Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsetuhoinen mies- mistä apua?

Vierailija
16.09.2013 |

t. vaimo

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Akuutissa tilanteessa mt-päivystykseen yhteys, muuten vaikka yhteys heti huomenna terveyskeskukseen jos et tiedä mitä mt-palveluita paikkakunnallasi on. Itse sain apua miehelleni apua sairaalan mtpa-puolelta, siellä ensin terapiaa ja sitten siirtyminen mt-keskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän just nyt tappamassa itseään? Siinä tapauksessa soita ambulanssi ja tarvittaessa poliisi. Jos kyse pitempiaikaisesta masennuksesta ja toivottomuudesta, yritä saada kanssasi lääkäriin terveyskeskukseen. 

Vierailija
4/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalääkäriin pikana

Vierailija
5/9 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. 

Et voi oikein mitään. Jos mies ei ole vaaraksi itselleen ammattilaisten mielestä, niin eivät tee mitään. 

Psykiatrisen päivystykseen voi soittaa ja kysyä neuvoja.

Minun mieheni mielenterveysongelmat johtivat meidät eroon. Nyt monta vuotta myöhemmin mies tajusi menettäneensä minut ja hakeutui lääkärille. En vain enää jaksa raahata riippakiveä mukanani, minulla ei ole alan koulutusta eikä jaksamista olla vastuussa aikuisen ihmisen hengestä kun pitäisi huolehtia lapsista ja itsestäkin.

Vierailija
6/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista miestä ei saa lääkäriin t. ap

Vierailija
7/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ambulanssin!

Vierailija
8/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä vaikka yksinkin, jos huoli on todella suuri. Vaadit hoitoa miehellesi, riippuen paikasta sitä saattaa joutua vaatimalla vaatimaan. Se on totta, ettei varsinkaan miehet halua lääkäriin, ja väkisin ei hoitoa saa ilman todellista syytä ja potilaan tahtoa, mutta jos tarve sitä todella vaatii voit saada pakkohoitopäätöksen.

Vierailija
9/9 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ei mene lääkäriin niin sitten jätät sen. Saa valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi