää. Täällä taas olen kotona ja odotan kauhulla iltaa kun mies ei puhu mitään ja lapsi tulee päiväkodista ja hän vaan juttelee mulle. En haluaisi enää oikeastaan lainkaa elää. Mutta pakko olisi vaan tuon lapsen takia

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tää aloittaa...

Vierailija
2/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 08:50"]

Ja taas tää aloittaa...

[/quote]

Ei ole pakko lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kirjoittaa. Aina ja aina ja aina vaan tätä samaa.

Vierailija
4/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon ei auta kuin mielen muutos. Opit nauttimaan pienistäkin asioista. Mä olen kotona enkä halua töihin. Ahistaa välillä, kun alan olemaan aika vanha ja kaikilla kuuluu olla töitä, mutta kun mä tykkään olla kotona. Ihana olla täällä vailla mitään aikatauluja sun muita menoja. Saa tehdä just sitä mitä haluaa, milloin haluaa.

Alat miehellesi hyödyksi. Pidät kämpän kunnossa. Teet miehen lempiruokia. Leivot leipiä ja leivonnaisia. Alat ulkoilemaan. Mä veikkaan, että sä saat miestäsi kaikista parhaiten suhtautumaan tilanteeseen paremmin, muuttumalla itse. Jos sä vellot pahassa olossas, niin se heijastuu mieheenkin. Jos taas alat olemaan iloinen, positiivinen, hymyilet ja naurat paljon, otat miestä huomioon, niin miehesikin todennäköisesti muuttuu.

Vierailija
5/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:01"]

Ei ole pakko kirjoittaa. Aina ja aina ja aina vaan tätä samaa.

[/quote]

Niin aina samaa miten luuliset että tämän kaltaisessa tilanteessa olevan ihmisen elämä voisi muuttua?

Vierailija
6/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mieltä. Minun ammatissa ei ole kysyntää. Teen kakenlaisia keikkatöitä. Turvallinen tilipussi on haave vain. 

Vierailija
7/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi hyvää seksiä. Pysyy mies hyväntuulisena kun kotona saa paljon ja hyvää.

Vierailija
8/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:02"]

Tohon ei auta kuin mielen muutos. Opit nauttimaan pienistäkin asioista. Mä olen kotona enkä halua töihin. Ahistaa välillä, kun alan olemaan aika vanha ja kaikilla kuuluu olla töitä, mutta kun mä tykkään olla kotona. Ihana olla täällä vailla mitään aikatauluja sun muita menoja. Saa tehdä just sitä mitä haluaa, milloin haluaa.

Alat miehellesi hyödyksi. Pidät kämpän kunnossa. Teet miehen lempiruokia. Leivot leipiä ja leivonnaisia. Alat ulkoilemaan. Mä veikkaan, että sä saat miestäsi kaikista parhaiten suhtautumaan tilanteeseen paremmin, muuttumalla itse. Jos sä vellot pahassa olossas, niin se heijastuu mieheenkin. Jos taas alat olemaan iloinen, positiivinen, hymyilet ja naurat paljon, otat miestä huomioon, niin miehesikin todennäköisesti muuttuu.

[/quote]

Mä olen 40v ja tietenkin hoidan kaikki kotihommat ja olen iloinen ja positiivinen mutta ei se kuule auta kun rahaakin tarvittaisiin.

Vierailija
9/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:04"]

Anna miehellesi hyvää seksiä. Pysyy mies hyväntuulisena kun kotona saa paljon ja hyvää.

[/quote]

Meillä on kuule seksiä niin usein kuin mies haluaa.

Vierailija
10/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mies meni sun kanssa kimpaan jos sun tilanne oli sillä tiedossa? Ja miks teitte lapsen, kun molemmat olitte tietoisia sun tilanteesta? Ja miks lapsi on päiväkodissa, vaikka sä kotona etkä ilmeisesti edes duuniin lähdössä?

Oletko sä muuten se sama jonka lapsi ei pääse ulos kesällä, kun ei ole tukiverkkoa, rahaa tai ystäviä, mies ei ehdi etkä sä jaksa?

Vierailija
11/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) vaikka me täällä kuinka sua tsempataan ja ollaan tehty jo sitä pitkään niin sä valitat joka kerta samoista asioista. Eli susta itsestäs se muutos on lähdettävä.. Tee itsesi hyödylliseksi ainaisen itsesäälin ja marinan sijasta.

Tässä maailmassa täytyy olla asioita joita sä pystyt tekemään, sä olet vaan hautautunut sen heikkolahjaisuutesi syövereihin ja pistät kaiken sen piikkiin etkä halua edes tehdä mitään.

Työkkäriin vaatimaan itsellesi sopivia hommia tai jotain kursseja tai sitten ajattelet että ammattisi on se kotiäiti ja teet kodistanne ihanan, leivot, opettelet kokkaamaan uusia asioita, hoidat puutarhaa, rupeat ensi keväänä kasvattamaan kasvimaalla kaikkea hyödyllistä, käyt sienimetsällä, kerää puolukoita...

Vierailija
12/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:05"]

Miks mies meni sun kanssa kimpaan jos sun tilanne oli sillä tiedossa? Ja miks teitte lapsen, kun molemmat olitte tietoisia sun tilanteesta? Ja miks lapsi on päiväkodissa, vaikka sä kotona etkä ilmeisesti edes duuniin lähdössä?

Oletko sä muuten se sama jonka lapsi ei pääse ulos kesällä, kun ei ole tukiverkkoa, rahaa tai ystäviä, mies ei ehdi etkä sä jaksa?

[/quote]

Olihan se tilanne tiedossa mutta mä ja varmaan mieskin luultiin että pärjäisin jossain opinnoissa mutta niin ei sitten käynytkään. Haluttiin lapsi kuten muutkin ihmiset haluaa ja lapsi on jo 5v ja on osa-aikahoidossa että saa kavereita ja virikkeitä tämä ollut ihan hyvä järjestely. Lapsi pääsi kesällä monenlaisiin juttuihin.

Vierailija
13/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta siltä, että olet iloinen ja positiivnen, kun tuollaisia kirjoitat. Ehkä vain kuvittelet olevasi, mutta et olekaan.

Jos sä et pysty tienaamaan tarpeeksi, niin miksei miehes vaihda töitä? Johonkin parempi palkkaiseen. Eihän tuo rahan vähyys ole tullut teille kummallekaan yllätyksenä, alun perin miehen olis kannattanut pyrkiä mahdollisimman kova palkkaiseen työhön. Äläkä vain sano, että hänkin on vähälahjainen. Menis vaikka putkimieheksi tai roskakuskiksi. 

Vierailija
14/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:13"]

Ei kyllä kuulosta siltä, että olet iloinen ja positiivnen, kun tuollaisia kirjoitat. Ehkä vain kuvittelet olevasi, mutta et olekaan.

Jos sä et pysty tienaamaan tarpeeksi, niin miksei miehes vaihda töitä? Johonkin parempi palkkaiseen. Eihän tuo rahan vähyys ole tullut teille kummallekaan yllätyksenä, alun perin miehen olis kannattanut pyrkiä mahdollisimman kova palkkaiseen työhön. Äläkä vain sano, että hänkin on vähälahjainen. Menis vaikka putkimieheksi tai roskakuskiksi. 

[/quote]

Ei ole heikkolahjainen mies. Aluksi hänellä oli hyväpalkkainen duuni mutta kun työpaikka meni konkurssiin opiskeli toisen ammatin ja alkoi yrittäjäksi. Työpaikkoja ei täällä kovasti ole vaikka miehelläni on runsaasti koulutusta ja 2 ammattia ja työkokemustakin löytyy kovasti.

Vierailija
15/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt vain sanoa sille miehellesi, ettei mököttäminen asiasta auta. Menisit töihin jos voisit. Joskus vain on niin, ettei voi, vaikka haluaisi. Töitä ei ole edes kaikille koulutetuille ja terveille. Työ ei siis voi mitenkään olla ihmisarvon mitta. Ja jos eroaisitte, olisko miehen taloudellinen tilanne juurikaan parempi? Samat laskut maksettavana silti ja sitten vielä elarit, jos lapsi asuisi sun kanssa.

Vierailija
16/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan painamaan töitä. Mitä enemmän tekee, sitä enemmän te saatte rahaa. Ja mitä enemmän tekee töitä, sitä enemmän maine kasvaa ja ehkä jossain vaiheessa voi alkaa nostamaan hintojakin.

Musta tuntuu, että sä haluan piehtaroida huonossa olossas. Väität itsellesi, että olet tehnyt kaikkesi, etkä pysty parempaan ja kiukuttelet rahasta. Ota itseäsi oikeasti niskasta kiinni ja ala tekemään sellaisia asioita, joista sulle itselle on iloa. Niistä on pitkäksi aikaa iloa ja ehkä muuttavat sun pimeyden vähän aurinkoisemmaksi.

Vierailija
17/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tekee jo useasti 6 päivän työviikkoja ja pitkiä päiviä eli eipä sekään oikein enempää duunia voi alkaa tekemään.

Vierailija
18/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei teillä nyt niin huonosti ole jos seksikin pelaa. Mariset turhasta. On tässa maassa muitakin työttömiä, joiden vaan pitää elää ja jaksaa. Se nyt sitten on vaan sun osasi, ei sille mitään voi. Opettele iloitsemaan siitä mitä olet saanut.

Vierailija
19/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:30"]

No ei teillä nyt niin huonosti ole jos seksikin pelaa. Mariset turhasta. On tässa maassa muitakin työttömiä, joiden vaan pitää elää ja jaksaa. Se nyt sitten on vaan sun osasi, ei sille mitään voi. Opettele iloitsemaan siitä mitä olet saanut.

[/quote]

Juu no en meillä seksiä n 2 kertaa kuussa mies ei halua enempää.

Vierailija
20/20 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,

Elämän ilo lähtee pienistä asioista. Kaikki yllä mainitut asiat ovat hyviä, mutta jos sinulla on masennus, miltä vähän kuulostaa. Kannattaa aloittaa hoito sitä, koska sen jälkeen pystyt paremmin iloitsemaan elämästä.

Sitten kannattaa hakea apua parisuhteeseen eli parisuhde terapiaa, jota tarjoaa mm. perheasian keskukset, srk diakoniatyö sekä muut eri järjestöt.

tsemppiä ja voimia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi