Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
miten motivoida työkavereita?
16.09.2013 |
En ole esimies, joten hankala puuttua. Miten saisin negatiivisesti kaikkeen suhtautuvan parivaljakon muuttumaan. Tekevät hallaa omalla negatiivisyydellä. Itse olen innokas ja haluan kehittyä, mutta nää kaks ovat kehityksen jarruja!
Kommentit (2)
Et voi motivoida mitenkään eikä se ole sun homma. Jos yrität, saat luultavasti nämä mielestäsi kehityksen jarrut vain ärsyyntymään itseesi.
Jos haitta heidän negatiivisuudestaan on konkreettista haitttaa oikeasti työlle, niin esimiehelle voit puhua asiasta, hän puuttuu jos näkee aiheelliseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuo on aika tyypillistä työpaikoilla ja hyvin hankala ongelma. Kunpa sille olisi jokin patenttiratkaisu, mutta kun ei ole.
Muita ihmisiä ei voi muuttaa, ainoastaan itseään. Olet kuitenkin se myönteinen, kehityskykyinen ja joustava työntekijä, jota tarvitaan, jotta työpaikalla tapahtuisi edes vähäsen kehitystä. Minä olen aika paljon samantyyppinen. Valitetavasti uudistuksia ei saa kovinkaan usein läpi, koska työpaikalla on aina niitä, joiden mielestä mitään ei saa muuttaa historiallisista syistä.