Te joilla hedelmöityshoitoja. Monesko alkion siirto onnistui?
Ja pystyittekö tekemään jotain kiinnittymisen auttamiseksi?
Kommentit (6)
Ekalla kerralla tehtiin yksi tuoresiirto ja yksi PAS ennen kuin toinen tuoresiirto onnistui. Toisella kerralla tärppäsin heti (PAS ekan kierroksen alkioista).
Ei siinä voi juuri mitään tehdä. Perusterveellistä elämää.
Onnea matkaan!
Meillä tärppäsi ensimmäinen lapsi neljännestä siirrosta ja toinen toisesta. Aina siirrettiin yksi alkio. Ei ehkä kannata kokeilla mutta kummassakin tärpissä luovuin toivosta ennen testiä ja ekassa nautin saunasiiderin, kun ei taaskaan tärpännyt, ja tokassa lasin viiniä vappuna. Muuten siis en nauttinut pisaraakaan alkoholia.
Ystävälläni tärppäsi ensimmäinen tuoresiirto (1 alkio), vauva on nyt kolmen päivän ikäinen :)
Ensimmäinen (tuoresiirto) ja kolmas (blastokystan PAS) tärppäsivät. En tehnyt erityisiä, yritin vältellä stressiä ja vältin alkoholia.
mulla takana kaksi IVF-raskautta. Molemmilla kerroilla kolmas siirto tärppäsi ja molemmilla kerroilla onnistuneessa siirrossa siirrettiin kaksi alkiota. Ekasta syntyi yksi ja tokasta kaksi lasta.
Ei kai sitä itse pysty mitenkään auttamaan. Se on ainakin varma, että hysteerinen hermoilu ei estä kiinnittymistä, koska mä olin ihan hermoraunio joka kerralla, myös niillä kerroilla kun onnistui.