Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla hedelmöityshoitoja. Monesko alkion siirto onnistui?

Vierailija
16.09.2013 |

Ja pystyittekö tekemään jotain kiinnittymisen auttamiseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla takana kaksi IVF-raskautta. Molemmilla kerroilla kolmas siirto tärppäsi ja molemmilla kerroilla onnistuneessa siirrossa siirrettiin kaksi alkiota. Ekasta syntyi yksi ja tokasta kaksi lasta.

Ei kai sitä itse pysty mitenkään auttamaan. Se on ainakin varma, että hysteerinen hermoilu ei estä kiinnittymistä, koska mä olin ihan hermoraunio joka kerralla, myös niillä kerroilla kun onnistui.

Vierailija
2/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tehtiin yksi tuoresiirto ja yksi PAS ennen kuin toinen tuoresiirto onnistui. Toisella kerralla tärppäsin heti (PAS ekan kierroksen alkioista).

Ei siinä voi juuri mitään tehdä. Perusterveellistä elämää. 

Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäsi ensimmäinen lapsi neljännestä siirrosta ja toinen toisesta. Aina siirrettiin yksi alkio. Ei ehkä kannata kokeilla mutta kummassakin tärpissä luovuin toivosta ennen testiä ja ekassa nautin saunasiiderin, kun ei taaskaan tärpännyt, ja tokassa lasin viiniä vappuna.  Muuten siis en nauttinut pisaraakaan alkoholia.

Vierailija
4/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tunnu onnistuvan.

Vierailija
5/6 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni tärppäsi ensimmäinen tuoresiirto (1 alkio), vauva on nyt kolmen päivän ikäinen :)

Vierailija
6/6 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen (tuoresiirto) ja kolmas (blastokystan PAS) tärppäsivät. En tehnyt erityisiä, yritin vältellä stressiä ja vältin alkoholia.